Flameon schreef:Het allergrootste nadeel vind ik dat coke zo kortdurend is
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Kun je coke eigenlijk pluggen? Zou de perfecte cyclus zijn.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Koxbox schreef:Toch blijf ik erbij dat de haters nog geen goede coke hebben gehad/het nog niet met alcohol hebben gedaan/het op een verkeerd moment hebben genomen/niet genoeg hebben genomen/te arm zijn of een combinatie van bovenstaande opties.
CocaineBlues schreef:Hihi, de prijs/effect verhouding van pep.. zegt ook al genoeg toch.
Jules schreef:CocaineBlues schreef:Hihi, de prijs/effect verhouding van pep.. zegt ook al genoeg toch.
Leg eens uit.
Exceptional Insight schreef:Jules schreef:CocaineBlues schreef:Hihi, de prijs/effect verhouding van pep.. zegt ook al genoeg toch.
Leg eens uit.
Veel effect voor weinig geld.
Zo moeilijk was 'ie niet, dacht ik.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik denk dat ze het anders bedoelde, aangezien ze "coke" in haar naam heeft![]()
Ik gok dat we allemaal te arm zijn om echte drugs te kopen?
Ivo schreef:Ik denk dat ze het anders bedoelde, aangezien ze "coke" in haar naam heeft![]()
Jules schreef:Inderdaad, volgens mij was het zo'n coke-fanatiekeling
Flameon schreef:Het allergrootste nadeel vind ik dat coke zo kortdurend is
Cropp schreef:Flameon schreef:Het allergrootste nadeel vind ik dat coke zo kortdurend is
Het allergrootste nadeel vind ik dat je eerst 50 euro op moet snuiven in een half uur voor je denkt ``wooowww``.
Jules schreef:Wijn is lekker, maar moet je kanker veel van drinken en is redelijk duur wil je goede hebben.
Vodka zijn de eerste paar lekker, je hebt er amper wat van nodig en je bent veel voordeliger uit.
Welke zou welke zijn?
Ik gok dat we allemaal te arm zijn om echte drugs te kopen?
Jules schreef:Inderdaad, volgens mij was het zo'n coke-fanatiekeling
Laten we het feit dat dit forum gebouwd is op pep, ook niet vergeten. Dat laat ook al weer zien hoe geweldig dat spul is.
Flameon schreef:Ik betwijfel of je goeie coke en goeie pep met elkaar kan vergelijken. Oke het zijn dan beide uppers, maar is het niet zoiets als wijn en wodka vergelijken?
CocaineBlues schreef:Jules schreef:Inderdaad, volgens mij was het zo'n coke-fanatiekeling
Laten we het feit dat dit forum gebouwd is op pep, ook niet vergeten. Dat laat ook al weer zien hoe geweldig dat spul is.
Wil je zeggen dat degenen die dit forum hebben opgezet dit zonder pep onmogelijk hadden kunnen doen? Dat lijkt me niet direct complimenteus..
Koxbox schreef:Stelletje haters.
Jullie zijn gewoon allemaal arm.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten