JongGeleerd schreef:maar wat hebben we eraan dat te weten?
JongGeleerd schreef:Okee, dat is waar, maar wat hebben we eraan dat te weten?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Ik zal andersom ook geen gelovige proberen te overtuigen dat er geen god bestaat.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
JongGeleerd schreef:Ik val niet speciaal op grote tieten, kleine tieten kunnen ook heel mooi zijn, maar je chick heeft dus kleine tieten?
Wietsmoker schreef:Dat laatste kan ik me wel een beetje in inleven.
Gele Banaan schreef:Wietsmoker schreef:Dat laatste kan ik me wel een beetje in inleven.
Zo erinner ik nog een klein driftig dwingeland van pak-'m-beet 70 jaar geleden, auß? Aus leben ja.
JongGeleerd schreef:Het heeft niets met "Char worden" te maken, ik doorgrond je nu gewoon beter dan je lief is en je kan het niet handelen
Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten