Renamon schreef:Eerste 2c die ik geprobeerd heb, was een warm welkom.
1percent schreef:Ik heb 2c-p liggen, maar heb dit even op de lange termijn geschoven wegens (onder andere) de reacties hier..
0,0 ervaring met psychedelica, dichtste wat uberhaupt die kant op gaat is keta en mxe, dus dit lijkt me niet de beste stof om mee te beginnen
Renamon schreef:Eerste 2c die ik geprobeerd heb, was een warm welkom. Voelde erg goed, wel redelijk heftige bodyload de eerste 1-2 uur van de trip. De dosis was 6mg, en de keer erna 10mg, wat een ENORM verschil. Maar beide ervaringen waren zeer aangenaam. 10mg was zeer vermoeiend wel, een benzo'tje is ook aan te raden voor als het te lang duurt (ongeveer 18uur merkbaar bij mij). De visuals waren bijna niet aanwezig bij 6mg, en bij 10mg was het heftiger dan mijn visuals met LSD (250ug). Echter wel anders, zag vooral prachtige vervormingen en ook kwam er diepte in beeldschermen. De vervomingen waren zeer intens, maar ook zeer vermoeiend na XX aantal uur. Ook soms erg verwarrend, en het lezen van lange stukken tekst lukte mij niet meer, aangezien de afleidende visuals en door het vervormen.
Bewegen voelde erg goed, nadat de bodyload minder werd. Werd redelijk PLUR en was allemaal erg fijn. Zag ook soms vanuit winamp lichten de kamer doorschieten, maar niet zoals bij lsd waar ik hele lichtshows had alleen al op een kale muur. Toch vind ik de visuals heftiger als bij lsd. Tijdsperceptie was ook aardig veranderd.
Overal erg fijn, vriendelijk en ook erg mindblowing.
Bedankt voor het lezen
Piotr schreef:1percent schreef: na 6 uur trippen heb ik het meestal wel gehad.
The Hat Man schreef:Piotr schreef: na 6 uur trippen heb ik het meestal wel gehad.
Is toch goed te doen als je het combineert met 500mg MDMA, 500mg 4-FA en 200mg 3-MMC.
Einstein schreef:Dat het lang duurt is geen probleem, ben van plan om van ~zaterdagmiddag tot ~zondagmiddag door te feesten Klinkt nog wel als een leuke feest-2C dan, ik had automatisch verwacht dat het wel een redelijk spirituele 2C zou zijn. Ben geneigd om de dosis op te hogen maar gezien de nogal ongezellige gevolgen van een te hoge dosis ga ik voorzichtig zijn. In ieder geval bedankt voor de info
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Piotr schreef:Mijn volgende trip wordt dus waarschijnlijk 2C-P. Heb een sample liggen van 40mg die we met 3 man willen delen. Sinds mijn eerste LSD-trip is iedere ervaring met andere psychedelica me te mild gebleven en omdat we maar één kans hebben met dit sample wil ik toch wel een stevige dosis nemen voor de verandering. Zou ±13mg teveel zijn van het goede als eerste keer?
Piotr schreef:We hebben dus nog een halve gram zuivere keta bemachtigd. Ben bang dat het te weinig is maar goed, we proberen het ermee te doen. Iemand nog een suggestie welk psychedelicum goed combineert met 2C-P als de trip te mild is? Wij dachten zelf aan LSD.
Piotr schreef:2C-E hebben we alle drie al geprobeerd, maar dat vonden we niet zo spectaculair; LSD-achtig met een stevige bodyload. Ik ben er vrij zeker van dat het goed komt, ongeacht wat we er uiteindelijk nog overheen gooien. En anders wordt het een ontmoeting met de man met de hamer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten