Druks schreef:3 maanden regel. Niet meer dan 3 x je lichaamsgewicht in mg. Niet te snel pakken.
Je bent gewoon dom geweest en nu werken je hersentjes niet meer. Jammer joh.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Druks schreef:susphine schreef:Druks schreef:3 maanden regel. Niet meer dan 3 x je lichaamsgewicht in mg. Niet te snel pakken.
Je bent gewoon dom geweest en nu werken je hersentjes niet meer. Jammer joh.
Hoe werken mijn hersens niet meer?
Je XTC werkt niet meer toch? + je kromme zinnen.
Of je bent een troll.
Frog schreef:Wat een verhaal,Is dit serieus?....
Ik kan me maar moeilijk indenken dat er zulke mensen bestaan, maar goed iedereen maakt fouten....
Wat moet je hierop zeggen, lees je een is over drugs voordat je zo veel gaat gebruiken.
Verder staat er heel veel over XTC geschreven, veel goede tips, dus ja doe daar wat mee.
Het is overigens niet meer als 1,5 mg per kilogram lichaamsgewicht wat veel sites aanraden.
Maar ik twijfel erg of dit serieus is
susphine schreef:Frog schreef:Wat een verhaal,Is dit serieus?....
Ik kan me maar moeilijk indenken dat er zulke mensen bestaan, maar goed iedereen maakt fouten....
Wat moet je hierop zeggen, lees je een is over drugs voordat je zo veel gaat gebruiken.
Verder staat er heel veel over XTC geschreven, veel goede tips, dus ja doe daar wat mee.
Het is overigens niet meer als 1,5 mg per kilogram lichaamsgewicht wat veel sites aanraden.
Ik ga niet mijn tijd verdoen om een bullshit verhaal op te zitten, waar ik dus niks aan heb en daarbij jou twijfels Moet je bij jou laten Als ik vraag of een appel groen is en jij zegt dat je twijfelt of een appel wel bestaat, maar toch bedankt voor je reactie hoor.
susphine schreef:Als ik vraag of een appel groen is en jij zegt dat je twijfelt of een appel wel bestaat
susphine schreef:Frog schreef:Wat een verhaal,Is dit serieus?....
Ik ga niet mijn tijd verdoen om een bullshit verhaal op te zitten, waar ik dus niks aan heb en daarbij jou twijfels Moet je bij jou laten Als ik vraag of een appel groen is en jij zegt dat je twijfelt of een appel wel bestaat, maar toch bedankt voor je reactie hoor.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
kaasje schreef:Zal wel een troll zijn.
Frog schreef:susphine schreef:Frog schreef:Wat een verhaal,Is dit serieus?....
Graag gedaan, ik ben blij dat ik je leven wat heb kunnen opleuken, als jij het hiervan moet hebben, met dit getrol dan wens ik je succes met je levenSpoiler! :
En ik kan beter niet happen
Multitude schreef:kaasje schreef:Zal wel een troll zijn.
Ik ben bang van niet. Geen andere posts van z'n IP en geen obvious fake e-mail adres.
susphine, het lijkt me het best als je naar de mensen hier luistert, ookal brengen ze het een beetje bot. You fucked up, beter blijf je voortaan van de XTC af en lees je je in de toekomst in voordat je drugs gaat gebruiken. Sterkte
susphine schreef:maar nadat ik in totaal 1 pil dus ophad en dit gevoel nog niet kwijt wou begon ik het ene pil naar het andere te slikken om de paar uur.
Druks schreef:Frog schreef:Fake shit is fake kijk hoe hij/zei regeert dan, sneu gedoe.
Beter voordeel van de twijfel gunnen. Anders jagen we iedereen meteen weg met onze paranoia (en dan winnen de trolls!).
Druks schreef:Frog schreef:Fake shit is fake kijk hoe hij/zei regeert dan, sneu gedoe.
Beter voordeel van de twijfel gunnen. Anders jagen we iedereen meteen weg met onze paranoia (en dan winnen de trolls!).
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Frog schreef:Druks schreef:Frog schreef:Fake shit is fake kijk hoe hij/zei regeert dan, sneu gedoe.
Als we ze blijven voeren ook, hij/zei heeft al goed advies gehad, en ik kan met mijn clowns brein me niet voorstellen dat mensen zo regeren ik, kan me echter wel bedenken, aan de manier hoe die reageert dat hij of zei het er gewoon om doet.
Mochten er echt zulke mensen bestaan, natuurlijke selectie, laat maar fuck dat laat maar dood gaan, i dont care.
Multitude schreef:Druks schreef:Frog schreef:Fake shit is fake kijk hoe hij/zei regeert dan, sneu gedoe.
Dit. En ik geloof niet dat het fake is.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten