bam. schreef:Ik heb nog een zakje met wat gecrushte pil, is er iemand die toevallig in het bezit van een weegschaaltje is en een rode superman heeft en even wil wegen hoe zwaar zo'n pil is?
Poseidon schreef:Blauwe androit 220 mg vannacht.
Chicky duwde hem in mijn mond toen ze bovenop me zat. Zinloos want ik had al teveel ander matreaal in mijn body.
Poseidon schreef:Ben na die pil vrij snel out gegaan.
Poseidon schreef: Slaap wel lekker op X
Fret schreef:Van welke chick krijg jij gratis drugs en hoe kan ik met d'r in contact komen?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Poseidon schreef:Voelde me al in het paradijs door haar, coca, hasj & wodka.
Ben na die pil vrij snel out gegaan. Slaap wel lekker op X
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Aebi schreef:Volgens mij heeft Esmeralda25 wel zin in een pilletje.
Toxic schreef:[/attachment]
Lijken er heel sterk op, maar zijn volgens mij blauwe zonnetjes op die foto?
Ik zie een verschil met deze toch ( de blauwe pillen met zonnetje in foto boven, had beetje probs met foto te plaatsen op plek waar ik m wou, sorry
, weet wel dat er meerkleurige pillen ( day and night ) ook in de handel waren ( zwart met wit of rood), .....???
Partypipo schreef:Groene Android
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten