Miss E schreef:Partypipo schreef:Groene Android
Toevallig!
Toch niet ook toevallig gisteren hè?
In Wageningen op het bevrijdingsfestival?
Miss E schreef:Partypipo schreef:Groene Android
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Poseidon schreef:Fret schreef:Van welke chick krijg jij gratis drugs en hoe kan ik met d'r in contact komen?
Had ik zelf gratis van makker gekregen. Ze stonden in potje tussen de cocktailglazen. Zag ze staan toen ze 2 wodka jus ging inschenken. Misschien wilde ze dat ik wat liever zou worden.
Pm je der nr wel. Ook zonder dope de moeite waard. Mooi halfbloedje
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
kleinstampertje schreef:wifi's zaterdag bij fantasy,
wat een toppers
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
FRESH schreef:Gisteren voor het eerst gespot, goudstaven
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Miss E schreef:Maar zit er ook echt zoveel in?
famous1303 schreef:Gele supermans,
Domino's helemaal niet meer aan te komen hier. Gezien iemand eraan is overleden, zijn ze ermee gestopt.
famous1303 schreef:Zeker waar, echter waren dat nou net de pillentjes die meneer had. Ze waren tevens ook wel sterk hier in de regio (~250mg). Na dit bericht zijn de groteren met de domino's gestopt.
Justin schreef:famous1303 schreef:Zeker waar, echter waren dat nou net de pillentjes die meneer had. Ze waren tevens ook wel sterk hier in de regio (~250mg). Na dit bericht zijn de groteren met de domino's gestopt.
toch vreemd dat ik er nog gewoon aan kan komen en dat er zelfs een nieuwe batch is
w00t schreef:Blauwe android vorige week.. Viel een beetje tegen. Set & setting was achteraf toch niet zo goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten