Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Trippie schreef:Wij kunnen ook niet zeggen of "twee halfjes" teveel zijn als we niet weten hoeveel MDMA er in die halfjes zit. Pillen laten testen is de boodschap.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Orchidee schreef:2. Waarom zou je überhaupt iets nemen zonder er eerst informatie over op te zoeken?
pax schreef:eind mei is maar 4 weken er tussen, is niet zo heel lang
thiago6 schreef:Ho ho jongens rustig maar, op het moment misbruik ik het heus niet en heb me echt wel goed ingelezen van te voren. Dit was gewoon een vraag waar ik zo 1 2 3 geen antwoord op kon vinden. Ben ook echt niet van plan om het veel vaker te doen. Ik bekijk 26 mei en dan zie ik het wel! Iig bedankt voor de tips.
XTC D schreef:Jah en stel nou he toevallig toevallig komt er in juni ook een feest waar je echt "moet" gebruiken...
Het sluipt er zo in!
Wees verantwoord en doe het niet.
Druks schreef:Druks schreef:Als je perse wilt gebruiken kan je beter 4-FA pakken. Dat is een mindere aanslag op je serotonine receptoren.
Wordt er wel gelezen op dit forum?
thiago6 schreef:Oke bedankt jongens ik neem jullie advies aan en ga vanaf nu tot juli niks meer gebruiken. Ik wil toch dat lekkere gevoel blijven houden elke keer. Misschien maar zoeken naar een alternatief om toch lekker los te gaan iemand suggesties?
prototype schreef:thiago6 schreef:Oke bedankt jongens ik neem jullie advies aan en ga vanaf nu tot juli niks meer gebruiken. Ik wil toch dat lekkere gevoel blijven houden elke keer. Misschien maar zoeken naar een alternatief om toch lekker los te gaan iemand suggesties?
4-FA is een erg leuk en minder schadelijk alternatief.
Je hebt een XTC gevoel ( niet zo heftig als XTC ) en je bent bijna zo scherp als met pep op.
research-chemicals/4-fluoroamfetamine-4-fmp-4-fa-t163.html
En natuurlijk mijn persoonlijke favoriet: Pep!
Je wordt er lekker energiek van en heerlijk scherp.
Sommigen worden er ook heel rustig van in hun hoofd ( geen chaotische gedachten )
Wel oppassen met dit goedje, het is verslavender dan velen denken.
speed/het-handboek-voor-de-pep-junk-in-spe-t820-150.html?hilit=handboek%20voor%20pep#p465161
En anders is er ook niks mis met een avondje alcohol of nuchter
thiago6 schreef: raar trouwens dat mensen raar opkijken als je een keer xtc gebruikt maar diezelfde mensen drinken zich wel elk weekend de tering in
thiago6 schreef:Pep heb ik al eens gebruikt vond ik opzich wel chill alleen het niet kunnen slapen vond ik niet leuk. thanks voor de alternatieven!
thiago6 schreef:Oke bedankt jongens ik kies aan en ga vanaf nu tot juli niks meer gebruiken. Ik wil toch dat lekkere gevoel blijven houden elke keer. Misschien maar zoeken naar een alternatief om toch lekker los te gaan iemand suggesties?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten