Partypipo schreef: Met een normale dosis hebben je hersenen zoveel beschadigingen dat ze 3 maanden moeten herstellen. Zo'n hoge dosis heeft misschien wel een jaar herstel nodig.
voldie schreef:Partypipo schreef: Met een normale dosis hebben je hersenen zoveel beschadigingen dat ze 3 maanden moeten herstellen. Zo'n hoge dosis heeft misschien wel een jaar herstel nodig.
Zo werkt het niet pipo, door een tijdje te wachten voorkom je hersenschade. Het is niet zo dat je je hersens elke keer sloopt maar dat ze zich weer langzaam herstellen
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
voldie schreef:maar moet het daarvan 3 maanden herstellen ? dacht dat die 3 maanden meer voor de serotoninevoorraad was.
en weetje misschien op wat voor manier receptor herstelt? moet bij herstellen van slijtage denken aan helen?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:(Geen idee of het zomaar uit elkaar valt of opgenomen wordt in je lichaam of weet ik veel eigenlijk).
Hcocaine schreef:als je je serotonine weer snel wil opbouwen kun je dat ook door middel van voedsel doen, bv. bananen. Maar volgens mij ook sporten. En veel dingen eten waar vitamines inzitten
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Hcocaine schreef:Wauw heftig, had geen flauw idee dat dit allemaal zo inelkaar zat.. Uhh volgens mij is mijn serotonine voorraad helemaal dood
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Hcocaine schreef:Wauw heftig, had geen flauw idee dat dit allemaal zo inelkaar zat.. Uhh volgens mij is mijn serotonine voorraad helemaal dood
Xtc pauze nemen van een half jaar, beter een heel jaar, als je het weer een beetje wil herstellen.
Hcocaine schreef:ParadijsVogel schreef:Hcocaine schreef:weet nog steeds niet waardoor het precies gebeurde maar tis wel me erg bijgebleven helaas.
Neemt 4 pillen en gaat slecht, maar weet niet waarom. Juist.
Over de hele avond verdeeld natuurlijk, en zulke doseringen nam ik vaker. Geen enkele probleem was dat
Geen enkel probleem. Dus als jij 4 geteste snoepen van 210 in je pekkels krijgt sla je die lekker binnen?? Vraag je jou dan af waarom het mis gaat? man toch ga verantwoord gebruiken en leer doseren voor je jou dom verhaal hier deelt..
JongGeleerd schreef:Fouten maken we allemaal, maar dan nu gewoon incasseren en je muil houden, want je verdient t.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
JongGeleerd schreef: Tegen mij wordt ook nog steeds gebitcht,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten