Piotr schreef:Ik denk dat ik de volgende keer maar een 4-fa re-dose meeneem, zonder toevoegingen. De energie ontbrak bij mij, vreemd want normaal doet 190mg het perfect gepaard met euforie à la mdma, alleen korter. Zou op een festival ook een wat hogere 2c-i dosis nemen, ik merkte het effect pas goed wanneer ik in drukke/chaotische ruimtes kwam waar ik niet meer bij kon houden wat er allemaal om me heen gebeurde, of wanneer ik dus whatsapp'jes moest sturen naar vrienden die zoek waren. Ja dat vind ik vrij belangrijk simtox, maarja wat weet jij van vrienden....
Naar mijn redelijk onbetrouwbare ervaring met 2c-i vond ik het maar weinig weg hebben van 2c-b of 2c-c. 2c-b en 2c-c hebben nog vergelijkbare kleuraspecten. Bij 2c-i is me hier niks van opgevallen, maar dat kan ook aan de dosis en de combinatie liggen natuurlijk.
haha, klopt helemaal met die chaotische ruimte, dat is echt typisch iets voor een tripmiddel in z'n algemeen maar zeker voor 2C-I. Dan weet je ff niet welke kant je op moet kijken en lijkt het allemaal heel druk, net een mierennest ofzo :-p
Maar als je er buiten vrijwel niets van merkte, dan was je dosering net ff iets te laag. Maar bedenk wel dat er best veel verschil kan zitten in bijv. 9mg of 11mg dosering. Het komt best nauw, en dat is gewoon een beetje proberen en fine-tunen.
En dan de i niet leek op b is wel logisch eigenlijk.