Einstein schreef:Pep wordt er meestal niet in gevonden inderdaad, volgens bijna alle cijfers die ik langs heb zien komen, tenzij je in de VS woont. Daar is het feest: naast MDMA worden regelmatig (o.a.) MDEA, MDA, cafeïne en (meth)amfetamine aangetroffen
Wat extra MDA in m'n pilletje lijkt mij wel grappigEinstein schreef:Pep wordt er meestal niet in gevonden inderdaad, volgens bijna alle cijfers die ik langs heb zien komen, tenzij je in de VS woont. Daar is het feest: naast MDMA worden regelmatig (o.a.) MDEA, MDA, cafeïne en (meth)amfetamine aangetroffen
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Vellocet Virus schreef:MarkBeest schreef:Witte Speaker
Was ook de eerste keer dus denk dat het daar aan ligt. Had geen idee over de sterkte maar er was ons verteld om hem maar in kwartjes te nemen voor de eerste keer, toen ik hem liet zien aan een maat van me met veel ervaring was hij verbaast dat ik deze had
Ze werden meestal getest rond de 180-200 met wat uitschieters up to 220 mg zover ik weet.
Marsnel schreef:Nee, er zal nu en dan een uitschieter van 220mg tussen hebben gezeten maar de speakers bevatten toch echt minder (180mg ~ 200mg dacht ik).
Druks schreef:Is die witte doodskop al eens door iemand naar een testcentrum gebracht? Ik vind 300mg te veel om waar te zijn.
Druks schreef:Hm, die witte/grijze doodskop schijnt vervuild te zijn. Oppassen dus! http://frontpage.fok.nl/nieuws/603410/1 ... e-xtc.html
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten