Druks schreef:Doe het gewoon niet. Pak speed desnoods.
Jdoe schreef:Het lijkt me nou ook weer niet direct verstandig om te gaan beginnen met andere drugs...
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Jdoe schreef:Dus... We doen het maar gewoon niet.\
Druks schreef:dimethyltryptamine schreef:Wat ik nu ga zeggen zal waarschijnlijk enkele boze reacties uitlokken...
Ik denk dat het geen enkel probleem is mits je de dosis normaal houdt (minder dan 125 mg).
Alexander Shulgin, de vader van de mdma, zegt in PIHKAL het volgende:
''In one study , MDMA was consumed at 9:00 AM each day for almost a week (120 milligrams the first day and 160 milligrams each subsequent day) and by the fifth day there were no effects from the drug except for some mydriasis. And even this appeared to be lost on the sixth day. At this point of total tolerance, there was consumed (on day #7, at 9:00 AM) 120 milligrams of MDA and the response to it was substantially normal with proper chronology, teeth clench, and at most only a slight decrease in mental change. A complete holiday from any drug for another 6 days led to the reversal of this tolerance, in that 120 milligrams of MDMA had substantially the full expected effects.''
De effecten zullen dus volledig zijn. Ook de schade aan de hersenen zal minimaal zijn met de hoeveelheden die je gebruikt, houd je dosis klein en het zal allemaal wel meevallen.
Was je net zo goed bezig, kom je met dit aanzetten. Nooit 1 onderzoek vertrouwen (ookal is het van Shulgin). Daarbij is een onderzoek opstelling (begeleid, gecontroleerde omstandigheden) compleet anders dan de realiteit.
Buiten of er tolerantie optreed verlaag je ook de grens om te gebruiken. Daarbij moet je de dosis echt laag houden.
Gewoon niet doen dus.
Emerica. schreef:Eigenlijk weet niemand het echt zeker
Druks schreef:Ik denk dat je een goed verhaal houdt maar dat je niet te veel op 1 onderzoek moet leunen. Ik weet niet onder welke omstandigheden het onderzoek is uitgevoerd maar ik stel me zo voor dat hij/zij niet om 09.00 al in de club stond. Je lichaamstemperatuur is veel hoger als je aan het dansen bent en in een warme omgeving begeeft. Daarbij moet je ook nog genoeg vocht binnen krijgen.
Deze omstandigheden kunnen extra schade aan het lichaam veroorzaken.
dimethyltryptamine schreef:Druks schreef:Ik denk dat je een goed verhaal houdt maar dat je niet te veel op 1 onderzoek moet leunen. Ik weet niet onder welke omstandigheden het onderzoek is uitgevoerd maar ik stel me zo voor dat hij/zij niet om 09.00 al in de club stond. Je lichaamstemperatuur is veel hoger als je aan het dansen bent en in een warme omgeving begeeft. Daarbij moet je ook nog genoeg vocht binnen krijgen.
Deze omstandigheden kunnen extra schade aan het lichaam veroorzaken.
Dat klopt natuurlijk maar geld altijd wanneer je MDMA gebruikt, niet alleen wanneer je 2 maal in 2 weken gebruikt.
De conclusie die we kunnen trekken lijkt me: Het is niet het slimste wat je kunt doen maar je zal niet meteen dood neervallen, je zult zelf moeten bepalen of je het (kleine) risico wilt nemen.
Selamatmakkan schreef:en neem een lekker pilsje...
Selamatmakkan schreef:Ik snap inderdaad niet waarom sommigen leden hier andere drugs dan MDMA aanraden
Selamatmakkan schreef:Ik snap inderdaad niet waarom sommigen leden hier andere drugs als MDMA aanraden, zo kan zijn interesse naar (meer) drugs alleen maar groeien en kan die ervaring net zo positief uitpakken als de ervaring die hij heeft gehad met MDMA.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Selamatmakkan schreef:Ik snap inderdaad niet waarom sommigen leden hier andere drugs als MDMA aanraden, zo kan zijn interesse naar (meer) drugs alleen maar groeien en kan die ervaring net zo positief uitpakken als de ervaring die hij heeft gehad met MDMA. Wat uiteindelijk ZOU kunnen leiden tot meer gebruik. Wacht inderdaad gewoon netjes 3 maanden en neem een lekker pilsje...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten