Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Overgeven door een snackie, iemand tips?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Stefaan » do maart 15, 2012 2:35 pm

Als ik me misselijk voel worden drink ik meestal iets met veel suiker erin en dan gaat het meestal wel weer..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor AdaroG4H » za dec 21, 2013 3:59 pm

Heb ongeveer tzelfde probleem. Ik heb ook een zwakke maag. Ik voel me dan eventjes een beetje lam en dan voel ik het omhoog komen. Als het er eenmaal uit is voel ik me prima en ik ga ook helemaal niet hard ofzo, ik kan er vreemd genoeg wel heel goed tegen. Ik ben van onze groep het "normaalste" en (meestal) de enige barfer :p. Ik gebruik meestal gewoon een halfje. Mijn zooi is getest op 180mg. Ik denk dat het tussen mijn oren zit en ik heb t geaccepteerd. Mn maten weten dit ook en er gaat gewoon iemand ff mee zitten in de buurt van een veilige barfplek. Overigens ook heel veel geprobeert; de week van tevoren echt super gezond leven, van tevoren niet teveel eten, van tevoren mezelf volproppen met pasta, meer/minder drinken, een paar biertjes vooraf om er kalmer in te komen, helemaal geen koolzuur, maagtabletten,

Ik heb 1 keer meegemaakt dat ik niet hoefde over te geven en dat was toen ik al stond te stuiteren van de pep xD
AdaroG4H
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za dec 21, 2013 3:45 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner