Frog schreef:Nog steeds speaker eerste batch.
Jelly schreef:Savati schreef:Blauw hartjes waar LOVE op staat. 120 mg puur mdma. Ondanks de redelijk lage dosering, ga je er toch erg hard op!!
Zeker een aanrader, al geloof ik niet dat ze al echt bekend zijn..
Heb deze nu ook, waar heb je kunnen vinden dat ze 120 zijn?
Koekwaus schreef:Frog schreef:Nog steeds speaker eerste batch.
Heb ze ook nog
Maar intussen genoeg andere snoepjes gehad, ze hoeven van mij niet op.
Frog schreef:Mijne zijn wel op denk een goede 3 en halve maand gelee of meer laatste genomen.
heb er toen anderhalve van die speakers door de afvoerputje gedrukt( ergens wel zonde) maar was ivb met dat ik langere periode wou stoppen, en minder cravings zou krijgen.
Werkt goed, als het in huis is vind ik het toch vrij lastig soms, nu denk ik er stuk minder aan.
Patrick Bateman schreef:T-mobile, beetje snel achter elkaar weer. Nu ff een poosje niet meer.
NorthernLightBE schreef:Gele triforce, zal wel nog maanden misschien zelfs jaar/jaren zo blijven
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Anthor schreef:Dit gaat de volgende worden.
Iemand ervaring met deze versie van de Ferrari's?
Pil zelf weegt ongeveer 279mg. Lijkt me dus sterk dat deze even sterk zijn zoals de andere versies van +- 180mg. Ik kan zelf (nog) niks over deze vinden op internet. Heb geen tijd meer om ze naar een testcentrum te brengen, terwijl ik ze wil gebruiken op 27 oktober.
Mja, maar ligt aan de batch en welke je inleverd...heb er zelf een gehad met 203mg, maar ook een met 186mg.pillenvreter schreef:maar gele ferrari is geen 200mg kinders, mijne is getest op 180mg, spreiding van 163-196.
pillenvreter schreef:
Gezellig mee naar thrillogy?
ot: geen idee over die pillen..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten