robinnl schreef:Coke is een lekkere drug, maar ik blijf speed toch beter vinden.
Wat vind je het fijnste van coke eigenlijk?
Lµs. D schreef:Agressief, ik heb vaker mensen agressief zien doen van coke..
Lµs. D schreef:Agressief, ik heb vaker mensen agressief zien doen van coke..
Lµs. D schreef:Het is ook geen argument gast, ik heb geen stelling die ik verdedig, ik zeg alleen wat mijn ervaring is.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Koxbox schreef:Waarom zoveel topics over die kutdrug pep wanneer coke zoveel beter is? Ik gok op het feit dat het goedkoper is maar dat vind ik maar een trieste reden, kwaliteit gaat altijd boven kwantiteit.
Ceukdeuzen unite!
Exceptional Insight schreef:Koxbox schreef:Waarom zoveel topics over die kutdrug pep wanneer coke zoveel beter is? Ik gok op het feit dat het goedkoper is maar dat vind ik maar een trieste reden, kwaliteit gaat altijd boven kwantiteit.
Ceukdeuzen unite!
- Het zit uren en uren lang in de darmen van een neger
- Hij poept het uit
- Hij wroet met zijn handen in zijn fecaliën om het er weer uit te vissen
- Het is inderdaad duur
- Als je een poosje door wilt gaan, blijf je maar bezig met snuiven
- De drang naar meer is groter dan bij speed (en die vind ik al zwaar)
- Speed doe je een weekendje en daarna heb je zoiets van; 'Mwoah, even een weekje niet
- De kans dat je kutkwaliteit hebt, is bij coke groter dan bij speed
- De 'werkingsduur/hoeveelheid die je nodig hebt' verhouding is kleiner bij speed (ja, dat is ongeveer hetzelfde als 'het is goedkoper', hush.
- Een neger poept het uit
More?
Exceptional Insight schreef:Koxbox schreef:Waarom zoveel topics over die kutdrug pep wanneer coke zoveel beter is? Ik gok op het feit dat het goedkoper is maar dat vind ik maar een trieste reden, kwaliteit gaat altijd boven kwantiteit.
Ceukdeuzen unite!
- Het zit uren en uren lang in de darmen van een neger
- Hij poept het uit
- Hij wroet met zijn handen in zijn fecaliën om het er weer uit te vissen
- Het is inderdaad duur
- Als je een poosje door wilt gaan, blijf je maar bezig met snuiven
- De drang naar meer is groter dan bij speed (en die vind ik al zwaar)
- Speed doe je een weekendje en daarna heb je zoiets van; 'Mwoah, even een weekje niet
- De kans dat je kutkwaliteit hebt, is bij coke groter dan bij speed
- De 'werkingsduur/hoeveelheid die je nodig hebt' verhouding is kleiner bij speed (ja, dat is ongeveer hetzelfde als 'het is goedkoper', hush.
More?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten