Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Overgeven door een snackie, iemand tips?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » zo maart 04, 2012 4:46 pm

Helloo,

Ik kan nergens echt antwoord krijgen op mijn vragen omtrent xtc, dus heb ik me maar ingeschreven op dit forum. Krijg een grijns van oor tot oor als ik sommige reports lees. Toch fijn om te weten dat ik niet als enige zulke onbetaalbare tijden mee kan maken door zo'n klein snoepje.

Anyway, ik ben vast niet de enige die na het nemen van het eerste halfje lichtelijk misselijk wordt als ie 'inslaat'. Ik heb nu een ruim aantal keer xtc genomen en de verhalen van vrienden dat het alleen de eerste paar keer zwaar op de maag valt zijn dus lulkoek. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een redelijk zwakke maag heb. Ik wordt soms uit het niets misselijk met barfen als gevolg.

Weinig eten, een flinke bodem leggen, minder water drinken, meer water drinken, minder roken.. Ik heb naar mijn idee al redelijk wat geprobeerd om mijn maag rustig te houden. Toch was het laatst weer raak. 11 februari was de fijne avond van Click XL, waar ik mezelf op had voorbereid. Maagbeschermers had ik via via geregeld zodat ik niet tussen alle mensen ineens een lading eruit zou gooien. Ik heb een hele vette nacht gehad. Heerlijk gedanst, geknuffeld, gepraat.. Kortom, nergens last van gehad. Echter, het moment dat ik de Westerunie uit liep, werd ik zó beroerd dat ik even niet meer wist waar ik het zoeken moest. Op advies van een vriendin heb ik mijn vinger maar in me keel gestoken waarna ik me weer redelijk oké voelde. Toch een mindere afloop van een geweldige avond.

Ik vraag me af of iemand dit herkent en misschien tips of advies heeft. Wie weet kan ik dan in het vervolg feestjes pakken zonder de stress dat ik ineens over me nek ga.

:wave:
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor doq » zo maart 04, 2012 4:50 pm

Ik moet bijna altijd kotsen als ik XTC of MDMA gebruik, dat zie ik ook veelvuldig gebeuren in mijn vriendenkring dus dat is niet zo heel raar. Is natuurlijk best een aanslag in de buik :P Maar misselijk word ik er niet van en als ik gekotst heb voel ik me nog wauser dan ervoor.

Van mezelf weet ik wel dat het komt omdat ik veel te veel water drink.
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » zo maart 04, 2012 4:55 pm

Ik ben de enige in mijn vriendengroepje die elke keer overgeeft van xtc. Het lijkt wel alsof ik altijd het hardste ga van iedereen terwijl ik niet overdreven veel gebruik. En nadat ik over mijn nek ben gegaan kan het zweven pas echt beginnen. De paar minuten dat ik me niet zo lekker voel zijn wel echt killing vind ik..
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Mr T. » zo maart 04, 2012 5:18 pm

Zelf eigenlijk weinig last van misselijkheid op XTC, alleen als ik er veel wiet bij rook ga ik over mijn nek. Behalve gewoon even naar de wc gaan en kotsen, geen tips
Metakeet
Avatar gebruiker
Mr T.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 140
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 11:40 am
Woonplaats: Aarde en omgeving

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Jamess » zo maart 04, 2012 6:00 pm

Kotsen is fijn toch als je lijp bent, wat maakt t dan uit 8-).
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor doq » zo maart 04, 2012 6:02 pm

em-dé-emma schreef:Ik ben de enige in mijn vriendengroepje die elke keer overgeeft van xtc. Het lijkt wel alsof ik altijd het hardste ga van iedereen terwijl ik niet overdreven veel gebruik. En nadat ik over mijn nek ben gegaan kan het zweven pas echt beginnen. De paar minuten dat ik me niet zo lekker voel zijn wel echt killing vind ik..


Ja, ben jij ook degene die het het vaakste gebruikt? Ik wel en zie mijn vrienden naarmate ze meer gaan gebruiken ook steeds vaker overgeven.. Volgens mij krijg je naarmate je het vaker doet steeds vaker de negatieve kanten te zien, maar dat is normaal natuurlijk.
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » zo maart 04, 2012 6:11 pm

doq schreef: Ja, ben jij ook degene die het het vaakste gebruikt? Ik wel en zie mijn vrienden naarmate ze meer gaan gebruiken ook steeds vaker overgeven.. Volgens mij krijg je naarmate je het vaker doet steeds vaker de negatieve kanten te zien, maar dat is normaal natuurlijk.


Ik gebruik niet overdreven vaak en altijd met dezelfde mensen. Er zit altijd een periode van minimaal 2 maanden tussen, soms langer. Meer hoeft van mij ook niet, heb niet het gevoel dat het dan iets toevoegt zeg maar.
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Karhu » zo maart 04, 2012 6:20 pm

Ben je de kleinste/lichtste maar gebruik je evenveel?
Avatar gebruiker
Karhu
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2032
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 3:50 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Taxi. » zo maart 04, 2012 6:21 pm

Ik heb eigenlijk t zelfde. Ik ben de enige van mijn vriendengroep die moet overgeven van X. Bij mij gebeurt dit alleen pas helemaal aan t eind, na een uurtje of 4. Dan voel ik opeens dikke misselijkheid opkomen met als het gevolg een heerlijke kotspartij :puke:

Maar ik denk dat er weinig aan te doen is. Waarschijnlijk ben je er gevoelig voor of niet.
Laatst bijgewerkt door Taxi. op zo maart 04, 2012 6:21 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Davinci » zo maart 04, 2012 6:21 pm

mdma.net schreef:First-time MDMA users occasionally feel confused or anxious before the dose-dependent dopamine-release kicks in. A transient hint of nausea is common when coming up.

Eerst komt er een massa serotonine vrij en dat zorgt wel voor wat misselijkheid soms.
Is je mdma getest?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Ankerwijf » zo maart 04, 2012 7:27 pm

Nja ik weet niet hoe sterk je wilskracht is (mind-over-body)? Maar ik heb zelf ook wel eens dat ik misselijk word en een vriendin van mij moest voorheen ook altijd overgeven en wat voor ons helpt is alleen maar aan de fijne dingen te denken.. Je niet mee laten sleuren door de misselijkheid, maar andere dingen proberen te doen en te denken dat het totaal niet logisch is om te gaan kotsen terwijl je je goed voelt.. Ik word maar zo misselijk als dat ik mezelf toelaat over het algemeen.. En beetje cola drinken en eens flink wat boeren doet voor mij ook wonderen..

Verder heb je natuurlijk ook nog domperidon wat voor veel mensen echt een wondermiddel is als je niet wil kotsen. Domperidon kun je zo zonder recept krijgen bij de apotheek.. Meestal moet je dan wel ff formuliertje invullen, maar als je zegt dat je regelmatig erg misselijk word of dat je de laatste dagen een aantal keer hebt moeten overgeven oid krijg je het makkelijk mee.

En anders het maar gewoon omarmen dat het 'nu eenmaal' gebeurd als je snoept? Als je de misselijkheid op voelt komen het niet uit gaan zitten en maar misselijker en misselijker worden tot je alsnog moet kosten.. Maar meteen naar t toilet om het kwijt te raken?

Ik ben zelf bang voor overgeven (fobie zelfs) en met een pil op heb ik zelfs ook eens een vinger in m'n keel gestopt omdat ik gewoon niet misselijk wou zijn.. Er kwam nix uit en het bleek te liggen aan lage bloedsuiker.. Had al uuuuuuuren niet gegeten en heb 2 glaasjes flink dikke ranja op en een suikerklontje en ik was weer helemaal good to go..
Joined at the soul with a pair of headphones..
Avatar gebruiker
Ankerwijf
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 206
Geregistreerd: ma jan 30, 2012 5:24 am

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor The Dude » zo maart 04, 2012 9:41 pm

Ik heb er geen last van, maar blowen lijkt bij mijn maten wel goed te helpen.
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » ma maart 05, 2012 8:30 pm

Thanks voor de reacties!

Ik ben wel vrij tenger gebouwd en reageer ook altijd al gevoeliger op drank e.d. dan de mensen om mij heen. Dit wetende ben ik altijd vrij voorzichtig. Ik bereid me goed voor en laat de snackies altijd testen, just in case.

@Ankerwijf. Anders dan bij bijvoorbeeld blowen, waar ik een keer goed misselijk van ben geworden, komt het gevoel van overgeven zonder eerst te waarschuwen. Op het moment dat ik denk dat ik even moet gaan zitten is het er al uit. En op het moment dat het er allemaal uit is en die nare minuutjes wegtikken, herken ik mezelf niet meer terug. Het lijkt alsof het overgeven de x versterkt, alsof ik alleen maar harder ga nadat mijn maag duidelijk even genoeg ervan had.
Ik ga zeker die domperidon uitproberen binnenkort! Het is niet dat ik het heel verschrikkelijk vind om over mijn nek te gaan, maar heb de avond liever zonder natuurlijk. :mrgreen: TY

Tijdens de laatste keer merkte ik trouwens het volgende. Ik had bij binnenkomst een halfje genomen, waarna ik standaart altijd een ruim uurtje wacht. Ik begon alle lichten en mensen steeds meer te waarderen en besloot nog een halfje bij te nemen aangezien deze snoepjes me prima smaakten. 5 minuten later voelde het alsof er een bom insloeg, gelukkig alles binnen kunnen houden en daarna heerlijk de nacht door gedanst.
Ik vraag me dus af of het mogelijk is dat, wanneer je maag de mdma opneemt in je lichaam, je maag ook daadwerkelijk sneller verteerd of iets in die richting. Ik heb wel vaker gemerkt dat als mijn handjes een beetje beginnen te zweten en ik nog een beetje bijneem (vaak vind ik het ook te lang duren, ongeduld haha) dat laatste beetje dat extra boostje omhoog geeft.

Iemand dezelfde ervaring of een logische verklaring hiervoor? Ben benieuwd!
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Trippie » ma maart 05, 2012 8:49 pm

Je kan ook eens proberen of je MDMA in kristalvorm kan regelen. Ik herken het fenomeen dat jij beschrijft van bij kennissen maar het ging, nu ik er over nadenk, altijd over pillen en nooit over MDMA kristallen/poeder. Of dat toeval is weet ik niet maar het lijkt me het proberen waard.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor ZiqZaq » ma maart 05, 2012 8:54 pm

Naar mijn ervaring is het overgeven gewoon deel van de reis. Als ik twee keer naar elkaar vreemd boer, huppel ik naar de wc, kots de zooi onder en begin dan pas echt te vliegen.
Als je het weet en het verwacht is het allemaal geen drama.
En hoe we huilen als de koffie duurder wordt.
Avatar gebruiker
ZiqZaq
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: za feb 26, 2011 6:13 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Davinci » ma maart 05, 2012 9:04 pm

Onderdeel van de reis

Triestige reis eigenlijk :roll2:

@em-dé-emma:
hoe zit het met misselijk worden op tripmiddelen?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Bosmongool » ma maart 05, 2012 11:06 pm

Je kan ook pluggen! :rock:

Heeft je maag iig nergens last van.
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » di maart 06, 2012 12:39 am

Trippie schreef:Je kan ook eens proberen of je MDMA in kristalvorm kan regelen. Ik herken het fenomeen dat jij beschrijft van bij kennissen maar het ging, nu ik er over nadenk, altijd over pillen en nooit over MDMA kristallen/poeder. Of dat toeval is weet ik niet maar het lijkt me het proberen waard.

Ik heb daar inderdaad hetzelfde over gehoord, en ga het zeker eens proberen. Vraag me wel af of dit niet meer geschikt is voor een thuis setting ipv een feestje. Ik heb wel eens eerder x gehad, olifantjes, helemaal waus maar had meer zin om te loungen dan optimaal genieten van het feest waar ik toen was. Ook kreeg ik aan het eind van de avond leipe hallucinaties en heb ik van sommige momenten geen flauw benul meer. Deze monstertjes heb ik achteraf laten testen (ik liet ze toen nog niet testen, dat begon pas toen een vriendin van mij een foute pil erin gooide met awake) en kwam uit op +/- 165mg mdma en 0,1mg speed.
Ik ga zelf op feestjes veel lekkerder de nacht door op snoepjes waar ook wat pep in zit verwerkt. Ik ben geen voorstander van verschillende drugs door elkaar heen gebruiken, dus een lijntje pep op het moment van inkakken zit er sowieso voor mij niet in. Laatste feest heérlijk de hele nacht gedanst op rode defqon snoepjes, mijn beste ervaring met snackies tot nu toe (op de eerste keer na ofc :hulde:, wish I could do that one all over again!)
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » di maart 06, 2012 12:42 am

Davinci schreef: @em-dé-emma:
hoe zit het met misselijk worden op tripmiddelen?

Ik ben ontzettend nieuwschierig haha! Ben eerlijk gezegd een beetje bang om de controle compleet te verliezen. Het idee om je omgeving totaal anders te beleven, ik weet niet of ik dat aankan. Ik ga het vast nog wel meemaken, mezelf kennende..
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Pff » di maart 06, 2012 12:29 pm

Ook al geprobeerd om gedoseerd je pil in te nemen? Dus ieder kwartier een kwartje oid.
Veel mensen worden namelijk misselijk van de harde inslag van MDMA. En die kan je op deze manier rustig opbouwen.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Stefaan » di maart 06, 2012 5:50 pm

Even een beetje off topic. Mensen die overgeven bij de inslag, kotsen die de pil/kristallen (deels) uit?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » di maart 06, 2012 6:54 pm

Pff schreef:Ook al geprobeerd om gedoseerd je pil in te nemen? Dus ieder kwartier een kwartje oid.
Veel mensen worden namelijk misselijk van de harde inslag van MDMA. En die kan je op deze manier rustig opbouwen.


Ja ookal geprobeerd, maar dan duurt me veelste lang voordat hij lekker erin komt haha
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Frog » di maart 06, 2012 7:34 pm

Gman007 schreef:Even een beetje off topic. Mensen die overgeven bij de inslag, kotsen die de pil/kristallen (deels) uit?

Ik heb ook regelmatig gehad dat ik moest kotsen, en alles was goed verteerd, heb speciaal zitten kijken of er iets van een stuk pil te zien was.
Voor zover ik weet is het al goed verteerd en opgenomen tegen de tijd dat je gaat kotsen.
Zeker weet ik dat niet maar in mijn geval ging ik er niet minder hard op.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Stefaan » di maart 06, 2012 7:48 pm

Frog schreef:
Gman007 schreef:Even een beetje off topic. Mensen die overgeven bij de inslag, kotsen die de pil/kristallen (deels) uit?

Ik heb ook regelmatig gehad dat ik moest kotsen, en alles was goed verteerd, heb speciaal zitten kijken of er iets van een stuk pil te zien was.
Voor zover ik weet is het al goed verteerd en opgenomen tegen de tijd dat je gaat kotsen.
Zeker weet ik dat niet maar in mijn geval ging ik er niet minder hard op.


Dank u meneer kikker :grin:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Partypipo » di maart 06, 2012 9:47 pm

Ik heb vrienden die standaard kotsen van mdma, heb vrienden die regelmatig kotsen van mdma, heb vrienden die net als ik nog nooit hebben gekotst van mdma...

Ik word zelf heel makkelijk misselijk van allerlei soorten voedsel. Daarom vind ik het ook best gek eigenlijk dat ik van drugs nooit misselijk word.
Mijn lichaam is gemaakt voor drugs ofzo :S

Ook als ik te hard ga, omdat ik dacht dat een hele q tegelijk wel een goed idee zou zijn, dan word ik nooit misselijk. Dan voelt het te hard gaan en totaal niet meer na kunnen denken wel ongemakkelijk, maar misselijk nooit.
Terwijl zoveel vrienden van me wél gewoon heel lekker gaan op een q of een hele speaker, ook al gaan sommigen over hun nek.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor em-dé-emma » di maart 06, 2012 11:39 pm

Ik voel me altijd heél chill als ik over me nek ben gegaan, op een enkele uitzondering na. Toen had ik niet zoveel op maar ging aan het einde van de avond ineens toch verkeerd. Het luchte in eerste instantie op en ik was weer rustig me dansjes aan het maken. Werd na 10 min echter weer super benauwd, zweet droop van me voorhoofd, gevolgt door een tweede barf sessie. Heb toen een kwartier buiten gestaan met me armen achter me hoofd. Dat was alles behalve prettig en ik was daarna ook meteen klaar met spacen en feesten..
em-dé-emma
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo maart 04, 2012 4:21 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor goejezuen » wo maart 07, 2012 12:15 am

probeer n stukje banaan te eten dat kalmeert je maagzuuren ofzo.
goejezuen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 111
Geregistreerd: za maart 12, 2011 10:01 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Saikedellik » di maart 13, 2012 4:46 pm

Vriend van me heeft het ook altijd.. Wat bij hem helpt is om nooit een hele pil in 1x te doen, maar eerst een halfje, en dan een uur later weer een halfje.. Slaat het minder hard in, maar toch even waus uiteindelijk.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor subway » di maart 13, 2012 5:06 pm

Had ik eerst ook altijd last van, pakte altijd meteen een hele voor de lekkere inslag en na een uurtje was het dan zonder waarschuwing projectile-vomiten gewoon, heb er wel eens iemand mee geraakt, best grappig opzich maar minder prettig voor de andere persoon.

Wat ik tegenwoordig doe is de pil in 2 halfjes nemen, en gevarieerd drinken, dus bijvoorbeeld 2x water en dan een keer iets fris, fanta of iets dergelijks. Ook zou ik proberen zo min mogelijk te roken, het is mega lekker, dat zeker, maar ik merk van mezelf dat als ik veel rook heel mn verteringsstelsel heel erg op gang komt.
Que?
Avatar gebruiker
subway
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 98
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 3:13 pm

Re: Overgeven door een snackie, iemand tips?

Berichtdoor Robben » wo maart 14, 2012 9:59 pm

Ik kots ook vaak na een avondje pillen. dit gebeurt dan meestal als we ergens nog gaan afteren. Mij stoorde het nooit zo, maar de mensen om mij heen maakten zich altijd zorgen (wat zo'n pil al niet doet) en dat vond ik dan wel weer kut. Gebruik nu een tijdje domperidon en dat werkt geniaal. Is gewoon bij de apotheker te halen. Mij maag trekt het nu allemaal een stuk beter.
Robben
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: di maart 13, 2012 5:33 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron