Met de lage hoeveelheid die ik heb genomen, voelde 2c-i als een rustige, licht euforische waas. Muziek was heel fijn om in op te gaan, liggend op de bank. Mijn ogen werden vatbaarder voor licht, in mijn ooghoeken zag ik fonkeltjes. Kleine subtiele patroontjes zoals pyramides, kaartspellen en abstractere figuurtjes zag ik door mijn scherm lopen. Schaduwen begonnen licht te dansen op de muren. Ook met mijn ogen dicht kon ik abstracte figuren in 3d zien. Ik werd lichtelijk energiek (bewegen en dansen op muziek was zeer fijn) en eten ging prima.
2c-i lijkt in grote mate op 2c-b, alleen waren de visuals van i minder (door de lage dosis) en duurde het zeker 5 uur voordat het effect wat begon te dalen. Zeker 7 uur visuals gehad en toen ging ik slapen, wat prima lukte.
Eindconclusie: zeer leuke stof

Voor thuis zou ik volgende keer eerder voor een dosis van rond de 15 mg gaan in een thuissetting. Ook eventueel lijkt 2c-i me (dosis rond 9 mg) voor op een feestje geschikt, door de lichte euforie en zin om te bewegen. Dit zou ik al dan niet in combinatie met een upper doen.