Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

slechte pillen?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Ivo » di mei 06, 2014 5:05 pm

Oeps, eerste keer niet goed gelezen. Het is inderdaad te veel, maar na een pagina vol mensen die dat gezegd hebben, was er nog steeds geen antwoord op haar eigenlijke vraag.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor onbekend123 » di mei 06, 2014 5:32 pm

Bedankt voor een goede reactie eindelijk, ik ga het de komende tijd zowiezo niet meer proberen want twee keer bad gaan ervan is me toch teveel . Ik had bij alle drie de keren echt heel goed gegeten omdat me vriend zei dat dat slim is.
onbekend123
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: di mei 06, 2014 12:40 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Perry » di mei 06, 2014 8:31 pm

Dat is dus niet slim :p
Het is verstandig wel goed te eten, maar enkele uren voordat je MDMA tot je neemt
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: slechte pillen?

Berichtdoor onbekend123 » di mei 06, 2014 8:41 pm

Het was enkele uren daarvoor
onbekend123
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: di mei 06, 2014 12:40 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Perry » di mei 06, 2014 8:43 pm

Oh, okee... Was het vet? Want dat wordt sterk afgeraden, dat kan de inslag zo 3 uur vertragen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: slechte pillen?

Berichtdoor onbekend123 » di mei 06, 2014 9:51 pm

Aardappels met vlees, ik weet het voor de rest zelf ook niet, heb geen ervaring hiermee.
onbekend123
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: di mei 06, 2014 12:40 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Maus » di mei 06, 2014 10:45 pm

Gewoon eerst laten testen bij het lab.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Aebi » di mei 06, 2014 11:16 pm

Ivo schreef:Ik begin de "je moet 3 maanden wachten of je gaat dood"-onzin wat beu te raken. Verantwoordelijk gebruik en zo, ok, maar je gaat me echt niet vertellen dat dit door tolerantie komt. Niet elk probleem met MDMA komt omdat er te veel genomen is... Als iemand 2 maanden wacht en begint met maar een kwartje, kan je echt niet beginnen dat ze onverantwoordelijk bezig is. De 3e keer was er eigenlijk te veel aan, maar dat gaat zeker de oorzaak niet zijn.

:hulde:
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: slechte pillen?

Berichtdoor megatrippie » wo mei 07, 2014 12:02 pm

Het was zo'n pil zeker?
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Maus » wo mei 07, 2014 2:46 pm

megatrippie schreef:Het was zo'n pil zeker?

:lol:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Boomstein » do mei 08, 2014 1:12 pm

De eerste keer X heb ik iets van 4 pillen op (niet om stoer te doen, ik las achteraf pas hoe ONGELOOFLIJK DOM(!!!) dat wel niet was) en 1 maand daarna weer gepakt. Ik ging daarop nog steeds lekker (wel minder love-gevoel natuurlijk). Nu heb ik wel het één en ander gelezen over het serotonine-syndroom e.d. wat mij voorlopig wel even van de pillen afhoudt.

Hiermee wil ik zeggen dat zelfs mét overdosering nog wel iets van effect optreedt, althans bij mij dan.
If it screams, it ain't food...yet.
Avatar gebruiker
Boomstein
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: vr mei 02, 2014 6:06 pm
Woonplaats: Den Bosch

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Partypipo » do mei 08, 2014 5:16 pm

Boomstein schreef:De eerste keer X heb ik iets van 4 pillen op (niet om stoer te doen, ik las achteraf pas hoe ONGELOOFLIJK DOM(!!!) dat wel niet was) en 1 maand daarna weer gepakt. Ik ging daarop nog steeds lekker (wel minder love-gevoel natuurlijk). Nu heb ik wel het één en ander gelezen over het serotonine-syndroom e.d. wat mij voorlopig wel even van de pillen afhoudt.

Hiermee wil ik zeggen dat zelfs mét overdosering nog wel iets van effect optreedt, althans bij mij dan.


Het is maar net wat je lekker gaan vindt.
Een vriend van me vindt het lekker om 8 pillen te eten op een feest. Niet voor het love gevoel, dat heeft ie niet natuurlijk. Maar voor het compleet van de wereld zijn. En eigenlijk niet meer kunnen staan en dan toch blijven staan. Bijna door z'n benen zakkend, trillend, staat ie daar dan. Dat vindt ie lekker.
...
Dus als je zoiets lekker vindt, ja, dan kan je alsnog lekker gaan.
Maar dat zijn niet de effecten die je zou moeten willen van XTC. Neem dan ghb tot je bijna out gaat ofzo en niet meer kan staan en ook niet meer weet wat voor of achter is. Of wat etizolam ofzo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slechte pillen?

Berichtdoor GaiaNyx » do mei 08, 2014 10:11 pm

Heb je dat wel eens gedaan dan partypipo?
4 pillen en een maand daarna weer xtc? Je voelt je dan nog steeds erg prettig hoor, niet alleen vaag..
Natuurlijk moet je rekening houden met je gezondheid maar ik vind dat jij daar soms wel heeeeel ontolerant in bent.
Precies wat Ivo zei, het is echt niet dat je doodgaat ofzo, of dat het totáál geen lekker gevoel meer geeft.
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: slechte pillen?

Berichtdoor ZoniXz » do mei 08, 2014 10:30 pm

Persoonlijk vind ik het love gevoel van mdma geweldig, maar daarna het vage van de wereld zijn weet ik ook wel te waarderen want alles is nog steeds geweldig alleen minder love :P
MDMAmazing
Avatar gebruiker
ZoniXz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: do maart 20, 2014 10:19 pm
Woonplaats: Diepe zuiden

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Partypipo » vr mei 09, 2014 4:29 am

Lieke schreef:Heb je dat wel eens gedaan dan partypipo?
4 pillen en een maand daarna weer xtc? Je voelt je dan nog steeds erg prettig hoor, niet alleen vaag..
Natuurlijk moet je rekening houden met je gezondheid maar ik vind dat jij daar soms wel heeeeel ontolerant in bent.
Precies wat Ivo zei, het is echt niet dat je doodgaat ofzo, of dat het totáál geen lekker gevoel meer geeft.

Vorig jaar 4 pillen op, omdat ik al van de kaart was en vrienden steeds pillen namen. Halfjes. En wat doe je dan met het andere halfje? Precies, gooi maar naar binnen pipo... Een maand later inderdaad weer pillen op en eenaamd later weer....
Er was vrij weinig aan. Toen ook gelijk dikke pauze genomen! Maar voornamelijk vaagheid en weinig anders.
En een week lang vrijwel niets meer kunnen zien in het donker en nog wel een paar weken slechter zicht dan normaal in het donker gehad. Wekenlang dat dingen in het donker door mijn hersenen anders ingevuld werden dan wat er eigenlijk te zien was aka XTC hallucinaties!
NIET TOF!
Nee, ik ging niet dood...
Maar zo lang zo slecht zien heeft mij behoorlijk doen schrikken.
DAT is vooral waarom ik in jullie ogen vaak overdreven voorzichtigheid aanraad.
Na bijna een half jaar pauze een mini dosis genomen, half pilletje met oud en nieuw. Geen na effecten zoals slecht zicht van gehad.
Afgelopen maandag normale dosis op, 1 pil en daarna 2c-d. 2 dagen iets slechter zicht gehad, maar dat was bij de eerste keer XTC ook, dus ik reken dat tot de normale after effecten...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slechte pillen?

Berichtdoor GaiaNyx » vr mei 09, 2014 8:06 am

Natuurlijk het wordt mijder leuk naarmate je het vaker doet, maar het is nuet zo dat het niets meer doet, bovendien zegt Boomstein al dat hij/zij? wéét dat het dom was.. beetje mosterd na de maaltijd ;)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Partypipo » vr mei 09, 2014 5:23 pm

Zeggen dat je iets weet is niet hetzelfde als iets voortaan niet meer doen.
Ik weet dat mijn klachten van alcohol/tabak/andere drugs misbruik komen en dat de klachten over gaan als ik stop.
...
Maar....
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slechte pillen?

Berichtdoor GaiaNyx » za mei 10, 2014 12:05 pm

En als ik je nu zeg dat je echt moet stoppen omdat het niet gezond is heeft dit dan effect? Stop je dan? ;)
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Partypipo » za mei 10, 2014 5:56 pm

Lieke schreef:En als ik je nu zeg dat je echt moet stoppen omdat het niet gezond is heeft dit dan effect? Stop je dan? ;)

Oh, ik bedoelde niet dat IK klachten heb.
Ik bedoelde dat dat het bekende smoesje is van iedereen.
Je weet wel, die longpatiënt die met stoppen nog jaaaaaren gezond zou kunnen leven of binnen een maand longkanker zal ontwikkelen vindt toch altijd een maar. Doorgaan doorgaan doorgaan.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: slechte pillen?

Berichtdoor lowkey » di mei 13, 2014 2:39 pm

Om even een serieus antwoord te geven: van die domino's, blijf daar van weg. Ik heb vorige week een soortgelijke situatie meegemaakt met dezelfde pillen, en normaal heb ik er helemaal tot geen last van (ook met katers e.d.)

Ik weet niet wat er in die pillen zit, maar teneerste zijn ze echt huge dus een te hoog gehalte is al zowiezo bewezen. In België is er trouwens een jongen overleden aan nét dezelfde pillen, was overal op het nieuws.

Ik zou maar een andere dealer zoeken ofzo, beter niet liggen experimenteren met pillen die in z'n geheel al veel te sterk zijn, al zeker niet als je korte tijd daarvoor al MDMA hebt gebruikt.
lowkey
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di mei 13, 2014 2:26 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Prototype » di mei 13, 2014 3:48 pm

lowkey schreef:Om even een serieus antwoord te geven: van die domino's, blijf daar van weg. Ik heb vorige week een soortgelijke situatie meegemaakt met dezelfde pillen, en normaal heb ik er helemaal tot geen last van (ook met katers e.d.)

Ik weet niet wat er in die pillen zit, maar teneerste zijn ze echt huge dus een te hoog gehalte is al zowiezo bewezen. In België is er trouwens een jongen overleden aan nét dezelfde pillen, was overal op het nieuws.

Ik zou maar een andere dealer zoeken ofzo, beter niet liggen experimenteren met pillen die in z'n geheel al veel te sterk zijn, al zeker niet als je korte tijd daarvoor al MDMA hebt gebruikt.

Hoeveel van die pillen had je op dan?
Ik heb ze hier in de buurt ook gezien maar dat zijn prima pillen met iets meer dan 200mg MDMA.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: slechte pillen?

Berichtdoor lowkey » di mei 13, 2014 5:05 pm

prototype schreef:Hoeveel van die pillen had je op dan?
Ik heb ze hier in de buurt ook gezien maar dat zijn prima pillen met iets meer dan 200mg MDMA.

Een halfje maar, dus dat zou overeen moeten komen met een normale dosis, maar dat leek het dus niet want ik heb me nog maar weinig zo slecht gevoeld en heb al een hele reeks ervaringen met MDMA.

Ik heb me ook laten vertellen (weet dus niet of het waar is) dat die domino's verschillen per pil in inhoud. Zou ergens wel kunnen kloppen, want ik heb al een paar van die pillen onder m'n neus gehad en ze zien er allemaal verschillend uit (van druk dus), de ene is een domino van 2'tjes, de andere dan weer van zessen.

Ook gelezen dat het de opvolgers waren van die supermans, en daar heb ik ook meer slechte dingen dan goeie over gehoord.
lowkey
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di mei 13, 2014 2:26 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Prototype » di mei 13, 2014 5:20 pm

Ik heb hier thuis blauwe supermans liggen getest rond de 200mg M.
Het zou goed kunnen dat je nepperds te pakken hebt. Laat ze maar is testen, ik ben eigenlijk wel benieuwd.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Lager » di mei 13, 2014 5:44 pm

lowkey schreef:
prototype schreef:Hoeveel van die pillen had je op dan?
Ik heb ze hier in de buurt ook gezien maar dat zijn prima pillen met iets meer dan 200mg MDMA.

Een halfje maar, dus dat zou overeen moeten komen met een normale dosis, maar dat leek het dus niet want ik heb me nog maar weinig zo slecht gevoeld en heb al een hele reeks ervaringen met MDMA.

Ik heb me ook laten vertellen (weet dus niet of het waar is) dat die domino's verschillen per pil in inhoud. Zou ergens wel kunnen kloppen, want ik heb al een paar van die pillen onder m'n neus gehad en ze zien er allemaal verschillend uit (van druk dus), de ene is een domino van 2'tjes, de andere dan weer van zessen.

Ook gelezen dat het de opvolgers waren van die supermans, en daar heb ik ook meer slechte dingen dan goeie over gehoord.


Laat je wel 3 maanden tussen je gebruik en gebruik je niet meer dan je je lichaamsgewicht x 2? Als je dus 60 kilo weegt, maximaal 120mg nemen.

Anders is dat misschien de oorzaak dat je er bar weinig van hebt gevoeld.
Avatar gebruiker
Lager
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 240
Geregistreerd: di aug 20, 2013 3:10 am

Re: slechte pillen?

Berichtdoor lowkey » di mei 13, 2014 5:56 pm

prototype schreef:Ik heb hier thuis blauwe supermans liggen getest rond de 200mg M.
Het zou goed kunnen dat je nepperds te pakken hebt. Laat ze maar is testen, ik ben eigenlijk wel benieuwd.


Ik ben van België spijtig genoeg, dus testen zit er niet in. Is er eigenlijk een mogelijkheid om ze toch in Nederland te laten testen vanuit hier? Of heb je hiervoor identiteitskaart van NL nodig e.d.? Zit af en toe wel eens in A'dam daarmee.

Raikonen1 schreef:Laat je wel 3 maanden tussen je gebruik en gebruik je niet meer dan je je lichaamsgewicht x 2? Als je dus 60 kilo weegt, maximaal 120mg nemen.

Anders is dat misschien de oorzaak dat je er bar weinig van hebt gevoeld.


Ik hou me mooi aan die 3 maanden, meestal zelfs meer. Ik voelde me gewoon goed ziek, dus iets gevoeld heb ik zeker.
lowkey
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di mei 13, 2014 2:26 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Prototype » di mei 13, 2014 6:10 pm

Volgens mij kun je het zo laten testen in Nederland.
Trouwens wel karig dat dat in België niet kan, zelfs als er doden door vallen :s
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: slechte pillen?

Berichtdoor lowkey » di mei 13, 2014 6:18 pm

prototype schreef:Volgens mij kun je het zo laten testen in Nederland.
Trouwens wel karig dat dat in België niet kan, zelfs als er doden door vallen :s


Ik vind het belachelijk gewoon, het komt hier wel meer in de kranten te staan dat er ergens iemand doodgaat omdat ze gewoon niet wisten wat er in zat. Er is wel een centrum in Brussel, maar dan is NL toch gemakkelijker voor me. Op Dour festival staat ook elk jaar een standje van dat centrum, maarja wat ben je daar nou mee één keer op een jaar.
lowkey
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di mei 13, 2014 2:26 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Vinnie » di mei 13, 2014 7:17 pm

lowkey schreef:
Ik weet niet wat er in die pillen zit, maar teneerste zijn ze echt huge dus een te hoog gehalte is al zowiezo bewezen.


Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat de groote van de pillen iets te maken heeft met de hoeveelheid mdma die er inzit :#: :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: slechte pillen?

Berichtdoor lowkey » di mei 13, 2014 9:07 pm

voldie schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat de groote van de pillen iets te maken heeft met de hoeveelheid mdma die er inzit :#: :#:


Tuurlijk niet, maar het is ofwel dat of een grote hoeveelheid troep. Maar goed, je hebt gelijk, misschien wat verkeerd verwoord :)
lowkey
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di mei 13, 2014 2:26 pm

Re: slechte pillen?

Berichtdoor Vinnie » di mei 13, 2014 9:41 pm

dat hoeft ook niet, de huls kan groot zijn maar die is niet schadelijk, de grote van de pil zegt niets over de grote van de inhoud :p
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron