Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Te triest voor woorden...

Ben je een interresant nieuwsbericht tegen gekomen? Plaats het dan in dit subforum.

Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 3:50 am

Schijnbaar is het al oud maar het popte onlangs ergens op op mijn Facebook en daar stond bij dat het nog maar pas gebeurd was in Brussel. Maar ik heb al van anderen gehoord dat dat niet zo was.
Weet iemand er meer over ?

Anyway. Waar het ook is, het is en blijft verschrikkelijk.



:mad: :mad: :mad:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Triptune » ma mei 09, 2011 4:00 am

Niet dat ik het goedkeur, maar je weet nooit wat het slachtoffer ervoor zelf heeft gedaan (:
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 4:03 am

triptune schreef:Niet dat ik het goedkeur, maar je weet nooit wat het slachtoffer ervoor zelf heeft gedaan (:


Niets maar dan ook niets verdient een afrekening op zo'n barbaarse wijze. In wat voor maatschappij leven we ? Met 10 op 1 man vliegen en kansloos blijven doortrappen terwijl die al een halve minuut niets meer doet. En niemand maar dan ook niemand die iets doet, zelfs niet wanneer het voorbij is. Ze kijken er is naar. Al noemde hij die ene neger Eminem, dit gaat te ver.
Nee serieus, beesten zijn het. :mad:
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Triptune » ma mei 09, 2011 4:05 am

duplicity schreef:
triptune schreef:Niet dat ik het goedkeur, maar je weet nooit wat het slachtoffer ervoor zelf heeft gedaan (:


Niets maar dan ook niets verdient een afrekening op zo'n barbaarse wijze. In wat voor maatschappij leven we ? Met 10 op 1 man vliegen en kansloos blijven doortrappen terwijl die al een halve minuut niets meer doet. En niemand maar dan ook niemand die iets doet, zelfs niet wanneer het voorbij is. Ze kijken er is naar. Al noemde hij die ene neger Eminem, dit gaat te ver.
Nee serieus, beesten zijn het. :mad:


Tja stel dat die kerel een meisje heeft verkracht en dat meisje heeft haar vriendjes gewoon geroepen ? Zou niet de eerste keer zijn.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 4:15 am

Voor een sentimentele hond kan je best wat verdragen precies.

Hoe zou de wereld zijn moest iedereen zo denken? Kom op zeg, hier is justitie voor. Als een meisje verkracht wordt gaat ze het aangeven, zeker als ze weet wie de dader is. Dan wordt die gearresteerd en moet ie de gevangenis in, klaar.

Wat bereikt het meisje hier mee ? Een halve moord op haar geweten en haar 'vriendjes' hun leven is ook naar de kloten, die kunnen een ferme duit dokken / jailtime.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Triptune » ma mei 09, 2011 4:25 am

duplicity schreef:Voor een sentimentele hond kan je best wat verdragen precies.

Hoe zou de wereld zijn moest iedereen zo denken? Kom op zeg, hier is justitie voor. Als een meisje verkracht wordt gaat ze het aangeven, zeker als ze weet wie de dader is. Dan wordt die gearresteerd en moet ie de gevangenis in, klaar.

Wat bereikt het meisje hier mee ? Een halve moord op haar geweten en haar 'vriendjes' hun leven is ook naar de kloten, die kunnen een ferme duit dokken / jailtime.


Zoals mijn eerste bericht: ik keur het niet goed hoor.

En van 'gewoon even aangeven', meen je dat nu serieus ? Veel meisjes die verkracht worden schamen zichzelf ervoor en sommigen zwijgen zelfs de rest van hun leven. Het is niet altijd 'snel even zeggen en klaar'. Persoonlijk en ik ook van mening dat als ik ooit verkracht word dat ik het meteen ga aangeven, maar heus niet iedereen denkt zo.

En zonder al te racistisch te zijn, de meeste donkere medemensen zijn gewoon zo. 'Oh die heeft boel met u gezocht, wij slaan die wel in elkaar'.
Avatar gebruiker
Triptune
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 618
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:45 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor FlashKip » ma mei 09, 2011 4:27 am

en wat nou als die gast met 10 vrienden iemand in elkaar heeft getrapt? krijgt ie nu zijn verdiende loon..
Als je morgen even oud bent als vandaag, ben je dood.

Mocht ik me door de wiet beschijten, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Zijn luier was te zwaar om op staan''
Avatar gebruiker
FlashKip
kip kip kip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 538
Geregistreerd: wo apr 20, 2011 5:35 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor muz1k » ma mei 09, 2011 4:33 am

dit filmpje heeft mijn nacht verpest.
wil een geit als huisdier
Avatar gebruiker
muz1k
Master
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 478
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:44 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor funky_skunk_junky » ma mei 09, 2011 6:14 am

Dude, zou je niet even de politie of ambulance bellen in plaats van te blijven staan?
--------------------------------- ---------------------------------

--------Excuse me while I light my spliff--------
funky_skunk_junky
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 749
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:11 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Pepsi » ma mei 09, 2011 6:19 am

Is dit wel echt?
Lux Aeterna
Avatar gebruiker
Pepsi
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 am

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Dopey » ma mei 09, 2011 8:37 am

Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar ik ken wel meer van dit soort verhalen.
Je hebt nou eenmaal hufters die zo 'te werk gaan'.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Ivo » ma mei 09, 2011 8:47 am

Bij mij stond er ergens bij dat het niet in Brussel was, maar in Sao Paolo :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor megatrippie » ma mei 09, 2011 10:50 am

triptune schreef:Niet dat ik het goedkeur, maar je weet nooit wat het slachtoffer ervoor zelf heeft gedaan (:



fuck man... dit echt te gek voor woorden.
die gasten vermoorden bewust die jongen.
Wat die jongen ook gedaan heeft. Tot dit soort dingen is een normaal persoon niet in staat. Geloof me als ik zeg dat ik weet waar ik het over heb.
Dat jij in staat bent hier naar te kijken en iets dergelijks te zeggen vind ik op zich al verschrikkelijk en geeft me een allesbehalve positieve indruk van jou.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor gemini » ma mei 09, 2011 10:54 am

Ik kan hier niet naar kijken hoor. Ik kreeg kippenvel toen ze op z'n hoofd sprongen. Wtf.. maar goed, dat terzijde. Misschien is het echt boontje komt om z'n loontje, je weet het niet. En feit is sowieso dat er veel psycho's op de wereld rondlopen, dat zou iedereen inmiddels toch wel moeten weten na al die fucked up verhalen die in het nieuws komen. Mij verbaast het in ieder geval niet.
Groetjes van Erwin en Dennis van der Doei.

FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten? :conf:


FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.


Tomzeur schreef:Inderdaad 8-) dikke zonnebrilhoordf 8-)
Avatar gebruiker
gemini
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 664
Geregistreerd: di feb 22, 2011 10:28 am

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 1:22 pm

triptune schreef:
En van 'gewoon even aangeven', meen je dat nu serieus ? Veel meisjes die verkracht worden schamen zichzelf ervoor en sommigen zwijgen zelfs de rest van hun leven. Het is niet altijd 'snel even zeggen en klaar'. Persoonlijk en ik ook van mening dat als ik ooit verkracht word dat ik het meteen ga aangeven, maar heus niet iedereen denkt zo.

En zonder al te racistisch te zijn, de meeste donkere medemensen zijn gewoon zo. 'Oh die heeft boel met u gezocht, wij slaan die wel in elkaar'.


duplicity schreef:Hoe zou de wereld zijn moest iedereen zo denken?


Ja ik meen dat serieus. Wordt volwassen. Ik kan me niet inbeelden dat een meisje gaat zwijgen omdat ze verkracht is geweest, dan is ze gewoon plain dom. Hoe 'gevoelig' of 'persoonlijk' het ook is.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma mei 09, 2011 1:40 pm

Bah, doet me denken aan wat ik een paar maanden terug heb meegemaakt. Gebeurt vaker dan jullie denken. En vaak ook zonder reden.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Einstein » ma mei 09, 2011 2:09 pm

Godverdomme :puke:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 2:24 pm

Tomzeur schreef:Bah, doet me denken aan wat ik een paar maanden terug heb meegemaakt. Gebeurt vaker dan jullie denken. En vaak ook zonder reden.


He ?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Flameon » ma mei 09, 2011 3:18 pm

Gadverdamme, wat een zinloos geweld. Helaas gebeurd dit inderdaad vaker dan we weten denk ik.
Ook triest dat erna niemand iets doet, die jongen in het zwart die er op het einde naast staat verdiend van mij geen pluim
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Aaltje » ma mei 09, 2011 3:20 pm

Meermalen op iemands hoofd springen (en ik ben bang dat ze hier mee zijn doorgegaan tot 'ie dood is) is nooit begrijpelijk. Zelfs al heeft hij meerdere verkrachtigen en moorden begaan.

Het is begrijpelijk als je hem met zijn allen bont en blauw slaat omdat hij iets heel ergs heeft gedaan (maar dan ook heel erg), dat is de wet van oorzaak en gevolg en ik wil in geen geval zeggen dat het de manier is waarop zaken opgelost moeten worden, alleen dat het begrijpelijk is dat zoiets gebeurt.

Maar dat je met zijn allen iemand letterlijk aan gort schopt en terwijl hij bewusteloos is op zijn hoofd blijft springen zodat je zeker weet dat hij niet lang of zelfs nooit meer opstaat, dan ben je gewoon een grote gore kankermongool die precies hetzelfde lot verdient.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Aaltje » ma mei 09, 2011 3:21 pm

Flameon schreef:Gadverdamme, wat een zinloos geweld. Helaas gebeurd dit inderdaad vaker dan we weten denk ik.
Ook triest dat erna niemand iets doet, die jongen in het zwart die er op het einde naast staat verdiend van mij geen pluim

Wat wil hij doen? In zijn eentje die meute jongens zeggen op te houden en het risico lopen zelf naar de tyfus geschopt te worden?
Waarschijnlijk heeft hij de autoriteiten al gebeld en blijft hij bij het lichaam wachten tot ze komen.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Veggol » ma mei 09, 2011 3:30 pm

Ik vind dit echt eng als ik dit zo zie. Want zulke dingen gebeuren vaker. Ik moet wel zeggen dat het beestelijk was hoe die man op z'n hoofd stond te springen.

Denk dat deze jongeman ook niet meer is opgestaan.
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor SjaakT » ma mei 09, 2011 3:34 pm

Ik heb niet verder gekeken nadat ze, toen ie al out was, op zijn hoofd gingen springen enzo. Schiet hem dan meteen dood, of steek een mes door z'n hart, ipv dit te doen. Beestachtige kankerflikkers.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Gonzo » ma mei 09, 2011 3:43 pm

SjaakT schreef:Ik heb niet verder gekeken nadat ze, toen ie al out was, op zijn hoofd gingen springen enzo. Schiet hem dan meteen dood, of steek een mes door z'n hart, ipv dit te doen. Beestachtige kankerflikkers.



...Heb ook maar niet verder gekeken,werd er gewoon misselijk van...what the fuch??? :conf: :conf:
In wat voor wereld leven we??
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor DrippTone » ma mei 09, 2011 3:44 pm

Dit zijn geen mensen meer. :(
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor dadalife » ma mei 09, 2011 4:14 pm

Doet me een beetje denken aan three guys, one hammer. Misschien dat anderen het filmpje kennen, gaat over drie jong-volwassenen die een man slopen met een hamer, gelukkig zijn die jongens verhoord.
SPACE
Avatar gebruiker
dadalife
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 143
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 7:54 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 4:15 pm

dadalife schreef:Doet me een beetje denken aan three guys, one hammer. Misschien dat anderen het filmpje kennen, gaat over drie jong-volwassenen die een man slopen met een hamer, gelukkig zijn die jongens verhoord.


Serieus ? Jezus hoe ver moet het nog gaan hé..
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor Einstein » ma mei 09, 2011 4:19 pm

O ja, gadverdamme, die had ik ook gezien :puke:
Ziek :(
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor dadalife » ma mei 09, 2011 4:29 pm

Ja... als je hem wilt bekijken----> http://www.tokobakso.com/video/3-guys-1 ... -18sg.html
Ik vind het knap als je het hele filmpje kunt kijken.
SPACE
Avatar gebruiker
dadalife
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 143
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 7:54 pm

Re: Te triest voor woorden...

Berichtdoor duplicity » ma mei 09, 2011 4:30 pm

Fuck die reverse psychology hé ! Ik wil het echt niet.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Volgende

Keer terug naar Nieuws en Actualiteiten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron