Ik kan nergens echt antwoord krijgen op mijn vragen omtrent xtc, dus heb ik me maar ingeschreven op dit forum. Krijg een grijns van oor tot oor als ik sommige reports lees. Toch fijn om te weten dat ik niet als enige zulke onbetaalbare tijden mee kan maken door zo'n klein snoepje.
Anyway, ik ben vast niet de enige die na het nemen van het eerste halfje lichtelijk misselijk wordt als ie 'inslaat'. Ik heb nu een ruim aantal keer xtc genomen en de verhalen van vrienden dat het alleen de eerste paar keer zwaar op de maag valt zijn dus lulkoek. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een redelijk zwakke maag heb. Ik wordt soms uit het niets misselijk met barfen als gevolg.
Weinig eten, een flinke bodem leggen, minder water drinken, meer water drinken, minder roken.. Ik heb naar mijn idee al redelijk wat geprobeerd om mijn maag rustig te houden. Toch was het laatst weer raak. 11 februari was de fijne avond van Click XL, waar ik mezelf op had voorbereid. Maagbeschermers had ik via via geregeld zodat ik niet tussen alle mensen ineens een lading eruit zou gooien. Ik heb een hele vette nacht gehad. Heerlijk gedanst, geknuffeld, gepraat.. Kortom, nergens last van gehad. Echter, het moment dat ik de Westerunie uit liep, werd ik zó beroerd dat ik even niet meer wist waar ik het zoeken moest. Op advies van een vriendin heb ik mijn vinger maar in me keel gestoken waarna ik me weer redelijk oké voelde. Toch een mindere afloop van een geweldige avond.
Ik vraag me af of iemand dit herkent en misschien tips of advies heeft. Wie weet kan ik dan in het vervolg feestjes pakken zonder de stress dat ik ineens over me nek ga.