Casplantje. schreef:Ik hoor inderdaad veel slechte dingen over Oranjeboom, maar ik heb het nog nooit gedronken. Waar de neuk kom je dat eigenlijk tegen? Ik zie het sowieso nergens in de kroeg... en heb het ook nooit gezien in de super (al heb ik er ook nooit intensief naar gezocht).
Flameon schreef:Casplantje. schreef:Ik hoor inderdaad veel slechte dingen over Oranjeboom, maar ik heb het nog nooit gedronken. Waar de neuk kom je dat eigenlijk tegen? Ik zie het sowieso nergens in de kroeg... en heb het ook nooit gezien in de super (al heb ik er ook nooit intensief naar gezocht).
Misschien alleen in limburgse kroegen?
Flameon schreef:Casplantje. schreef:Ik hoor inderdaad veel slechte dingen over Oranjeboom, maar ik heb het nog nooit gedronken. Waar de neuk kom je dat eigenlijk tegen? Ik zie het sowieso nergens in de kroeg... en heb het ook nooit gezien in de super (al heb ik er ook nooit intensief naar gezocht).
Misschien alleen in limburgse kroegen?
Einstein schreef:Murphy's Irish Red in de Ierse pub? Moet je Murphy's Irish Stout eens proberen, die Irish Red is ook wel lekker, maar toch een beetje een simpel importproduct, de echte Ierse stout is pas echt goed Jammer dat ie vrijwel alleen in Ierland zelf te krijgen is, geloof ik
Flameon schreef:Blehhhh dat engels bier is om te braken vind ik
Andyy schreef:jatoch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten