Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

xtc vragen

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: xtc vragen

Berichtdoor thiago6 » di apr 29, 2014 7:31 pm

pax schreef:Man, inderdaad gewoon heel de avond zuipen op zon feest is ook fantastisch.... & anders = 2cb ook echt een aanrader.

2cb heeft ook niet z'n effect op je hersenen wat xtc wel heeft? bijvoorbeeld min 3 maand rust?
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor pax » di apr 29, 2014 7:39 pm

Nope, zou geen probleem moeten zijn.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: xtc vragen

Berichtdoor pax » di apr 29, 2014 7:40 pm

Nope, zou geen probleem moeten zijn. En van 3 maanden rust is er geen sprake denk ik ... Maar je hebt sowieso geen zin om dit elk weekend te gaan gebruiken denk ik hoor.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: xtc vragen

Berichtdoor thiago6 » di apr 29, 2014 8:43 pm

pax schreef:Nope, zou geen probleem moeten zijn. En van 3 maanden rust is er geen sprake denk ik ... Maar je hebt sowieso geen zin om dit elk weekend te gaan gebruiken denk ik hoor.

Oke danku! alternatief voor 26 mei gevonden dus :grin:
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor XTC D » di apr 29, 2014 8:51 pm

thiago6 schreef:
pax schreef:Nope, zou geen probleem moeten zijn. En van 3 maanden rust is er geen sprake denk ik ... Maar je hebt sowieso geen zin om dit elk weekend te gaan gebruiken denk ik hoor.

Oke danku! alternatief voor 26 mei gevonden dus :grin:

Lees je even in over de effecten van 2-cb. Het geeft namelijk een totaal ander effect dan MDMA.
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: xtc vragen

Berichtdoor pax » di apr 29, 2014 8:54 pm

XTC D schreef:
thiago6 schreef:
pax schreef:Nope, zou geen probleem moeten zijn. En van 3 maanden rust is er geen sprake denk ik ... Maar je hebt sowieso geen zin om dit elk weekend te gaan gebruiken denk ik hoor.

Oke danku! alternatief voor 26 mei gevonden dus :grin:

Lees je even in over de effecten van 2-cb. Het geeft namelijk een totaal ander effect dan MDMA.

Ow ja, redelijk dom van mij om te veronderstellen dat hij zich al ingelezen had over 2-cb... Is inderdaad heel ander effect als mdma hoor! Wel een beetje bij lage dosissen, maar bij hoge dosissen heel trippy en kan slecht gaan als je het verkeerd aanpakt.
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: xtc vragen

Berichtdoor XTC D » di apr 29, 2014 9:05 pm

pax schreef:Ow ja, redelijk dom van mij om te veronderstellen dat hij zich al ingelezen had over 2-cb... Is inderdaad heel ander effect als mdma hoor! Wel een beetje bij lage dosissen, maar bij hoge dosissen heel trippy en kan slecht gaan als je het verkeerd aanpakt.

Aahjoh kan gebeuren ;-) Ik dacht er gelijk aan omdat ik hier een hele slechte ervaring mee heb gehad :oops:
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: xtc vragen

Berichtdoor thiago6 » di apr 29, 2014 9:45 pm

pax schreef:Ow ja, redelijk dom van mij om te veronderstellen dat hij zich al ingelezen had over 2-cb... Is inderdaad heel ander effect als mdma hoor! Wel een beetje bij lage dosissen, maar bij hoge dosissen heel trippy en kan slecht gaan als je het verkeerd aanpakt.


ik heb mij uiteraard ingelezen over 2-cb! met name dit tripreports-psychedelica/2cb-overdose-code-red-t395.html?hilit=2cb en dat deed mij toch even schrikken totdat ik eens goed keek naar de hoeveelheid die hij nam.

wat ik nu dus bedenk; het is een harder feestje en zou graag lekker los kunnen gaan. zou dus beter 4-af gebruiken of 2-cb?
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor Prototype » di apr 29, 2014 9:49 pm

Als je met harder bedoelt: hardstyle of hardcore dan zou ik geen 2C-B pakken.
Veel te chaotische setting voor een onervaren tripper :p
Op 4-FA kun je prima losgaan :D
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: xtc vragen

Berichtdoor XTC D » di apr 29, 2014 9:56 pm

thiago6 schreef:. zou dus beter 4-af gebruiken of 2-cb?

2-CB als je minder risico wil lopen en rustig wil slapen, 4-AF nemen als je de risico's niet zoveel boeit en je na het feest moeilijk inslaap wil vallen.
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: xtc vragen

Berichtdoor XTC D » di apr 29, 2014 9:58 pm

XTC D schreef:
thiago6 schreef:. zou dus beter 4-af gebruiken of 2-cb?

2-CB op lage dosis nemen zodat je lekker spaced+losgaat en na afloop lekker inslaap wil vallen.
4-AF nemen als je de risico's niet zoveel boeit maar toch lekker los wil gaan maar dat je na het feest moeilijk inslaap kan vallen.

Ugh, geciteerd in plaats van gewijzigd :#:
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: xtc vragen

Berichtdoor thiago6 » di apr 29, 2014 10:30 pm

prototype schreef:Als je met harder bedoelt: hardstyle of hardcore dan zou ik geen 2C-B pakken.
Veel te chaotische setting voor een onervaren tripper :p
Op 4-FA kun je prima losgaan :D

Ja ik doelde daarmee op Hardstyle, 26 mei megabase.
thiago6
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma apr 28, 2014 3:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor Prototype » di apr 29, 2014 10:37 pm

Ik zou zelf geen psychedelica ( zoals 2C-B ) pakken op een hardstyle feest.
4-FA verbruikt wel serotonine dus eigenlijk is het beter om dit ook niet te gebruiken, het is wel beter dan weer aan de pillen te gaan. :p
Misschien kun je pep nog een kans geven, als je niet te laat bijpakt of de nacht doorhaalt ipv proberen te slapen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: xtc vragen

Berichtdoor ZoniXz » di apr 29, 2014 11:23 pm

ben ook benieuwd naar pep op n feestje ga t de volgende x ook doen ipv M en dan bij beide een pauze van 4 maanden aanhouden ( altans bij de pep me best doen om het vol te houden )
MDMAmazing
Avatar gebruiker
ZoniXz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: do maart 20, 2014 10:19 pm
Woonplaats: Diepe zuiden

Re: xtc vragen

Berichtdoor pax » wo apr 30, 2014 12:15 am

Klopt misschien wel wat prototype zegt... Ik heb echter zeer goede ervaringen met 2-cb op feesten en daarom dat mijn advies wel naar die kant neigt.

Ik vind dat 2-cb ook wat euforie met zich meebrengt en je kan lekker spacend het feest doorbrengen. Maar het is niet te vergeten dat het nog altijd een psychedelica is, wat op een feest vervelend kan vallen natuurlijk. Je kan een lage dosis nemen om te zien hoe het bevalt, dit geeft mij een mdma achtig effect.

Ofwel kan je oldschool lekker aan de pep gaan en lekker hard alles geven! In je bedje een paar benzo's erbij en lekker slapen jonge! (of gezond blijven en naar je plafond staren)
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: xtc vragen

Berichtdoor XTC D » wo apr 30, 2014 12:22 am

Ik zou zelf ook gewoon lekker voor de speed gaan :woeh:
Mocht je niet kunnen slapen doe je gewoon je oogies dicht en lekker verdwalen in de peppy gedachtes :love: Dan krijg je in ieder geval rust en probeer je het de volgende avond gewoon lekker weer. Pas wel op met het uitstellen van de katers door niet bij te nemen na het feest. Dat is waar de meeste verslavingen ontstaan.
Verder heb je weinig risico met pep en het is ook lekker makkelijk te doseren 8-)
Cancer dikke pryma! :-D
Avatar gebruiker
XTC D
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 282
Geregistreerd: ma mei 02, 2011 1:19 pm
Woonplaats: Wereldbol Aarde.

Re: xtc vragen

Berichtdoor Perry » wo apr 30, 2014 4:35 pm

Als je al trip-ervaring hebt zou je het best kunnen proberen hoor, 2C-B op een Hardstyle feest.
Ik heb zelf een 2C-E op een Hardcore feest gedaan en dat was prima te doen.
Ik vind 2C-E veel heftiger dan 2C-B.
Tripervaring is wel zeker een vereiste.
Als je gewoon een energieke drug wilt, zou ik voor speed gaan.
Het slechte slapen zal je waarschijnlijk net zo hard hebben met 4-FA, maar speed werkt niet zo op je serotonine.
4-FA raad ik persoonlijk echt niet aan als vervanger in de MDMA pauze.
Als je beslist wilt slapen kan je achteraf een benzo pakken, maar persoonlijk zit ik nooit zo met het slaap gebrek.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: xtc vragen

Berichtdoor boschekoek » vr mei 16, 2014 11:43 pm

Ik heb bij hardbass 14 pure mdma gebruikt was een leuke ervaring allen wat ik me eigen afvraag is ik zweette niet en niemand weet er antwoord op miss iemand van jullie hier

mvg.
boschekoek
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr mei 16, 2014 11:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor Prototype » za mei 17, 2014 12:37 am

Druks schreef:
boschekoek schreef:Ik heb bij hardbass 14 pure mdma gebruikt was een leuke ervaring allen wat ik me eigen afvraag is ik zweette niet en niemand weet er antwoord op miss iemand van jullie hier

mvg.



Gewoon meer gaan gebruiken totdat jezelf dood zweet. Veel plezier!

Hij bedoelt hardbass 2014, niet 14g M :roll2:
Maarre ik zou me er niet te druk om maken, ik zweet zelf ook amper.
Gewoon 2 glazen fris per uur aanhouden en op tijd afkoelen. dan is er niks aan de hand.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: xtc vragen

Berichtdoor Partypipo » za mei 17, 2014 2:14 am

boschekoek schreef:Ik heb bij hardbass 14 pure mdma gebruikt was een leuke ervaring allen wat ik me eigen afvraag is ik zweette niet en niemand weet er antwoord op miss iemand van jullie hier

mvg.

"Je vraagt je af" zeg je, dus ik verwacht een vraag.
Dan zeg je "ik zweette niet". Okay...
Dan: "niemand weet er antwoord op". Alsof je een vraag hebt gesteld en een antwoord verwacht. Maar: Wat is je vraag nou dan?

Had je het fucking warm maar ging je toch niet zweten?
Stond je te dansen en springen zonder te zweten?
Of bedoel je dat je denkt dat je fucking hard zou moeten gaan zweten van alleen de inslag? Want mensen die fucking hard zweten van mdma en er als een lijk bijlopen met hun onderkaak een meter naar voren en hun ogen die tot op de grond hangen zou ik nou niet echt als voorbeeld aan willen houden.

Dus: wat bedoel je precies en wat is nou je vraag?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: xtc vragen

Berichtdoor Chocoloco » za mei 17, 2014 2:23 am

Druks schreef:Pep (amfetamine) is inderdaad het 'verstandigst' om te nemen.

Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor boschekoek » za mei 17, 2014 2:27 am

Ik bedoel maakte niet uit wat ik deed had t gwn niet warm
voelde me eigen gwn goed en iedereen zweette behalve ik dat begon ik daar ook te merken kon gwn plassen enzo nergens last van
boschekoek
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr mei 16, 2014 11:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor Chocoloco » za mei 17, 2014 2:39 am

Dat je je goed voelt wil matuurlijk miet zeggem dat het gezomd voor je is. Maar het is je eigem lichaam em ik demk dat je oud gemoeg bemt om de derde wet vam Mewtom te begrijpem. Actie = reactie, dat wil zeggem dat jouw acties im het hedem gevolgem hebbem im de toekomst. Het is maar met wat je zelf het belamgrijkst vimd, het is eem kwestie vam de positievem em megatievem motulerem, deze lijst te latem reviewem door iemamd die het beste met je voor heeft. Als er comcessies gemaakt kummem wordem zodat er eem umamiem gekozem lijst kam omtstaam, is dat de best oplossimg. Amders is het eem kwestie vam matuurlijke selectie, dat wil zeggem dat memsem die comtimu de verkeerde keuze kiezem op eem gegevem momemt vamzelf dood zullem gaam. Het is eem kwestie vam op het juiste momemt stoppem, dus miet eerst de grems over. Als je de grems over bemt veramdert alles, het zal mooit meer hetzelfde zijm.

Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor boschekoek » za mei 17, 2014 2:56 am

Ik bedoel niet dat ik verslaafd ben (en je typed wazig vriend)
Maar ik snap niet dat ik als enigste niet zweette naar gebruik
boschekoek
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr mei 16, 2014 11:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor boschekoek » za mei 17, 2014 3:00 am

Chocolo ik ben geen junk e vriend en t was de eerste keer dat ik gebruikte en vraag alleen hoe kan t dat ik niet zweette en de rest wel gebruikte pure m.
net zo als mij vrienden en zoals ik eerder zei ik had t niet heet maar was wel gwn goed vdk
boschekoek
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr mei 16, 2014 11:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor Partypipo » za mei 17, 2014 3:32 am

Ik zweet nooit als ik het niet warm heb.
Ik snap nog steeds je vraag niet geloof ik.
Al je vrienden stonden te zweten, jij niet.
Jij had hetzelfde op als zij ophadden.
Jij had het niet warm.
Jij was goed van de kaart.

Volgens mij is de oorzaak hier dat jij het niet warm had, daarom ging je niet zweten.
Of ik snap heel je verhaal en je vraag niet...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: xtc vragen

Berichtdoor Aebi » za mei 17, 2014 1:07 pm

Chocoloco schreef:Dat je je goed voelt wil matuurlijk miet zeggem dat het gezomd voor je is. Maar het is je eigem lichaam em ik demk dat je oud gemoeg bemt om de derde wet vam Mewtom te begrijpem. Actie = reactie, dat wil zeggem dat jouw acties im het hedem gevolgem hebbem im de toekomst. Het is maar met wat je zelf het belamgrijkst vimd, het is eem kwestie vam de positievem em megatievem motulerem, deze lijst te latem reviewem door iemamd die het beste met je voor heeft. Als er comcessies gemaakt kummem wordem zodat er eem umamiem gekozem lijst kam omtstaam, is dat de best oplossimg. Amders is het eem kwestie vam matuurlijke selectie, dat wil zeggem dat memsem die comtimu de verkeerde keuze kiezem op eem gegevem momemt vamzelf dood zullem gaam. Het is eem kwestie vam op het juiste momemt stoppem, dus miet eerst de grems over. Als je de grems over bemt veramdert alles, het zal mooit meer hetzelfde zijm.


Dit handschrift herken ik 8)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: xtc vragen

Berichtdoor boschekoek » za mei 17, 2014 4:22 pm

Oke zal ik em zo stellen is t gevaarlijk dat je niet zweet want ik hou me vocht vast inprincipe.
want je hoort toch te zweten?

By the way heb geen verstand van drugs
:kleuter:
boschekoek
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr mei 16, 2014 11:37 pm

Re: xtc vragen

Berichtdoor Hassan » za mei 17, 2014 4:26 pm

boschekoek schreef:Oke zal ik em zo stellen is t gevaarlijk dat je niet zweet want ik hou me vocht vast inprincipe.
want je hoort toch te zweten?

By the way heb geen verstand van drugs
:kleuter:


zoals hier al is beschreven, waarom zou je gaan zweten als je het niet warm hebt? je zweet toch ook niet als je in een korte broek en een shirt door de sneeuw gaat rollen.

wanneer je het warm hebt, dan pas hoor je te zweten.
Hassan
Offline
 

VorigeVolgende

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron