@dropsleutel je word genept ! (Geen aanval op jou of je afkraken maar ik haat het als de boel belazerd word terwijl er al zat te pakken is voor ze als ik een kilo suiker haal wil ik ook geen 600gram zout doorheen hebben of haarlak zodat het meer schitterd)
Waarschijnlijk zit er wat doorheen om te doen lijken dat je flakes heb
Als je het op je tong doet verdoofd die dan meteen of 'rukt' de verdoving na een minuutje of 2 op om vervolgens je totale mond te verdoven? Voor een 10-20tal minuten ala minuut verdoving zien vele als goed maar dat is het juist niet het komt langzaam op en na tien minuten is het op ze hoogte punt
Wanneer je het tussen je vingers draait wat gebeurd er dan? Blijven er poeder en brokjes over? Dan heb je slecht spul!
Goede coke word snel een papje en binnen notime opgenomen in je huid en dus niet neer voelbaar
Je zegt ook goede coke ruikt hetzelfde als kut coke dan word je helemaal genept flake coke ook wel crystel genoemd meurt als de ziekte naar kerosine als je het snuift ook en het schiet in je keel
Brokken flake als je die klein maken word het een parelwit poeder zonder glinstering
Brok flake 84%
Klein gemaakt :
Geen glinstering te zien en het komt wel van het brok
Ik lees iets over lage prijzen
Als je daar iets in die wereld wil doen
Raad ik je aan de iets duurdere te kopen
Die tegen spotprijs zijn namelijk nieuw geperst
Ik heb via 'google' een keer een blok gezien met int midden plastic
In de jungle gebruiken ze houden persen hier metalen die ze met platic afdekken
En 1 of ander middel erop spuiten om het plakken tegen te gaan
Die goedkopere blokken zijn ook kei en keihard
Zelfs met een mes bijna niet te doen knalt alle kanten op
Een goed blok mocht je hem door zagen zie je dat die is opgemaakt uit laagjes
Met indd kristal vorming maar niet zoveel als op de foto van drop
Ander soort blok is wat vochtig niet klein te maken lijkt wel klei
Het is licht smeuig en wit gelig van kleur
Bord 30 sec in de magnetron handwarm laten worden
Coke verdelen en na een minuut is het vocht eruit
Wanneer je het erop legt niet erboven hangen die damp kerosine geur prikt aan je ogen en neus
En kan je verpulveren
Maak je je bord te warm smaakt de coke heel zuur
Ik kan hier niet de prijzen van elk soort delen maar er zit wel een aardig verschil tussen
Maar ook hier geld goedkoop is rotzooi
Ik mag dit denk ik wel zeggen er zit een verschil van 1/3 in
Alleen die harde zooi is maar 62% max
Die columbiaanse is altijd 80% of hoger
Die testen ze allemaal op locatie als er nieuw vlees is zeg maar
Chemische test met aantal vloeistoffen
Maar ook kookpunt test tot 10 graden onder smeltpunt cocaine dan wegen ze en gaan ze naar
197 graden dan smelt de coke weg soms pas bij 200 btw en wat er overblijft is weer andere troep
daarom kan je ook nooit uitgaan van uitkoken in ammoniak er zijn zoveel stoffen met een hogere temperatuur om te doen oplossen dat uitkoken niet precies genoeg is
Cocaine (puur dus, 89,3%): 195°C
Mannitol: 165°C
Lidocaine:68 °C
Inositol: 225-227 °C
Ze passen ook weleens zuurbase extractie toe dat is veel ingewikkelder
Ga het dan ook niet uittypen
Ik vind het aan de ene kant zeer erg dat die dealers er zoveel mee rotzooien
Maar aan de andere kant jezus wat zijn veel gebruikers goed gelovig
1 ding vertrouw nooit een dealer als je niet word genept met versneden of bewerkte coke
Dan zeggen ze wel ik pak er niet veel op maar houd het wel schoon
Terwijl zijn inkoop mega laag is
Ik vind het begrijpelijk maar ook vervelend dat er geen prijzen neegezet mogen worden zal ik ook niet doen
Maar je zal versteld staan van de gemiddelde inkoop prijs alleen daarom is het al een schande dat ze vervolgens ook nog versnijden om op die manier nog meer te verdien
Je word hoedan ook genept maar ik haal altijd hetzelfde bij deselfde maar laat ongeveer toch 6x per jaar het testen het is maar 120mg he
Gaat wel over je geld en belangrijker gezondheid
Wie weet wat die schitteringen echt zijn!