Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC en chocolade.

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor Dopamientje » zo mei 27, 2012 1:53 pm

Ik weet ook niet of de chocola effect heeft gehad. De space voelde wel erg helder aan (naar mate de avond vorderde werd ik alleen maar vager). Het was niet alsof je 3x zo hard gaat door chocolade. Of het nou effect had of placebo was, het was hoe dan ook een lekker experimentje.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor misslinda » zo mei 27, 2012 3:13 pm

Dopamientje schreef:Ik weet ook niet of de chocola effect heeft gehad. De space voelde wel erg helder aan (naar mate de avond vorderde werd ik alleen maar vager). Het was niet alsof je 3x zo hard gaat door chocolade. Of het nou effect had of placebo was, het was hoe dan ook een lekker experimentje.


het experiment was zeker leuk, maar ik had gewoon geen goede dingen ben witte speakers gewend en nu moest ik genoegen nemen met groene ruitjes ofzo heb ze ook niet laten testen maar aan de prijs te merken was het wel minder goed maar ja dat mag de pret niet drukken volgende keer gewoon weer een keer proberen maar dan met speakers.
misslinda
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: ma feb 27, 2012 2:18 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor pillenvreter » zo mei 27, 2012 4:55 pm

mij is het goed bevallen!!

rond een uur of 1 richting emporium gegaan, stralend weer dus moest goed komen.
tegen 4 uur een halve qdance gedropt en verder gaan hakken :kleuter:

rond 5 uur kwam de heerlijke rush over me heen, tintelingen etc.. eigenlijk de eerste keer dat ik de inslag zo ervaarde :P, ff 5 minuten hangerig geweest, en toen gaan hakken op de early hc met mn strakke kaken :D

eigenlijk meteen nog een halfje genomen, en een uurtje daarna zijn we ff wat gaan eten, voor mij een fruithapje :P

toen ebde het effect eigenlijk een beetje weg, kaken stonden niet strak meer, maar gewoon nog 2 halfjes bijgepakt en lekker gespaced :D

4 uur smiddags begon ik met een halfje, en tegen 10 uur savonds was het effect wel weg.. toch jammer dat het maar zo kort duurt :(

maar wel een super space gehad! en ook apart dat het tegen een uur of 7 uit leek te werken, en toen ik bijpakte weer hard ging. ook nog nooit zoiets gehad.

denk dat de choco wel iets toevoegt, maar niet iets significants (voor mij dan) was niet compleet de weg kwijt ofzo.. maar blijf van mezelf op een of andere manier ook vrij nuchter onder drugs. uiteindelijk dus 2 qdance gepakt in totaal, ongeveer 350mg.

:woeh:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor MDMAzing11 » zo apr 26, 2015 11:25 pm

Dat ga ik dus ook eens testen :kleuter:
Try everything... at least once.
Avatar gebruiker
MDMAzing11
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 25
Geregistreerd: do apr 23, 2015 6:22 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor TripAnt » zo jul 12, 2015 9:59 pm

volgens mij heeft dit minder te maken met de mao-remmende werking maar eerder met:
ik had ergens gelezen dat chocolade de aanmaak van serotonine bevordert ofzoiets en chocolade werkt ook als natuurlijk licht anti-depressivum, bij mij werkt dit eigenlijk vrij effectief zelfs, als ik een pak zwarte chocolade in huis heb (wat meestal in 2 dagen op is :') ) in een periode dat ik me slecht voel, kan het me echt beter doen voelen :)
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor Poseidon » ma jul 13, 2015 1:15 am

TripAnt schreef:ik had ergens gelezen dat chocolade de aanmaak van serotonine bevordert


Dat doet het idd, evenals bananen, walnoten en amandelen. Amaretto bevat hoge concentraties tryptofaan maar de hoge concentratie alcohol is geloof ik weer niet zo bevorderend voor een lekkere rush.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor Italiano » ma jul 13, 2015 8:38 am

In bananen zit nauwelijks L-tryptofaan. Vraag me af hoelang dat fabeltje nog doorverteld blijft worden...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor Poseidon » ma jul 13, 2015 6:19 pm

Erg veel is het idd niet. Kan natuurlijk nooit tegen 5htp op maar dat kan je beter niet samen met mdma nemen
ivm het serotonine-syndroom.

Als je bejaarde crack/smack-junks hier in Amsterdam spreekt, blijven ze bij hoog en laag volhouden dat ze vroeger knetterwaus werden door gedroogde banaanschilslingertjes te roken.
Heeft wel wat dat ze die mythe in stand houden. :smokin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor DutchCookie » ma jul 13, 2015 9:34 pm

Ik kan me herinneren dat er eens wat gekke lui op het skatepark rondliepen die dat ook deden. Nooit de behoefte gehad het te proberen. Deels ook omdat het zulke paupers waren.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor highrutosen » za aug 22, 2015 2:17 pm

Zelf vermoed ik dat de verschillende Catechins in cacao een grotere rol spelen omdat dit MAO-B inhibitors zijn.
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: XTC en chocolade.

Berichtdoor Einstein » za aug 22, 2015 6:53 pm

The IC(50) values of (+)-catechin and (-)-epicatechin were 88.6 and 58.9 microM (..) The Lineweaver-Burk plot revealed K(i) values for (+)-catechin and (-)-epicatechin of 74 and 21 microM, respectively.

Dat is geen heel sterk effect, hoewel er blijkbaar wel veel van dat spul in cacao zit. MAO-B breekt echter vooral dopamine af en geen serotonine. Kan wel een verklaring geven voor het euforisch effect dat chocolade volgens sommigen zou hebben :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Vorige

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner