Dopamientje schreef:Chill! 26 Mei ga ik het ook proberen met XTC (ong 9 maanden pauze). Ik laat jullie nog wel weten hoe het is bevallen/
Dopamientje schreef:Chill! 26 Mei ga ik het ook proberen met XTC (ong 9 maanden pauze). Ik laat jullie nog wel weten hoe het is bevallen/
pillenvreter schreef:Dopamientje schreef:Chill! 26 Mei ga ik het ook proberen met XTC (ong 9 maanden pauze). Ik laat jullie nog wel weten hoe het is bevallen/
emporium?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
ILoveMDMA schreef:pillenvreter schreef:Dopamientje schreef:Chill! 26 Mei ga ik het ook proberen met XTC (ong 9 maanden pauze). Ik laat jullie nog wel weten hoe het is bevallen/
emporium?
Pinkpop?
Gman007 schreef:ILoveMDMA schreef:pillenvreter schreef:emporium?
Pinkpop?
Nederland - Bulgarije in de Arena?
Dopamientje schreef:
Soenda Festival
Dopamientje schreef:Haha ja. Vrienden van mij gaan ook aan het choco-dieet.
Dopamientje schreef:Ja uiteraard. Zie de bovenste post
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Poseidon schreef:Het smaakt naar konijnekeutels of zoiets maar het is wel de puurste choco die ik ooit tegengekomen ben. Vermoedelijk is deze het meest geschikte voor het experiment.
Jammer dat ik met alle dope gestopt ben![]()
Hoor het wel of het effectief en lekker was.
Heb ook wel eens een zakje 99% cacao-poeder gekocht bij een bonbonberie. Lukte niet om een Choco-OD tot stand te brengen.![]()
Te koop bij de Bijenkorf in Den Haag en de betere banketbakker.
Poseidon schreef:Het smaakt naar konijnekeutels of zoiets maar het is wel de puurste choco die ik ooit tegengekomen ben. Vermoedelijk is deze het meest geschikte voor het experiment.
Heb ook wel eens een zakje 99% cacao-poeder gekocht bij een bonbonberie. Lukte niet om een Choco-OD tot stand te brengen.![]()
Davinci schreef:Poseidon schreef:Het smaakt naar konijnekeutels of zoiets maar het is wel de puurste choco die ik ooit tegengekomen ben. Vermoedelijk is deze het meest geschikte voor het experiment.
Heeft je overdosis-chocolade eigenlijk geen gunstige invloed op je yayo expedities?
misslinda schreef:Nou gister feestje gehad maar ik denk dat het niet echt geholpen heeft.
Of het kwam doordat ik andere pillen had dan normaal
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast