Frog schreef:@ Multi, ja snap ik, maar waarom hij zo tekeer gaat tegen mij, ik was imo redelijk net, maar als ik zo kijk hoe die reageert, met misselijke vent en clown, kent die me ofso
Dit schreeuwt fake, maar goed ik laat het erbij.
Hij is geïnformeerd inmiddels ( denk dat het een hij is) en zo niet en hij gaat dood ja jammerdebammerdammer
Maar dat ben je toch ook? Nee we kennen elkaar niet en dat hoeft ook niet. Of het nou fake of echt is wat doet het er toe zet je zelf in mijn positie je maakt een fout en dan ga je antwoorden zoeken en je word voor leugenaar uitgemaakt bij wijzen van plaats jezelf in mij als jij een beetje normen en waarden hebt dan had je dit allang ingezien. Iedereen gaat dood dat is het leven hoef je mij niet te vertellen of zo grappig erover te doen dat het jammer en dergelijke is.
Ontopic :
Ik kreeg het net eventjes warm echt benauwd warm en dat was voor een minuutje en toen was het weer weg. Morgen gewoon werken om 8u tot 17 als ik mijn dag overleef morgen dan zal er waarschijnlijk niks meer kunnen gebeurd?
Enige wat mij opviel was mijn gezicht ik zag er echt totaal anders uit wss door mijn tanden te gaan knarsen zijn mijn wangen een beetje dikker en me gezicht trekt al langzaam bij.