Tripper schreef:Coke is voor de laatste uurtjes als je denkt, "hmm ik wil zo naar huis, maar nu nog ff niet". Speed is voor als je lekker wil gaan dansen in combinatie met LSD, Alcohol, wiet en MDMA.
Tripper schreef:Speed is voor als je lekker wil gaan dansen in combinatie met LSD, Alcohol, wiet en MDMA.
seth schreef:Speed gaat boven coke...
Coke speed
duur goedkoop
kort lang
herejezus schreef:Coke is een echte kapitalisten drug, en mijn visie is dat veel geld de persoonlijke groei van veel mensen in de weg staat. Daarom is coke voor mensen met dure armani pakken, en onzekerheid over hun spreekvaardigheid. Zo zwart-wit is het nou eenmaal....
HTID schreef:herejezus schreef:Coke is een echte kapitalisten drug, en mijn visie is dat veel geld de persoonlijke groei van veel mensen in de weg staat. Daarom is coke voor mensen met dure armani pakken, en onzekerheid over hun spreekvaardigheid. Zo zwart-wit is het nou eenmaal....
Speed is echt een pauper drug, en mijn visie is dat weinig geld de persoonlijke groei van veel mensen in de weg staat. Daarom is speed voor mensen die geen huur betalen, en ontevreden zijn over de maatschappij. Zo zwart-wit is het nou eenmaal....
Dopamientje schreef:Persoonlijk vind ik speed geen ene reet aan. Ik heb een keertje 25 euro verkwist aan een halfje om gewoon te proberen. Ik had de hele tijd het gevoel iets tekort te komen en de buzz was ook niet veel bijzonders. Mij liever mephedrone, of beter; MDMA!
Drientje schreef:Dopamientje schreef:Persoonlijk vind ik speed geen ene reet aan. Ik heb een keertje 25 euro verkwist aan een halfje om gewoon te proberen. Ik had de hele tijd het gevoel iets tekort te komen en de buzz was ook niet veel bijzonders. Mij liever mephedrone, of beter; MDMA!
Je bedoelT coke dus.
Devil Fish schreef:Drientje schreef:Dopamientje schreef:Persoonlijk vind ik speed geen ene reet aan. Ik heb een keertje 25 euro verkwist aan een halfje om gewoon te proberen. Ik had de hele tijd het gevoel iets tekort te komen en de buzz was ook niet veel bijzonders. Mij liever mephedrone, of beter; MDMA!
Je bedoelT coke dus.
Flameon schreef:Godenpoeder is erg duur. Vinden jullie het de prijs waard?
Alexander Shulgin schreef:I understood that our entire universe is contained in the mind and the spirit. We may choose not to find access to it, but it is indeed there inside us, and there are chemicals that can catalyze its availability.
Strych9 schreef:Ik zou het allebei wel een keertje willen proberen, maar alles op z'n tijd. Ik ben ook niet echt down met dingen die uit anussen komen.
Drientje schreef:Dopamientje schreef:Persoonlijk vind ikspeedcoke geen ene reet aan. Ik heb een keertje 25 euro verkwist aan een halfje om gewoon te proberen. Ik had de hele tijd het gevoel iets tekort te komen en de buzz was ook niet veel bijzonders. Mij liever mephedrone, of beter; MDMA!
Je bedoeld coke dus.
Flameon schreef:Godenpoeder is erg duur. Vinden jullie het de prijs waard?
Lµs. D schreef:
Flameon schreef: hij is nu rijp voor de psychiatrie
Flameon schreef:Als ik, op mijn werk, zie wat coke met mensen kan doen .... afschuwelijk, dat is niet god
Er is nu een jongeman van 30 jaar bij ons binnen die een paar jaar stevig heeft gebruikt, en hij is nu rijp voor de psychiatrie
Drientje schreef:Flameon schreef:Als ik, op mijn werk, zie wat coke met mensen kan doen .... afschuwelijk, dat is niet god
Er is nu een jongeman van 30 jaar bij ons binnen die een paar jaar stevig heeft gebruikt, en hij is nu rijp voor de psychiatrie
Dat heeft niets met drugs te maken maar alles met zijn vermogen tot incasseren.
Drientje schreef:Flameon schreef:Als ik, op mijn werk, zie wat coke met mensen kan doen .... afschuwelijk, dat is niet god
Dat heeft niets met drugs te maken maar alles met zijn vermogen tot incasseren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten