DDeeJay schreef:mezelf klaarmaken voor te gaan werken
Dus nog even masturberen voordat je naar je werk gaat?
DDeeJay schreef:mezelf klaarmaken voor te gaan werken
FRESH schreef:DDeeJay schreef:mezelf klaarmaken voor te gaan werken
Dus nog even masturberen voordat je naar je werk gaat?
Flameon schreef:Niemand die meer gaat wandelen? Dat doe ik wel regelmatig
Pascal schreef:Flameon schreef:Niemand die meer gaat wandelen? Dat doe ik wel regelmatig
Nadat je 12+ uur hebt staan beuken op een tekno? No thanks.
Flameon schreef:Pascal schreef:Flameon schreef:Niemand die meer gaat wandelen? Dat doe ik wel regelmatig
Nadat je 12+ uur hebt staan beuken op een tekno? No thanks.
Ja ik vind een korte wandeling altijd wel even lekker, geen kilometers uiteraard
Flameon schreef:Ja echt wandelen buiten, klein stukje dan. Lekker genieten van de ochtend, die pas net begonnen is
Flameon schreef:Ja echt wandelen buiten, klein stukje dan. Lekker genieten van de ochtend, die pas net begonnen is
brick_top schreef:Flameon schreef:Ja echt wandelen buiten, klein stukje dan. Lekker genieten van de ochtend, die pas net begonnen is
Hooguit van het station naar huis, maar maak nooit onnodig extra meters.
Flameon schreef:Vitamientjes eten na het stappen, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Laten we ze gewoon klaar zetten op het nachtkastje
Flameon schreef:Vitamientjes eten na het stappen, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Laten we ze gewoon klaar zetten op het nachtkastje
Drientje schreef:Masturberen.
Ik doe het gewoon thuis.
Dopamientje schreef:Meestal heb ik een gigantische honger als ik thuiskom, dus ga ik eerst eten, daarna lekker slapen.
Dopamientje schreef:Meestal heb ik een gigantische honger als ik thuiskom, dus ga ik eerst eten, daarna lekker slapen.
maattilo schreef:Dopamientje schreef:Meestal heb ik een gigantische honger als ik thuiskom, dus ga ik eerst eten, daarna lekker slapen.
Honger? Dan ben je 1 van de weinigen denk ik . Mijn 1e maal is pas rond het avondeten. Daarvoor krijg ik niets naar binnen, ik moet me er echt tot zetten om iets van fruit te eten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten