No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Afca_Remy schreef:Op q base kwam ik iemand tegen die zo hard vd xtc ging dat hij het voorste stuk van zijn tong eraf gebeten had!
Tikkel schreef:
Ikzelf kan er een goed voorbeeld van geven dat ik jou (Knert) al meerdere malen verteld heb.
Op een weekendje met Knert en nog een paar vrienden hadden we een redelijke dosis MDMA weg gewerkt. Er was een moment voor mij dat insloeg als een bom. Alles ging slow motion, ik wist niet waar ik was, ik wist niet wie de 2 vrienden waren die voor me stonden, en ik wist ook niet wat er ging gebeuren. Veel mensen zullen zo een ervaring als slecht oftewel "bad" ervaren. Maar ikzelf genoot er van met volle teugen. Ik vond het geweldig hoe traag alles ging, hoe mooi de muziek klonk en hoe raar alles uit zag.
Ik denk dat het dus gewoon van persoon tot persoon verschilt wanneer iemand bad gaat, en wanneer niet. (psychedelische middelen uitgesloten natuurlijk)
Ivo schreef:Als ik me slecht voel, kan ik niet op commando overgeven. Als een pil dan slecht valt, moet ik echt hopen dat het kutgevoel in mijn maag weg gaat. Het is al een aantal keer voorgekomen dat het niet weggegaan is, 1 keer zo erg zelfs dat ik een uur na inname gewoon in m'n tentje (festival) ben gaan liggen en 4 uur lang m'n ogen dichthield in de hoop in slaap te vallen.
Einstein schreef:Je kan er goed ziek van worden en ook een paniekaanval schijnt tot de mogelijkheden te behoren.
Knert schreef:Einstein schreef:Je kan er goed ziek van worden en ook een paniekaanval schijnt tot de mogelijkheden te behoren.
Heb je dat zelf al eens ervaren?
Einstein schreef:Knert schreef:Einstein schreef:Je kan er goed ziek van worden en ook een paniekaanval schijnt tot de mogelijkheden te behoren.
Heb je dat zelf al eens ervaren?
Nope, ik heb überhaupt al heel lang geen MDMA meer gebruikt Weet ook niet precies hoe het zit, zo'n paniekaanval lijkt me een andere oorzaak te hebben dan de verwarring die uit een psychedelische trip kan ontstaan. Emoties van paniek die door de MDMA dusdanig versterkt worden dat je erin blijft hangen, of zo.
Gman007 schreef:Dat is goed mogelijk! Maar persoonlijk kan ik me in een goede situatie, met goede mdma, een goede dosis, en goede voorbereiding, zeer moeilijk voorstellen dat iemand bad zou gaan! Preparation is everything
Knert schreef:Ivo schreef:Als ik me slecht voel, kan ik niet op commando overgeven. Als een pil dan slecht valt, moet ik echt hopen dat het kutgevoel in mijn maag weg gaat. Het is al een aantal keer voorgekomen dat het niet weggegaan is, 1 keer zo erg zelfs dat ik een uur na inname gewoon in m'n tentje (festival) ben gaan liggen en 4 uur lang m'n ogen dichthield in de hoop in slaap te vallen.
Dit kan ik wel zien als bad gaan inderdaad bedankt voor je informatie! Allowel dit zo te lezen wel meer heeft te maken met een maag die erg van streek is?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:Als de inslag zo heftig is dat je niet meer op je benen kan staan en dan ineens denkt: maar wat nou als ik zo nóg harder ga en dan zo nog 5 uur moet zitten? Heb ik nou toch teveel genomen?
En als je dan helemaal in paniek raakt heb je denk ik een hele slechte avond!
Hcocaine schreef:weet nog steeds niet waardoor het precies gebeurde maar tis wel me erg bijgebleven helaas.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Hcocaine schreef:weet nog steeds niet waardoor het precies gebeurde maar tis wel me erg bijgebleven helaas.
Neemt 4 pillen en gaat slecht, maar weet niet waarom. Juist.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
JongGeleerd schreef:Man man man man man
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten