Sublimo schreef:FRESH schreef:weinig body load.
Ik denk toch dat dit persoonlijk is hoor. Ik had een vreselijk irritante bodyload ervan.
FRESH schreef:Sublimo schreef:FRESH schreef:weinig body load.
Ik denk toch dat dit persoonlijk is hoor. Ik had een vreselijk irritante bodyload ervan.
Heb je het meer dan ééns gebruikt en vaker ervaren op deze manier?
Er staan meer persoonlijke bevindingen in denk ik?
Hoe je het ook bekijkt, de info is altijd op basis van "het ondervinden".
FRESH schreef:Na inname zullen de eerste tekenen met zo'n 30-45min. merkbaar worden.
FRESH schreef:Het heeft vrij sterke tripkantjes, golfende effecten, voornamelijk patronen, sommige gebruikers ervaren een relatief sterke bodyload.
FRESH schreef:In tegenstelling tot 2C-B is het een minder sensuele of seksuele RC, maar bij lagere dosis kan dit zeker aanwezig zijn.
FRESH schreef:Normale trip: 10-25 mg (duur tot wel 8 uur)
maykel1986 schreef:FRESH schreef:Normale trip: 10-25 mg (duur tot wel 8 uur)
groot verschil 10 a 25mg
zelf al eens dosissen van 20, 22 en 26mg op.... op de 26mg toch wel een trip van 8,5 a 9 uur gehad.
moet wel zeggen dan ik niet zo heel groot en zwaar ben.
volgende keer toch eens zo'n 28mg proberen.
heb tot nu toe echt de mooiste trips op 2c-i gehad, ook echt met 0,0 last gehad van bodyload...
FRESH schreef:maykel1986 schreef:FRESH schreef:Normale trip: 10-25 mg (duur tot wel 8 uur)
groot verschil 10 a 25mg
zelf al eens dosissen van 20, 22 en 26mg op.... op de 26mg toch wel een trip van 8,5 a 9 uur gehad.
moet wel zeggen dan ik niet zo heel groot en zwaar ben.
volgende keer toch eens zo'n 28mg proberen.
heb tot nu toe echt de mooiste trips op 2c-i gehad, ook echt met 0,0 last gehad van bodyload...
Ja, ben ik met je eens dat verschil. Maar zo ervaar ik het zelf en een aantal vrienden van mij ook. Jij niet dan? V.a. 25mg ga je toch echt wel heftig trippen hehe
Zal snel het e.e.a. weer aanpassen adhv het commentaar en de ervaringen.
Ranko schreef:Volgende week proberen. Op Q-Base wel te verstaan. Ga in de bus al 2C-T2 nemen en dan dit voor later. Ben zwaar benieuwd
vork schreef:Leuk en goed beschreven Zelf vind ik het wel altijd tof om te dansen met psychidelica,als je erg word afgeleid kun je ook met je ogewn dicht dansen Combineert een 2c trouwens het best met 4-fmp? Ik lees en hoor hier eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Zou je het bijvoorbeeld ook met 2c-p kunnen mengen?
Doc schreef:"2C-I is an illegal, controlled substance in several European nations, including Denmark, Germany, Greece, Ireland, Italy, the Netherlands, Poland, Spain, and the United Kingdom."
je zal het dus op straat moeten vinden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten