door LIKEitRAW » do jan 16, 2014 10:16 pm
Hallo ik ben nieuw op dit forum, althans ik lees denk ik al zo'n 2/3 maanden alles mee.
Ben LIKEitRAW en ben 19 jaar, na 4 maanden ieder weekend en vaak doordeweeks MDMA te hebben gebruikt. Vond ik het wel genoeg geweest en ben sinds zaterdag 4 januari gestopt met het gebruiken van dit geweldige chemische middel.
Ieder weekend gingen we uit, pakte we een festival of gingen we naar een feest om te kunnen gebruiken. Dus er werd vrijwel elke vrijdag en zaterdag, xtc gebruikt. Na een tijdje hadden we ook geen last meer van de dinsdagdipjes en konden we dus ook doordeweeks gebruiken op dagen dat we de volgende dag pas laat naar school hoefden te gaan.
Na de 1e maand begonnen we ipv 1, 2 pillen te gebruiken, en dat is gelukkig de rest van die periode niet veel hoger gekomen dan gemiddeld 2,5 per avond dat ik gebruikte. Die avonden duurden vrijdags meestal van 8 tot 3/4 en zaterdags van 10 tot 5/6.
We hebben nooit andere hard-drugs gebruikt tijdens het slikken behalve jonko's, we smokede sowieso al 1,5 jaar lang vrijwel iedere dag, niet omdat we verslaafd zijn. Maar omdat we voor school goed bij zijn, en tijdens het chillen graag een jonko roken om de sfeer wat chiller te maken.
maar na een maandje gebruiken begon ik klachten te ontdekken, als ik zaterdag gebruikt had, begonnen maandag avond de brainzaps en die hielden de vrijdag avond pas op omdat ik er dan weer een p in gooide, dit heeft te maken met tolerantie neem ik aan, omdat je hersenen er aan wennen dat ze ieder weekend een p binnen krijgen.
Die brainzaps heb ik dus nu al zo'n 3 maanden, sinds de laatste maand vanaf begin december begon ik slecht te slapen, als ik doordeweeks niks gebruikte sliep ik om 01.00 's nachts en werd ik om 06.50 of 06.55 wakker net voor mijn wekker ging. Vanaf dat moment begon ik me zorgen te maken over mijn gebruik.
Ik merk wel dat ik me heel snel aangevallen voel en snel boos wordt, maar als zulke momenten aanbreken weet ik dat ik kalm moet blijven omdat het die depressie is vanwege mijn serotonine die naar de klote is gegaan van al die pillen en mdma die ik op heb. Ik was zeker niet van plan te stoppen met het gebruiken, maar wel een tijdje. Het eerstvolgende festival waar ik heen ga is emporium en om die dag af te sluiten de zondag naar intens.
even tot 31 mei rust houden en mijn lichaam bij laten komen van alles wat hij heeft moeten voorduren. de laatste keer dat ik gebruikt heb heb ik met de rest afgesproken dat ik zo veel mocht snoepen als ik wou en dat heb ik toen ook gedaan, heb een piek bereikt van 5 p'tjes.
Niet iets om trots op te zijn en al helemaal niet als ik jullie vertel dat die laatste keer de love-feeling bijna weg was, daarvoor heb ik iedere keer nog de love-feeling gehad, en ging ik iedere keer knijter hard als 1 pil klapte, en dat love-gevoel is ook nooit weggeweest, het is alleen nooit zo sterk als de eerste keer geweest, maar wel iedere keer gewoon net zo veel.
Nu ben ik al zo'n 1,5 week niet meer waus geweest en mis het gevoel ook niet of zo, mijn vraag is zijn er meer mensen die zo'n situatie hebben meegemaakt dat ze M flink hebben misbruikt, hoe hebben jullie dit verwerkt en hebben jullie nog tips om dit proces sneller te laten lopen en mijn lichaam sneller hersteld.
Bedankt voor het lezen!