Venezia2 schreef:Een witte schedel/White Skull, waarschijnlijk de sterkste xtc-pillen op aarde op dit moment,300 mg MDMA !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Venezia2 schreef:Een witte schedel/White Skull, waarschijnlijk de sterkste xtc-pillen op aarde op dit moment,300 mg MDMA !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmm-hmm schreef:300mg mdma my ass..
220 is het hoogste mdma gehalte wat volgens mij bij de pillen van t afgelopen jaar zit. volgens mij was één van de hoogste mdmagehalte's in pillen 238. maar dat heb ik ook maar ergens gelezen...
Venezia2 schreef:hmm-hmm schreef:300mg mdma my ass..
220 is het hoogste mdma gehalte wat volgens mij bij de pillen van t afgelopen jaar zit. volgens mij was één van de hoogste mdmagehalte's in pillen 238. maar dat heb ik ook maar ergens gelezen...
Heb jij al een pil waarover ik sprak ( witte schedel) gebruikt of uberhaupt laten testen?
Snap helemaal dat je sceptisch bent, enkele jaren geleden was ik al blij met een pil van 180 mg.
Maar omdat je reactie beetje belachelijk of neerbuigend is ( my ass) en je zegt 238 was t hoogste van t jaar dan moet ik gewoon reageren en zeggen dat schedels 60-70mg hoger liggen minstens.
Maar goed, jij je mening.
hmm-hmm schreef:Als Einstein zo'n bericht zou plaatsen zou ik hem bijvoorbeeld eerder serieus nemen; door de status die hij hier op 't forum (en wie weet ook daar buiten) heeft verworden. Stuur die pil even naar hem op voor controle en ik houd mijn mond! Ik zou mezelf ook neit serieus nemen hier; met mn 59 posts..
Misschien ben ik een scepticus, maar ik zie graag eerst dingen voordat ik ze geloof.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Desertsessions schreef:Blauw ruitje
Espoir schreef:Desertsessions schreef:Blauw ruitje
Die had een vriend van me ook, was dat geen vreselijke pmma rommel?
Desertsessions schreef:Espoir schreef:Desertsessions schreef:Blauw ruitje
Die had een vriend van me ook, was dat geen vreselijke pmma rommel?
Niet echt, ik vond het wel een fijn pilletje. Leek een beetje op blauwe defqons vond ik
Fenomeen schreef:Paars/roze driehoekjes.
Met een x(-files) logo.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
anteac schreef:Paarse Partyflock
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten