Inhale schreef:18 uur is wel aan de lange kant. Hoe was de trip mentaal? even vermoeiend als lsd of viel dat wel mee?
vork schreef:Mja bijna hetzelfde als Acid,alleen vond de visuals mooier en overweldigender. Ik ging trouwens langer door dan 18 uur maar dat was omdat ik achterlijk veel had gebruikt. Heb uiteindelijk pep bijgenomen om niet helemaal door te draaien. Toen nam de pep het over en onderdrukte het trippen,heb wel besloten voortaan rustiger aan te doen en niet steeds de grens op te zoeken.
DrMed schreef:Ik twijfel er niet aan dat je er makkelijk mee KAN stoppen, maar de kans dat je WILT stoppen is vrij klein.
WappieJ schreef:En 2C-P hoé heftig is dat nou eigenlijk, ik heb alleen ervaring met truffels & 2C-B.. Wie vertelt me meer over dit goedje?
WappieJ schreef:http://www.dealextreme.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515
Hier deze gevonden.. Alleen geen creditcard, weet iemand miss iets vergelijkbaars te vinden, alleen dan met andere betaalmogelijkheden?
En 2C-P hoé heftig is dat nou eigenlijk, ik heb alleen ervaring met truffels & 2C-B.. Wie vertelt me meer over dit goedje?
Hashja schreef:Persoonlijk zou ik voor een dosis van 7 of 8 milligram gaan.
Het wordt overigens met elke milligram heftiger dus een goedkope weegschaal is te onnauwkeurig en onbetrouwbaar. Dit spul afwegen is een bitch.
maks0404 schreef:Vraagje eh?
Ik heb twee 2c-p pillen gekregen van een bekende. Hij beloofde mij hier een fantastische en nieuwe ervaring mee. Zelf heb ik 1 x truffels gebruikt in combinatie met wiet. En regelmatig gebruik ik pillen. Zelf heb ik nog wat vraagtekens bij die 2c-p.. daar hierbij vraag ik jullie om wat advies/informatie.
B.v.d
maks0404 schreef:Vraagje eh?
Ik heb twee 2c-p pillen gekregen van een bekende. Hij beloofde mij hier een fantastische en nieuwe ervaring mee. Zelf heb ik 1 x truffels gebruikt in combinatie met wiet. En regelmatig gebruik ik pillen. Zelf heb ik nog wat vraagtekens bij die 2c-p.. daar hierbij vraag ik jullie om wat advies/informatie.
B.v.d
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten