Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC 2 weken pauze

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: XTC 2 weken pauze

Berichtdoor knolselderij » vr feb 07, 2014 1:51 pm

volgens mij heb je de keuze al voor jezelf al gemaakt.


het beste is om het niet te doen, maar na een aantal pilsjes nee zeggen nadat iedereen om je heen waus is, is ook moeilijk. Maar wil je nog zo lang mogelijk blijven genieten van mdma dan zou ik je afraden om het nu weer te doen
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: XTC 2 weken pauze

Berichtdoor Italiano » za feb 08, 2014 9:54 am

Ga je er wat van voelen? Jazeker.
Is t aan t bevelen? Nee.

Als ik naar mezelf kijk waren mijn eerste 3 keren XTC vrij kort op elkaar (te kort) maar toch was de 3e ervaring het beste van de 3 (dus in tegenstelling tot wat je zou verwachten niet de zwakste ervaring). Set en setting zal ook mee hebben gespeeld maar toch.

Probleem is alleen dat als je zoiets doet (3x achter elkaar in vrij korte tijd) je daarna nog veeeel langer moet herstellen dan de 2-3 maanden die mensen vaak noemen. Die 2-3 maanden zijn ook meer een gemiddelde wachttijd waarbij je op safe speelt. Op de lange termijn ga je mensen dankbaar zijn als je die hersteltijd niet overtreedt :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner