"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
MrMDMA schreef:nachten doorhalen.
Fool schreef:MrMDMA schreef:nachten doorhalen.
Dat soort dingetjes moet je dus niet doen als je gevoelig voor psychoses bent xD
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
MrMDMA schreef:Haha, heb hier ooit wel eens wat over gepost op in een amfetamine topic idd. Groot gelijk hoor, meest vervelende mindfucks meegemaakt op amfetamine en doorhalen. Heb daardoor gelukkig wel leren herkennen wanneer ik het begin te worden en dus nu amper geen last meer van. Soort van reality check blijven houden op je eigen gedachten en de rest negeren. Ik voel ook oprecht mee met psychiatrische patienten. Je zal er maar chronisch last van hebben. Lijkt me de hel op aarde.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Trippie schreef:ja kan beter wat experimenteren met andere combinaties want deze is wel een heel erg schadelijke. Je combineert een serotonine releaser (MDMA) met een serotonine reuptake inhibitor (coke). Sterk af te raden.
MrMDMA schreef:Ben altijd een beetje bang geweest om met psychedelische middelen te experimenteren. Ben namelijk nogal gevoelig voor psychoses. Met wiet ook altijd een soort van paranoide achtig gevoel. Alleen om lekker te kunnen slapen na gebruik wil ik er nog wel eens een opsteken. Voor de rest heeft het voor mij geen meerwaarde. GHB heeft het voor mij ook nooit echt gedaan. Qua drugs hou ik extreem van euforische middelen. De body en mentale high, nachten doorhalen, zwaar hard gaan op muziek, nachtenlang praten met andere gebruikers. Dat blijven voor mij de allermooiste momenten. 4-FMP na MDMA is mij ook wel aardig bevallen. Soort van verlengde lichte euforie zonder dat je zwaar staat te spacen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Piotr schreef:Trippie schreef:ja kan beter wat experimenteren met andere combinaties want deze is wel een heel erg schadelijke. Je combineert een serotonine releaser (MDMA) met een serotonine reuptake inhibitor (coke). Sterk af te raden.
Coke is een dopamine reuptake inhibitor, geen serotonine reuptake inhibitor, volgens mij. Amfetamine icm. mdma zorgt daarentegen wel voor extra hersenschade. Coke in de mix zal zorgen voor een nog hogere bloeddruk wat op dat vlak ook niet zeer gezond zal zijn icm. andere uppers.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Piotr schreef:Trippie schreef:ja kan beter wat experimenteren met andere combinaties want deze is wel een heel erg schadelijke. Je combineert een serotonine releaser (MDMA) met een serotonine reuptake inhibitor (coke). Sterk af te raden.
Coke is een dopamine reuptake inhibitor, geen serotonine reuptake inhibitor, volgens mij. Amfetamine icm. mdma zorgt daarentegen wel voor extra hersenschade. Coke in de mix zal zorgen voor een nog hogere bloeddruk wat op dat vlak ook niet zeer gezond zal zijn icm. andere uppers.
Speculeren over iets dat lang en breed bekend is slaat op kak. Google is je vriend op dit soort moment; het is een triple reuptake inhibitor. Waaronder ook serotonine valt in dit geval. http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine
Piotr schreef:Ik heb nog een vraagje waar ik eigenlijk al heel lang mee zit; Iedereen weet ondertussen wel dat mdma icm. amfetaminen zorgt voor extra hersenschade. Hoe zit dit met mdma icm. coke? Kan dit echt nergens terugvinden....Einstein schreef:Hmm, vermoedelijk valt de schade dan wel mee. Voor extra schadelijkheid zal er binnen in het zenuwuiteinde gekkigheid veroorzaakt moeten worden; cocaïne is vooral van invloed op datgeen wat tussen de zenuwcellen in plaatsvindt.
Druks schreef:Tolerantie is al een vorm van schade, imho. Zonder tolerantie hoef je ook niet dit soort stunts uit te halen om plezier uit je dope te krijgen. Moet ook een flinke klap voor je hart zijn. Zeker als je regelmatig gebruikt.
Piotr schreef:Trippie schreef:ja kan beter wat experimenteren met andere combinaties want deze is wel een heel erg schadelijke. Je combineert een serotonine releaser (MDMA) met een serotonine reuptake inhibitor (coke). Sterk af te raden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten