Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Schadelijkheid xtc

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor snuifduif » ma sep 08, 2014 5:10 pm

Rudolph schreef:
snuifduif schreef:
Rudolph schreef:Wel grappig dat bij elke maand je serotoninepeil ineens instort en bij elke week een stuk gelijkmatiger duif :lol:

Het is toch ook maar een kwart van de hoeveelheid mdma?

Maar de lijn loopt een stuk minder steil. De verticale afstand klopt, maar horizontaal is er nog wel wat werk aan de winkel :lol:

Ga je dáár kritiek op hebben :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor Rudolph » ma sep 08, 2014 5:11 pm

Mijn grootste hobby is mierenneuken :kleuter:
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor Aebi » ma sep 08, 2014 5:13 pm

Niet iedereen heeft de paint-kwaliteiten zoals Ivo die heeft.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor snuifduif » ma sep 08, 2014 5:14 pm

Rudolph schreef:Mijn grootste hobby is mierenneuken :kleuter:
Bijlagen
Naamloos.jpg
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor Rudolph » ma sep 08, 2014 5:14 pm

Aebi schreef:Niet iedereen heeft de paint-kwaliteiten zoals Ivo die heeft.

Helaas :(
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor snoepertje » ma sep 08, 2014 5:38 pm

Ik denk dat 200 mg in de 6 weken het minst schadelijk is aangezien je sero zich in 6 weken compleet heeft aangevult. (In zoverre ik verstand heb van die zooi)

denken moet je overlaten aan de mensen zonder hersenschade. Dus succes boys! Discusieer er maar op los.
Done: pep, mdma, 4fmp, wiet, hasj, alcohol, 2cb, ket, sos.

To do: DMT, LSD.

bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik :snort:
snoepertje
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 83
Geregistreerd: vr jun 27, 2014 4:53 pm

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma sep 08, 2014 5:48 pm

snuifduif schreef:Ik dacht dat er een 3 maanden regel was? In ieder geval, wat jij nu beschrijft zie ik natuurlijk ook als mogelijkheid, maar mijn gedachtegang ging uit van het feit dat er gewenning op treed na een tijdje, en de manier hoe het lichaam zich aan past aan situaties. (zoals je door kleine beetjes gif in te nemen resistentie op kan bouwen (http://en.wikipedia.org/wiki/Mithridatism)

En als ik het goed heb (kan fout zitten hier) komt er naar mate je vaker gebruikt steeds minder serotonine vrij waardoor er een equilibrium ontstaat zoals op mijn paintskill the zien is. Mijn aanname is dan dat elke keer zo'n grote dip schadelijker is dan zo op een ondergrens zweven. Waarom? Omdat volgens mij het lage serotonine gehalte zelf niet zozeer stressvol is voor je hersenen, eerder het proces ervoor.

Dit is mijn theorie maar goed zoveel heb ik me ook niet ingelezen erover. Ik weet alleen dat je eigenlijk mdma zoveel mogelijk moet mijden :beer:



Je zegt zelf al dat je dit nergens op baseert maar bedankt voor de moeite. 8-) Gelukkig ben je deze keer wel realistisch. 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Schadelijkheid xtc

Berichtdoor Einstein » ma sep 08, 2014 9:20 pm

snuifduif schreef:En als ik het goed heb (kan fout zitten hier) komt er naar mate je vaker gebruikt steeds minder serotonine vrij waardoor er een equilibrium ontstaat zoals op mijn paintskill the zien is. Mijn aanname is dan dat elke keer zo'n grote dip schadelijker is dan zo op een ondergrens zweven. Waarom? Omdat volgens mij het lage serotonine gehalte zelf niet zozeer stressvol is voor je hersenen, eerder het proces ervoor.

Dan maakt het toch niet uit hoeveel serotonine er vrijkomt? MDMA zou schadelijk zijn door een bepaalde stof de serotoninetransporters in te tillen, waarschijnlijk een MDMA-metaboliet. Bij lagere concentraties is dat effect (ook relatief gezien) kleiner, maar bij werkzame concentraties is dat verschil misschien al minimaal. Bovendien spelen er vast nog andere effecten een rol in onoverzichtelijke veelvuldigheid.
Dit is geen simpele optelsom, maar een samenhang van allerlei factoren. Het resultaat is niet te voorspellen :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner