Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat was jouw beste pilletje ooit?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Tomaat » ma jun 13, 2011 10:12 pm

Xeloc schreef:
fushizzle schreef:1. Driedubbel gedrukte paarse hartjes :eek: (bleek later ook LSD in te zitten had ik gehoord van een maat van me die m had late testen)


LSD in een pil? Daar geloof ik echt geen kut van :lol: !


LSD microdots bestaan toch ook, waarom zou het dan niet in een pil samen met MDMA kunnen zitten?
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma jun 13, 2011 10:14 pm

Tomaat schreef:
Xeloc schreef:
fushizzle schreef:1. Driedubbel gedrukte paarse hartjes :eek: (bleek later ook LSD in te zitten had ik gehoord van een maat van me die m had late testen)


LSD in een pil? Daar geloof ik echt geen kut van :lol: !


LSD microdots bestaan toch ook, waarom zou het dan niet in een pil samen met MDMA kunnen zitten?


Omdat het niet verkoopt misschien? En omdat er dan allang in het nieuws zou zijn dat deze pillen in de markt zijn aangezien veel mensen kunnen denken dat ze een psychopaat zijn geworden als ze dat nemen?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Tomaat » ma jun 13, 2011 10:19 pm

TomBeZeur schreef:
Omdat het niet verkoopt misschien? En omdat er dan allang in het nieuws zou zijn dat deze pillen in de markt zijn aangezien veel mensen kunnen denken dat ze een psychopaat zijn geworden als ze dat nemen?


Alle redenen die je hier zegt kunnen kloppen.
Maar ze sluiten niet uit dat het kan voorkomen, want dat kunnen ze wel. Volgens mij zou er zelfs een markt voor zijn wanneer mensen duidelijk weten wat erin zit tenminste.
En zolang het niet algemeen bekend raakt dat er LSD inzit, gaat er geen enkel jongentje zeggen dat hij psychopaat geworden is door dat pilletje lijkt me, eerder dat het een knalpil was.

Want zelfs al moest het de ronde doen dat er pillen getest zijn met LSD in, zou jij het geloven? 8-) Zoiets bereikt dus niet makkelijk het nieuws denk ik...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Einstein » ma jun 13, 2011 11:26 pm

Toch lijkt het mij wat onwaarschijnlijk. LSD is niet goedkoper of veel makkelijker te krijgen dan MDMA, geloof ik, lijkt me niet dat ze dat zomaar in pillen gaan gooien.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor snuifduif » di jun 14, 2011 5:48 am

Sowieso bestaan (drie)dubbel gedrukt pillen niet eens :lol:
Dealerpraat
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Frog » di jun 14, 2011 6:02 pm

Einstein schreef:Toch lijkt het mij wat onwaarschijnlijk. LSD is niet goedkoper of veel makkelijker te krijgen dan MDMA, geloof ik, lijkt me niet dat ze dat zomaar in pillen gaan gooien.

Wat ik lees en hoor is dat er bijna nooit LSD in pillen zit Speed komt zelfs al heel weinig voor, had ik gevraagd bij het testcentrum laatse keer.
Vaak gewoon dealer praatjes idd, of van die mond op mond lul verhalen.
Ik had toen ook drie dubbele blauw Mitsubishi's , dat vertelde ze, ja ze waren groot datwel, en het waren echte knallers (later veel mccp namaak, dat heb je als een pil eenmaal bekent is, gaan er altijd klootzakken proberen mee te liften op de nam, en meuk verkopen)
Maar LSD pep of MDA zal je echt niet vlug in een "normale xtc pil vinden" (aldus de vrouw bij het testcenter)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Einstein » wo jun 15, 2011 2:32 am

Precies, dat was wat ik dacht :) Maar ja, je weet het nooit zeker.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Lateralus » wo jun 15, 2011 3:10 pm

Bruine boom getest op 220 mg. Was echt helemaal in mijn eigen wereld!
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Speed » wo jun 15, 2011 7:29 pm

Lateralus schreef:Bruine boom getest op 220 mg

220mg? :#: volgensmij is de hoogst geteste boom 206mg als ik me niet vergis, dus of je hebt een super hoge uitschieter, wat de andere niet zullen zijn of je liegt :rock2:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jun 15, 2011 7:35 pm

Speed schreef:
Lateralus schreef:Bruine boom getest op 220 mg

220mg? :#: volgensmij is de hoogst geteste boom 206mg als ik me niet vergis, dus of je hebt een super hoge uitschieter, wat de andere niet zullen zijn of je liegt :rock2:


Hoeveel testresultaten heb jij gehoord? Waarschijnlijk maximaal 5. Er zijn honderdduizenden van die pillen gedrukt, en dan is het niet zo gek dat er een uitschieter naar boven kan zijn.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Lateralus » wo jun 15, 2011 8:24 pm

Speed schreef:
Lateralus schreef:Bruine boom getest op 220 mg

220mg? :#: volgensmij is de hoogst geteste boom 206mg als ik me niet vergis, dus of je hebt een super hoge uitschieter, wat de andere niet zullen zijn of je liegt :rock2:


Waarom zou ik erover liegen? Ik kon hem uit betrouwbare bron te pakken krijgen en hij was nog zuiver ook bleek bij de test! Kreeg er wel niet echt een energiekick van maar wel een enorm euforisch gevoel!
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Speed » do jun 16, 2011 6:31 pm

TomBeZeur schreef:Er zijn honderdduizenden van die pillen gedrukt, en dan is het niet zo gek dat er een uitschieter naar boven kan zijn.

Ja maar als hij er bijv. 10 koop en er 1tje laat testen en dat is dan net een uitschieter dan zullen die andere 9 geen 220mg zijn... dus hij zegt dat zijn beste pilletje ooit op 220mg is getest, maar de pil die op 220mg is getest heeft hij niet geconsumeert....
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor MDMC » do jun 16, 2011 10:01 pm

Speed schreef:
TomBeZeur schreef:Er zijn honderdduizenden van die pillen gedrukt, en dan is het niet zo gek dat er een uitschieter naar boven kan zijn.

Ja maar als hij er bijv. 10 koop en er 1tje laat testen en dat is dan net een uitschieter dan zullen die andere 9 geen 220mg zijn... dus hij zegt dat zijn beste pilletje ooit op 220mg is getest, maar de pil die op 220mg is getest heeft hij niet geconsumeert....

Joh wijsneus! :#:
go to the window, open it, then stick your head out and yell: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GONNA TAKE THIS ANYMORE!


Make Raw not War
Avatar gebruiker
MDMC
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 910
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 4:40 pm
Woonplaats: De oudste stad van Nederland

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Speed » vr jun 17, 2011 3:08 pm

haha kheb ooit van m'n momenten :oops:
Ben blij dat het weer vrijdag is.... :xtc:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor snuifduif » vr jun 17, 2011 6:00 pm

sowieso worden pillen getest op (voorbeeld) 150, de verkoper maakt er 180 tot 190 van en de gebruiker maakt er voor t gemak maar 200 van en dan komen er weer geschatte uitschieters van 220. Het wil nog wel eens oplopen :lol:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor FRESH » vr jun 17, 2011 10:24 pm

snuifduif schreef:sowieso worden pillen getest op (voorbeeld) 150, de verkoper maakt er 180 tot 190 van en de gebruiker maakt er voor t gemak maar 200 van en dan komen er weer geschatte uitschieters van 220. Het wil nog wel eens oplopen :lol:


Achja, en dan nog.....je beste pilletje hoeft niet persé de sterkste te zijn :)
De 2 sterkste die ik ooit zelf geconsumeerd heb waren een blauwe en een bruine boom. De bruine is zo'n 20mg sterker, maar de blauwe met +/- 180mg vond ik lekkerder.
Nu heb ik de Paarse Tri-Force, die is nog wat lichter. Zo rond de 175mg en die vind ik eigenlijk prima in 1/2 ;)
FRESH
Offline
 

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Lateralus » zo jun 19, 2011 8:23 pm

Ik ga mijn energie hier niet verspillen aan welles-nietes reacties. Dit is dan ook gelijk mijn laatste opmerking hier in dit topic.

Speed schreef:... dus hij zegt dat zijn beste pilletje ooit op 220mg is getest, maar de pil die op 220mg is getest heeft hij niet geconsumeerd....


En jij weet dit, ... omdat?

snuifduif schreef:sowieso worden pillen getest op (voorbeeld) 150, de verkoper maakt er 180 tot 190 van en de gebruiker maakt er voor t gemak maar 200 van en dan komen er weer geschatte uitschieters van 220. Het wil nog wel eens oplopen :lol:


Nou houd ik mijzelf niet zo erg bezig met onbetrouwbare types, dus dat eerste argument gaat niet op. Verder heb ik de hoeveelheid zelf ook niet aangedikt, maar enkel gebaseerd op het testresultaat. Kijk als jij wil denken dat ik hier wat kom liegen, om mezelf een 'gangsta attitude' toe te eigenen, dan denk je dat maar.

FRESH schreef: Achja, en dan nog.....je beste pilletje hoeft niet persé de sterkste te zijn :)


Geef ik je gelijk in. Had eerlijk gezegd geen flauw idee, dat zulke uitschieters zo zeldzaam zijn.
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor kotaku » zo jun 19, 2011 10:11 pm

Lateralus schreef:
Speed schreef:... dus hij zegt dat zijn beste pilletje ooit op 220mg is getest, maar de pil die op 220mg is getest heeft hij niet geconsumeerd....


En jij weet dit, ... omdat?


Lijkt me nogal logisch, heb je ooit je pillen laten testen? Die pil ben je kwijt hoor:lol:

Zo'n enorme uitschieter heeft weinig kans om nogmaals in de overige 9 voor te komen. Statistisch gezien zullen de andere 9 dus hoogstwaarschijnlijk lager zijn geweest.
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Speed » ma jun 20, 2011 10:00 am

Kijk dat was hetgene waar ik op doelde
Maar ik zou ook trots zijn als m'n bruine boom op 220mg getekst zou zijn :wave:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor DDeeJay » ma jul 04, 2011 4:30 am

DDeeJay schreef:mijn 3rde keer

toen mijn vrienden me eindelijk is loslieten en me geen pilletje gaven van 50-60 mg(1tje voor een avond :? )

scoorde ik toch wel een blauwe einstein van 140mg op me 3rde keer

Beste herinering I.V.M. drugs een festivals :love: :love:


die had ik ook!!!!!!
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor DDeeJay » ma jul 04, 2011 4:30 am

note to self: stoppen met drugs
DDeeJay
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 42
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:06 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor freelander36 » zo jul 22, 2012 4:10 pm

Nou zijn wij niet vreselijk ervaren qua pilletjes, maar de kennismaking met het witte molentje was toch echt het beste dat ons totnutoe is overkomen. Vandaar een report.

Veel gewend zijn we (nog) niet. Via dierbare kennissen, erg ervaren op dit terrein werden we bekendgemaakt met het principe: hoe beleef je met een minimale dosering mdma maximaal plezier aan xtc? Zij kwamen met het molentje op de proppen: getest 123 mg. Totaal onverwacht hadden we de kinderen even niet in huis en wij zeiden tegen elkaar: let's go for it. We krijgen dan allebei een stoute blik in ons ogen en hebben al ongelofelijk veel lol in de voorbereiding. Het was zaterdagmiddag en we wisten zeker dat wij tot maandagochtend alle tijd hadden om een tik van het molentje in ontvangst te nemen. Buiten regende het, maar het was niet koud. Dus hebben we op zaterdag een overkapping van zeil gemaakt in de tuin, op het terras. Luchtbedje naar buiten. Kussens erop.Om 20 uur zijn we van start gegaan. Het molentje kwam bij mij na een half uurtje binnen. Bij mijn vriendin een kwartier later. Zo gaat het nou altijd bij ons, geen idee hoe het komt. We hadden lekkere muziek opgezet. Beetje trance. Lekker om te dansen, maar dat hebben weuiteindelijk niet veel gedaan. Er klonk vooral verbaalintiem vuurwerk. Het was heerlijk om diepste gevoelens af te wisselen met fysiek contact. Onze huid was hypergevoelig.Onze neusgaten trouwens ook. Wat kan transpiratie toch een sensatie zijn.Rond een uur of 1 hebben we de muziek uitgezet. Buiten hebben we urenlang op het matras gelegen.Tot een uur of vier waren we in hoger sferen en hebben genoten van de regen op het doek van de overkapping.We hebben het ochtendgloren gezien. De pilletjes waren nog lang niet
uitgewerkt, maar uiteindelijk zijn we om een uur of 4 gaan slapen. Rond tien uur, half elf werden we wakker. We hebben - echt waar! - tot zondagavond een uur of zeven op wolken gelopen. De dag was chill. Geen enkel bijverschijnsel. Op zondag en de week erna hebben we regelmatig 5htp geslikt. De witte molens waren een sublieme ervaring. Wehadden allebei alleen wat last van een droge mond. En ik had enkele dagen een vreemde ervaring aan mijn lijf. Na het douchen en afdrogen bleef ik het gevoel houden dat mijn linkeronderbeen op de huid nog nat was. Bizar, want ik droeg gewoon mijn jeans en het gevoel kwam met enige regelmaat terug. Nu, twee weken na dato, is dat helemaal verdwenen.
ook smurfen hebben hobbies
Avatar gebruiker
freelander36
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: vr jun 15, 2012 3:12 pm
Woonplaats: rotterdam

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor pillenvreter » zo jul 22, 2012 7:09 pm

Oranje Q-dance pillen, hands down de beste pillen die ik ooit heb gehad.

:hulde:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Schism » zo jul 22, 2012 7:22 pm

De pillen van de eerste keer natuurlijk; roze kruisjes 120mg. Je kunt zeggen wat je wilt, maar de eerste keer blijft meestal de beste! :grin:
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Speed » zo jul 22, 2012 7:31 pm

Veel lekkere pilletjes gehad maar moet zegge dat de groene canadees echt een van m'n favoriete is. :hulde:
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Avatar gebruiker
Speed
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:16 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Rizzla18 » zo jul 22, 2012 10:50 pm

Gele / Oranje Triforce. (200mg)
Rizzla18
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: vr jun 15, 2012 9:26 am

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Triptune » ma jul 23, 2012 2:58 am

pillenvreter schreef:Oranje Q-dance pillen, hands down de beste pillen die ik ooit heb gehad.

:hulde:


Mn vriend verkiest de rode hoorde ik dit weekend. En de blauwe vond hij dan weer minder.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor zornax » ma jul 23, 2012 11:45 am

gele schilden/ferrari's :love:
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor pillenvreter » ma jul 23, 2012 12:10 pm

Desertsessions schreef:
pillenvreter schreef:Oranje Q-dance pillen, hands down de beste pillen die ik ooit heb gehad.

:hulde:


Mn vriend verkiest de rode hoorde ik dit weekend. En de blauwe vond hij dan weer minder.


de rode/blauwe heb ik nooit onder mn neus gekregen :kleuter:

wist niet eens dat die ook bestonden
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: Wat was jouw beste pilletje ooit?

Berichtdoor Koekwaus » ma jul 23, 2012 1:37 pm

Bedoelt Dessert niet Defqons ipv Q-dance? Dat zijn de opvolgers namelijk?
Did: Alcohol, wiet, hasj, boter, olie, lachgas, pammetjes, slaapmiddelen, ritalin, cocaine, pep, dexamfetamine, 4-ma, 4-fa, 6-apb, 3-mmc, 2c-i, lsd, paddo's, mdma kristallen, xtc.

Todo: 5-apb, mxe, 4-mmc, cactus, dmt, keta, ghb, poppers en aantal kruiden/planten.
Avatar gebruiker
Koekwaus
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 393
Geregistreerd: za jun 23, 2012 12:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner