Eriksson schreef:De groene eekhoorns waren mn sterkste, heftig spul.
Nice, ik heb een klein voorraadje Groene Eekhoorns ingeslagen
Eriksson schreef:De groene eekhoorns waren mn sterkste, heftig spul.
LuchtiNgtoetje schreef:Andyy schreef:LuchtiNgtoetje schreef:MDA is de SHIT!!!! (heb ik gehoord )
ja idd ken niet wachten tot ik is een keer aan die bende kan komen
ik ook, ben haastig opzoek ernaar
phil_ monday schreef:blauwe driehoekige mitsubishi
phil_ monday schreef:blauwe driehoekige mitsubishi
Speed schreef: groene olifant
Oom Klaas schreef:2.5 mg lorazepam
BullshitTruffelboy schreef:Vernieuwde blauwe diamanten van musschien 2 maanden terug, in die mother fockers zat ongeveer 220 mg
Know your facts man ik weet niet wie deze waardens aan jouw verteld maar in iedergeval nieet het TCTruffelboy schreef:dit weekend groene eekhoorntjes van 230
Truffelboy schreef:Vernieuwde blauwe diamanten van musschien 2 maanden terug, in die mother fockers zat ongeveer 220 mg, maar waarschijnlijk worden het dit weekend groene eekhoorntjes van 230 , dus wie weet haha
Olijfboompje schreef:Van het weekend vertelde ook een of ander figuur over Groene Eekhoorntjes met 230 mg.
Wat een bullshit
Ik gok nog steeds mijn FastForwards.
Van een halfje ging ik ongelovelijk hard en geen moment gehad dat ik het echt zwaar had.
Olijfboompje schreef:Van het weekend vertelde ook een of ander figuur over Groene Eekhoorntjes met 230 mg.
Wat een bullshit
Ik gok nog steeds mijn FastForwards.
Van een halfje ging ik ongelovelijk hard en geen moment gehad dat ik het echt zwaar had.
FRESH schreef:Truffelboy schreef:Vernieuwde blauwe diamanten van musschien 2 maanden terug, in die mother fockers zat ongeveer 220 mg, maar waarschijnlijk worden het dit weekend groene eekhoorntjes van 230 , dus wie weet haha
Ja, nog ff.....
Truffelboy schreef:FRESH schreef:Truffelboy schreef:Vernieuwde blauwe diamanten van musschien 2 maanden terug, in die mother fockers zat ongeveer 220 mg, maar waarschijnlijk worden het dit weekend groene eekhoorntjes van 230 , dus wie weet haha
Ja, nog ff.....
wtf man..
Die blauwe diamanten waren zeker van dat aantal, die worden hier namelijk in de buurt gemaakt.. Daarom is mij dat ook verteld. Dat van die eekhoorntjes heb ik uit brabant, daar kwamen die dingen vandaan en toen kreeg ik gelijk die informatie mee, dat dat een van de weinige pillen waren die werkelijk boven de 200 zaten
Ranko schreef:1e en 2e batch FF waren 165mg, 3e batch was 200+
Olijfboompje schreef:Ranko schreef:1e en 2e batch FF waren 165mg, 3e batch was 200+
Was het niet omgedraaid?
Olijfboompje schreef:
Ga ze maar naar het testcentrum brengen en je komt bedrogen uit.
De enige pil die werkelijk waar in de buurt kwam van 220+ waren Fastforwards 1e en 2e batch.
Blauwe diamantjes zit hooguit 150 in of iets dergelijks en groene eekhoorntjes uit brabant?
Hooguit 200.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten