Gnothi seauton schreef:Wat kost dat?
Bonke schreef:Af en toe even een glaasje Jillz tussen het bierdrinken door is al helemaal lekker
endorr schreef:Ik vraag me af waarom sommige kut topics zoveel reacties krijgen en dan serieuzere topics helemaal niet..
Tomaat schreef:endorr schreef:Ik vraag me af waarom sommige kut topics zoveel reacties krijgen en dan serieuzere topics helemaal niet..
Omdat gij geen bier lust is dit een kut topic? En wat is volgens u een serieus topic? Een vraag stellen over een dosering van een middel, te vinden op de eerste stickypagina in het subforum van het desbetreffende middel?
Einstein schreef:Heb afgelopen weekend eindelijk eens de Tripel Karmeliet geproefd, ook echt een fijn biertje. Smaakt wel heel erg fruitig, daar moet je van houden.
Heb de twee biertopics ondertussen toch maar samengegooid
wietsmoker schreef:Einstein schreef:Heb afgelopen weekend eindelijk eens de Tripel Karmeliet geproefd, ook echt een fijn biertje. Smaakt wel heel erg fruitig, daar moet je van houden.
Heb de twee biertopics ondertussen toch maar samengegooid
Tripel Karmaliet! Ikzelf en een hele hoop mensen die ik ken houden ook daar van. De rest kent het niet denk ik.
wietsmoker schreef:Ik heb ooit een zuur biertje gehad van spontane gisting. Ik vond het niks. Niet zoals Rauchbier. Smaakt naar gerookte paling, of gerookte worst... Duits bier; Ik zou me laten informeren.
Karhu schreef:knetterspetter schreef:Lauwe zeik.
Heb je geen koelkast? Tuurlijk is het lauw minder lekker... Pff ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten