Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2C-I

Voor vragen/discussies over stoffen zoals 2C-B en 2C-I. Drugs zoals 25I-NBOMe horen hier ook thuis.

Re: 2C-I

Berichtdoor Anthor » do okt 25, 2012 12:09 am

Ik heb besloten om as. zaterdag een capsule van 150mg 4-FMP te nemen, i.c.m. een paar (9/10?) mg 2-CI. Enkele uren later wil ik nog een kleine dosis 2C-I bijnemen. Hoeveel kan dit zijn?
De eerste capsule zal rond 23:30 / 00:00 ingenomen worden, het feest duurt tot 08:00 in de ochtend. Het laatste deel wil ik niet enorm trippend/spacend rondlopen. Hoeveel mg 2C-I kan ik de 2e keer nemen, evt nasaal? Wellicht om het feest af te ronden nog een klein schildje Ferrari er achter aan, hier even rekening mee houden.
Anthor
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma okt 15, 2012 10:37 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor FRESH » do okt 25, 2012 11:47 am

Nasaal kan wel, maar heb het zelf nooit gedaan. Houd rekening met een wat sterker effect en of het pijn doet, geen idee eigenlijk ;-)

Capsule van 8 a 9 mg kan prima, ook bij een herdosering. Maar doe het pas 7-8 uur NA je inname van de vorige. Tenminste dat is wel de beste methode voor het langste effect.
Laatst bijgewerkt door FRESH op vr okt 26, 2012 10:03 am, in totaal 1 keer bewerkt.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-I

Berichtdoor Anthor » do okt 25, 2012 1:28 pm

Dan is die herdosering 2C-I eigenlijk niet aan de orde, wanneer ik de eerste capsule 150mg 4-FMP en 8mg 2-CI neem bij binnenkomst rond 23:30. 7/8u hierna stap ik de deur weer uit, dan wil ik weer langzaam een beetje terug op aarde komen, haha. Dan kijk ik wel of ik eventueel een klein beetje zal herdoseren met 4-FMP, of evt. verder ga met snoepgoed.

By the way, je hebt mail.
Anthor
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma okt 15, 2012 10:37 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor FRESH » do okt 25, 2012 1:33 pm

Uhm....wat ook leuk is, en het is maar een suggestie hoor :-)
Neem wat keta als je thuis gekomen bent...superrrrrr na 4-fmp/mdma gebruik :hulde:
FRESH
Offline
 

Re: 2C-I

Berichtdoor Einstein » do okt 25, 2012 6:37 pm

Bijna alle 2C's zijn pijnlijk om te snuiven, geloof ik. Verder heb ik niets aan FRESH toe te voegen :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-I

Berichtdoor Anthor » do okt 25, 2012 8:40 pm

Helaas heb ik geen keta, haha.

Die eerste inname van 150mg 4-FMP en wat 2C-I, nemen jullie die tegelijk in, in één capsule?
Of laten jullie hier tussenin een tijdstip +X zitten?
Anthor
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma okt 15, 2012 10:37 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor FRESH » vr okt 26, 2012 10:05 am

Ik doe het allebei in één capsule en dat is eigenlijk ook direct de beste methode.
FRESH
Offline
 

Re: 2C-I

Berichtdoor Davinci » vr okt 26, 2012 11:58 am

Ik deed het ook altijd in dezelfde capsule, de effecten komen gelijktijdig op.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 2C-I

Berichtdoor Anthor » vr okt 26, 2012 6:11 pm

Dank, heren.
Capsule is klaar. Is 150mg 4-FMP geworden met 10mg 2C-I.
Ben benieuwd, voor een eerste keer.

Ik zal jullie zondag/maandag updaten.
Anthor
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma okt 15, 2012 10:37 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Anthor » di okt 30, 2012 8:46 pm

Even ter update: zaterdagnacht rond 01:00 uur de bovenstaande cap gedropt, en ik ging lekkerrrrr. Voelde me onwijs goed, fris en scherp. Zag er, itt alle pillenslikkers, ook nog eens goed uit ook, haha. Van de 2C-I voor m'n gevoel weinig gemerkt, ging van die 150mg 4-FMP ook niet héél hard. Kan wat betreft MDMA ook relatief veel hebben, terwijl ik nog geen 70kg weeg.
Al met al: lekkere avond gehad, wel nog nadien wat MDMA genomen (I know, niet verstandig), maar een heldige avond gehad. Wat mij betreft top! Alleen wil ik volgende keer iets meer 2C-I nemen.
Anthor
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: ma okt 15, 2012 10:37 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Einstein » do aug 01, 2013 11:05 pm

Vind het mooi spul. Visueel blijft het wel wat achter bij 2C-B, maar voor de rest geeft het een heel mooie, euforische trip.
Snuiven is een heel pijnlijke zaak en valt af te raden.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-I

Berichtdoor Naturelover » za aug 03, 2013 8:31 pm

Dosis van 9 mg genomen, ik ben benieuwd ;)
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: 2C-I

Berichtdoor Naturelover » zo aug 04, 2013 3:36 pm

Met de lage hoeveelheid die ik heb genomen, voelde 2c-i als een rustige, licht euforische waas. Muziek was heel fijn om in op te gaan, liggend op de bank. Mijn ogen werden vatbaarder voor licht, in mijn ooghoeken zag ik fonkeltjes. Kleine subtiele patroontjes zoals pyramides, kaartspellen en abstractere figuurtjes zag ik door mijn scherm lopen. Schaduwen begonnen licht te dansen op de muren. Ook met mijn ogen dicht kon ik abstracte figuren in 3d zien. Ik werd lichtelijk energiek (bewegen en dansen op muziek was zeer fijn) en eten ging prima.
2c-i lijkt in grote mate op 2c-b, alleen waren de visuals van i minder (door de lage dosis) en duurde het zeker 5 uur voordat het effect wat begon te dalen. Zeker 7 uur visuals gehad en toen ging ik slapen, wat prima lukte.

Eindconclusie: zeer leuke stof :) Voor thuis zou ik volgende keer eerder voor een dosis van rond de 15 mg gaan in een thuissetting. Ook eventueel lijkt 2c-i me (dosis rond 9 mg) voor op een feestje geschikt, door de lichte euforie en zin om te bewegen. Dit zou ik al dan niet in combinatie met een upper doen.
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » do sep 05, 2013 4:00 pm

Met 2c-b ervaar ik heel erg het ik-weet-niet-wat-ik-wil gevoel en ik denk dat veel mensen me wel kunnen begrijpen. Ook vind ik de bodyload van 2c-b dermate vervelend dat ik dit niet gauw op een festival zou nemen. Bij 2c-c heb ik hier amper last van.

Hoe is dit bij 2c-i?

En is dit nu net zo illegaal als 2c-b (aka nergens meer online te verkrijgen) of bevindt 2c-i zich nog enigzins in het 'grijze gebied' hoe Einstein dit zou mooi kan verwoorden.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor TrueGrit » do sep 05, 2013 9:58 pm

King schreef:Hoe is dit bij 2c-i?


2C-I is echt een heeel geschikt stofje om op te feesten (in mijn ervaring). Het is stimulerend, het gevoel is heel constant en vrolijk/euforisch, dus je bent niet snel van je stuk gebracht door omgevingsfactoren. Het werkt lekker lang en bijnemen doet ook altijd goed z'n werk. Ik houd de dosis meestal wel rond de 10-15mg, richting de 18mg wordt het wat heftiger en pittiger.
Qua bodyload kun je wel wat last hebben: misselijk, het gevoel boeren te moeten laten, geen idee hebben wat je met je ledematen moet doen (dit icm het stimulerende kan je wat springerig maken :p). Wel een heel ander soort bodyload dan het echt 'zware' gevoel van 2C-B. :p
Avatar gebruiker
TrueGrit
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 101
Geregistreerd: do feb 24, 2011 1:16 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 10:51 am

Ik vind 8 uur toch wel aan de lange kant, ik neem aan dat dit korter is als je het nasaal inneemt. Hoe lang zou dit dat duren? Zo'n 5 à 6 uur?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor bam. » wo sep 11, 2013 1:13 pm

2c-i staat in mijn top 1 van meest pijnlijke stofjes die ik ooit in m'n neus heb gekieperd, veel plezier er mee :snort:
I am a human being goddamnit, my life has value!
Avatar gebruiker
bam.
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 219
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 1:42 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 2:43 pm

bam. schreef:2c-i staat in mijn top 1 van meest pijnlijke stofjes die ik ooit in m'n neus heb gekieperd, veel plezier er mee :snort:


Mwah, als het net zo erg is als 2c-c dan is het wel te doen. Een kwartiertje bikkelen en het is voorbij, daarnaast snuif ik van 2c-c meestal zo'n 20-25mg, dus zo'n 5-10mg 2c-i zou dan toch wel iets minder erg zijn lijkt me.
Laatst bijgewerkt door Piotr op wo sep 11, 2013 4:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Einstein » wo sep 11, 2013 4:04 pm

Nee, 2C-I is NIET LEUK OM TE SNUIVEN
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » wo sep 11, 2013 4:24 pm

Ja maar dat is zo voor elke 2C-x, mij lijkt 5-10mg 2C-I toch wel iets prettiger dan 20-25mg 2C-C of zit ik dan fout?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Einstein » wo sep 11, 2013 5:06 pm

Zelfs onder de 2C's is 2C-I notoir onvriendelijk voor je neus, geloof ik. Ik zelf werd er in ieder geval niet blij van. Heb ervaring met het snuiven van 2C-B en 2C-E, maar dit was nog wel een graadje pijnlijker.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » di okt 15, 2013 7:15 pm

De dosis van 2C-I vind ik een beetje vaag. Zijn deze dosissen gebaseerd op een zuiverheid van 100%? Zeker op andere fora is dit nogal vaag, omdat sommige mensen claimen 30mg een 'normale' dosis te vinden en dat meestal uit het buitenland komt waar ze geen testcentra hebben.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Tweaker » vr dec 20, 2013 10:06 pm

Ik lees heel veel en heb sinds kort ook een account aangemaakt om te reageren. Al verschillende RC's besteld en geprobeerd.

Ik wou met oud en nieuw ook graag 2C-I proberen. Het zou mijn eerste ervaring worden met een 2C'tje aangezien degene die 2C-B zou regelen heeft laten afweten.

Echter heeft geen een van mijn vendors ik kan alleen: 2c-c/2c-d/2c-e/2c-p/2c-iP/3c-e/3c-p vinden.
Is er een vergelijkbare 2c- of anders pb? ;)
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Ahote » vr dec 20, 2013 10:16 pm

Niet voor dope vragen hier, zo dadelijk krijg je een ban

2C-B en 2C-I is al lang van de RC-markt verdwenen (enkel nog zwarte markt). Niks is hetzelfde als 2C-B en van degene die jij opnoemde is er geen enkele die echt gelijkaardig is. Mss dat je ook aan bk-2C-B kan geraken, dat is naar het schijnt wel heel gelijkaardig (dosissen zijn wel veel hoger)?

2C-E ga je wss wel leuk vinden denk ik maar wees er voorzichtig mee, het is wat overweldigender als 2C-B en 2C-I.
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: 2C-I

Berichtdoor Tweaker » vr dec 20, 2013 10:31 pm

Bedankt voor de reactie. Ik vermoede al zoiets.

Ik ga denk ik die 2c-e een keer in een gecontroleerde setting proberen.
Tweaker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: zo nov 03, 2013 12:50 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » za dec 21, 2013 4:22 am

Neem dan geen 2c-e, dat is een van de heftigste. bk-2c-b zou erg veel op 2c-b moeten lijken. Je kan anders ook gewoon 2c-c proberen dat is ook chill en een van de lichtere. Wat is je ervaring met andere tripmiddelen?
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Klimtox » wo jan 01, 2014 5:54 pm

Dat valt best mee King, het schijnt op mentaal vlak nog steeds makkelijker te zijn dan paddos / truffels.

En 2C-E is nog legaal te koop, hieruit kun je dus eenvoudig de conclusie trekken dat dit stofje lang niet zo gevaarlijk kan zijn als bijvoorbeeld 2C-B.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » wo jan 01, 2014 6:00 pm

Klimtox probeer je nu de troll uit te hangen? Dat is toch wel les 1 in research chemicals; dat het legaal is zegt niets over schadelijkheid.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: 2C-I

Berichtdoor Einstein » wo jan 01, 2014 6:36 pm

2C-E is alleen nog legaal omdat het nooit zo gehyped is als 2C-B en 2C-I, stoffen die ooit gewoon in de smartshop te koop waren :#:
2C-E is behoorlijk wat 'zwaarder' matreaal dan 2C-I of 2C-B, is mijn ervaring, het is inderdaad milder dan paddo's (daar noem je ook wat), maar zeker geen speelgoed.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2C-I

Berichtdoor Piotr » zo maart 16, 2014 6:10 pm

Over twee weken ga ik weer naar een hardcore feest en ik zou graag eens een combinatie van 4-FMP & 2C-I proberen, alleen weet ik niet of dit wel zo verstandig is op een hardcore feest...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar 2C's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner