karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Perry schreef:2C-B Fly en Bromo Dragon zijn chemisch verwant als Amfetamine staat tot Meth. Is dit ook in dosis, effect en risico gelijkend? (halve dosis BD, zeer gelijkend effect, maar BD iets fijner, flink verhoogde neurotoxiciteit bij BD)
highrutosen schreef:10mg is een lichte dosis. Ik denk dat het bij 20mg pas echt leuk word. Heb iig 25x 10mg onderweg
http://tripbot.tripsit.me/factsheet/2C-B-FLY
highrutosen schreef:10mg is een lichte dosis. Ik denk dat het bij 20mg pas echt leuk word. Heb iig 25x 10mg onderweg
http://tripbot.tripsit.me/factsheet/2C-B-FLY
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Heya schreef:Heb hier ook een bestelling van gedaan; 5 pallets van 10mg. Vind op internet beetje uiteenlopende dosissen.. Ene site lees je 10mg en op een andere lees ik dat het een stukje hoger ligt.
Zijn er al mensen met meer ervaring met dit stofje?
Verder las ik ook dat dit in lage dosis ook wel chill zou moeten zijn.
Krijg het waarschijnlijk morgen binnen, dus zal mij benieuwen. Mocht het zover zijn zal ik mijn ervaring hier neerzetten
Wellis
Wellis
Wellis
Selem schreef:Heb hier toevallig ook een rapportje overgemaakt. Is wel in combinatie met andere middelen geweest dus een wat vertekend beeld. Maar misschien toch leuk om erbij te hebben als vergelijking mochten mensen informatie zoeken in deze draad betreffende 2C-B-FLY.
tripreports-psychedelica/2c-b-fly-ketamine-alcohol-etizolam-en-dmt-sex-say-whuut-t12764.html
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten