Basshoven schreef:Welke soort pil maakt uiteindelijk niet uit.
De werkzame stof in xtc heet MDMA, en elke andere soort pil bevat exact dezelfde stof alleen in verschillende hoeveelheden.
Je hebt xtc pillen met minder MDMA (120mg) en je hebt er met heel veel MDMA (300mg).
De juiste pil is dus eender welke pil, zolang er maar MDMA in zit.
Of er ook daadwerkelijk MDMA in je pil zit, en geen ander chemisch stofje met een vergelijkbaar effect, dat weet je niet zomaar met zekerheid, ook met sites zoals pillreports niet. Als je daar echt zeker van wil zijn dan moet je je pil naar een testcentrum brengen, en zij vertellen je welke actieve stof erin zit en hoeveel milligram daarvan.
Gebruik xtc niet vaker dan 1x per 3 maanden, als je het voor je gezondheid een beetje op veilig wil spelen. Herhaaldelijk gebruik (meerdere keren per maand / week) leidt ertoe dat je uiteindelijk niet meer zoveel plezier beleeft van de pil en, belangrijkst, dat je mentale gezondheid erop achteruit gaat, in sommige gevallen blijvend voor zover ik weet met zware gevolgen.
Na de eerste keer is de kater niet zo erg en daardoor ben je geneigd om vooral in het begin die 3-maanden regel te overtreden, dat is dus verraderlijk en geef niet toe aan de gedachte dat het zo schadelijk nou ook weer niet is omdat je bijna geen kater hebt.
Tijdens het dansen goed letten op oververhitting en uitdroging. Dus geen hoofdbedekking opzetten tijdens het dansen en geen dikke lagen kledij. Af en toe naar buiten voor wat afkoeling in de frisse lucht is fijn en goed.
Drink voldoende maar niet overdreven veel: 1 glas water per uur is het beste (continu extreem veel water drinken kan gevaarlijk zijn omdat je het water vasthoudt door de MDMA).
Beter ook niet combineren met alcohol.
En stel een grens aan je dosis. Overschrijd deze niet. 1,5 - 2 mg/kg lichaamsgewicht is aangeraden. Voor de meeste pillen geldt tegenwoordig dat ze circa 200 mg MDMA bevatten, dus 1 pil is normaal gezien meer dan genoeg voor een hele nacht.
Hou het dus leuk en doe het weinig. En breng
je pil naar een testcentrum om jezelf te garanderen dat je schone pillen hebt. Let erop dat je niet oververhit raakt en dat je niet teveel maar ook niet te weinig drinkt.
Have fun
onbekend123 schreef:Je leest het dan niet goed, we hebben juist een lagere dosis gedaan. Plus ik begon met een kwartje das dus 55 mg was dat. dus ookal komt die lovefeeling niet zou ik me toch in ieder geval wel lekker moeten voelen?
onbekend123 schreef: En ik probeerde het deze week zo snel omdat ik het de vorige keer niet voelde.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
onbekend123 schreef:Zou ik dan echt met zo'n lage dosis moeten wachten een jaar? Aangezien ik de eerste keer na een halfje van 125 mg na anderhalf uur nog niks voelde
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:Het lijkt mij vrij sterk dat je hersenen zich zelf kunnen beschermen tegen M
JongGeleerd schreef:Voldie? Na 4 uur schieten je hersenen in actie.
Ze reageren op de constante verhoging van het serotonine niveau door het signaal te blokkeren.
Je voelt dan enkel nog de paar andere stofjes die getriggerd zijn door de MDMA
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik begin de "je moet 3 maanden wachten of je gaat dood"-onzin wat beu te raken. Verantwoordelijk gebruik en zo, ok, maar je gaat me echt niet vertellen dat dit door tolerantie komt. Niet elk probleem met MDMA komt omdat er te veel genomen is... Als iemand 2 maanden wacht en begint met maar een kwartje, kan je echt niet beginnen dat ze onverantwoordelijk bezig is. De 3e keer was er eigenlijk te veel aan, maar dat gaat zeker de oorzaak niet zijn.
Hoeveel had je de eerste 2 keer gegeten? Ik word ook elke keer misselijk, maar dat trekt meestal wel weg, al dan niet nadat het er uit gekomen is. Wegvallen en hallucinaties is normaal een teken dat je te veel genomen hebt. Als je bijneemt voordat de eerste dosis is ingeslagen, komt het meestal samen aan en dan kan je zulke dingen krijgen. Het duurde waarschijnlijk wat langer om in te slaan omdat je te veel gegeten had.
Nu zou ik wel een paar maanden wachten voor je het nog eens probeert. Als je nu gaat blijven nemen tot het nog eens leuk is, gaat het nooit meer zo leuk zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten