Het heeft me wel zeker aan het denken gezet... Wie ik nu ben, en of ik daar tevreden mee ben. Maar goed, in totaal toch zeker ook twintig uur getript, wat ook heel vermoeiend was. We hadden het ingenomen om 20:00 en ik ging slapen toen het eindelijk kon om 19:00. Wel een apart stofje. Aan het begin was het heel chaotisch en overweldigend, maar het plateau was vrij zwak met weinig visuals. Vandaar ook die LSD zegel, al was dat al een beetje mosterd na de maaltijd, de visuals werden in ieder geval beter. Nog een ochtendwandeling gemaakt door de binnenstad en vervolgens onszelf doodgeblowt op mijn balkon met de zon in ons gezicht. Al met al geen slechte trip naast de struikelpuntjes.
Of ik het nog eens zou doen.. dat weet ik nog niet direct. Op visueel veld vond ik het nog vrij mild ten opzichte van de bodyload. Ik had er zelf niet heel veel last van, maar een maat van mij zeker wel. Wat toch een groot minpunt is ten opzichte van bijvoorbeeld LSD, waarbij ik simpelweg geen lichamelijke discomfort ervaar. Verder is het wel leuk, maar nog niet dat ik zeg van; wauw! Zoals al eerder genoemd, het heeft zo zijn eigen bijzondere introspectieve waarde.
Dat het op 2C-E zou moeten lijken is ons alle drie trouwens niet echt opgevallen. 2C-E en 2C-P zijn echter wel beide stoffen waarvan wij alle drie nou niet echt onder de indruk zijn. Veel lichamelijke ongemakken en visueel niet enorm aantrekkelijk.