Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
JongGeleerd schreef:Cannabis hebben ze ook long kanker bij staan, terwijl tegenwoordig is bewezen dat het tegen kanker werkt.
Het is de tabak die de kanker kan veroorzaken.
prototype schreef:JongGeleerd schreef:Cannabis hebben ze ook long kanker bij staan, terwijl tegenwoordig is bewezen dat het tegen kanker werkt.
Het roken van alleen cannabis ook.
Stel je zou cannabis altijd eten, zou het inderdaad niet kankerverwekkend zijn.
JongGeleerd schreef:prototype schreef:JongGeleerd schreef:Cannabis hebben ze ook long kanker bij staan, terwijl tegenwoordig is bewezen dat het tegen kanker werkt.
Het roken van alleen cannabis ook.
Stel je zou cannabis altijd eten, zou het inderdaad niet kankerverwekkend zijn.
http://www.kanker.be/cannabis-een-geneesmiddel
http://lmgtfy.com/?q=cannabis+kanker
veryordinary schreef:@ AgeOfLove: En je vrienden gooien zich elk weekend vol met alcohol zeker? Lekker hypocriet altijd.
veryordinary schreef:@Prototype: Leuk! Mag ik vragen wat voor opleiding je volgt? Documentaire van Ben is echt een aanrader. Het is wel echt een persoonlijk verhaal, dus niet met wetenschappelijke onderbouwing. Maar ik vind dus vooral het persoonlijke aspect en het 'verhaal erachter' interessant.
prototype schreef:veryordinary schreef:@Prototype: Leuk! Mag ik vragen wat voor opleiding je volgt? Documentaire van Ben is echt een aanrader. Het is wel echt een persoonlijk verhaal, dus niet met wetenschappelijke onderbouwing. Maar ik vind dus vooral het persoonlijke aspect en het 'verhaal erachter' interessant.
Verpleegkunde.
Doe jij ook iets in die richting?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
veryordinary schreef:@ AgeOfLove: En je vrienden gooien zich elk weekend vol met alcohol zeker? Lekker hypocriet altijd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten