Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Godenpoeder

Voor al je vragen over coke en basecoke, ook wel crack genoemd.

Re: Godenpoeder

Berichtdoor acuut » vr feb 17, 2017 4:14 am

@dropsleutel je word genept ! (Geen aanval op jou of je afkraken maar ik haat het als de boel belazerd word terwijl er al zat te pakken is voor ze als ik een kilo suiker haal wil ik ook geen 600gram zout doorheen hebben of haarlak zodat het meer schitterd)
Waarschijnlijk zit er wat doorheen om te doen lijken dat je flakes heb
Als je het op je tong doet verdoofd die dan meteen of 'rukt' de verdoving na een minuutje of 2 op om vervolgens je totale mond te verdoven? Voor een 10-20tal minuten ala minuut verdoving zien vele als goed maar dat is het juist niet het komt langzaam op en na tien minuten is het op ze hoogte punt
Wanneer je het tussen je vingers draait wat gebeurd er dan? Blijven er poeder en brokjes over? Dan heb je slecht spul!
Goede coke word snel een papje en binnen notime opgenomen in je huid en dus niet neer voelbaar
Je zegt ook goede coke ruikt hetzelfde als kut coke dan word je helemaal genept flake coke ook wel crystel genoemd meurt als de ziekte naar kerosine als je het snuift ook en het schiet in je keel :puke:
Brokken flake als je die klein maken word het een parelwit poeder zonder glinstering

Brok flake 84%

Klein gemaakt :

Geen glinstering te zien en het komt wel van het brok

Ik lees iets over lage prijzen
Als je daar iets in die wereld wil doen
Raad ik je aan de iets duurdere te kopen
Die tegen spotprijs zijn namelijk nieuw geperst

Ik heb via 'google' een keer een blok gezien met int midden plastic
In de jungle gebruiken ze houden persen hier metalen die ze met platic afdekken
En 1 of ander middel erop spuiten om het plakken tegen te gaan
Die goedkopere blokken zijn ook kei en keihard
Zelfs met een mes bijna niet te doen knalt alle kanten op
Een goed blok mocht je hem door zagen zie je dat die is opgemaakt uit laagjes
Met indd kristal vorming maar niet zoveel als op de foto van drop

Ander soort blok is wat vochtig niet klein te maken lijkt wel klei
Het is licht smeuig en wit gelig van kleur
Bord 30 sec in de magnetron handwarm laten worden
Coke verdelen en na een minuut is het vocht eruit
Wanneer je het erop legt niet erboven hangen die damp kerosine geur prikt aan je ogen en neus
En kan je verpulveren
Maak je je bord te warm smaakt de coke heel zuur
Ik kan hier niet de prijzen van elk soort delen maar er zit wel een aardig verschil tussen
Maar ook hier geld goedkoop is rotzooi

Ik mag dit denk ik wel zeggen er zit een verschil van 1/3 in
Alleen die harde zooi is maar 62% max
Die columbiaanse is altijd 80% of hoger
Die testen ze allemaal op locatie als er nieuw vlees is zeg maar
Chemische test met aantal vloeistoffen
Maar ook kookpunt test tot 10 graden onder smeltpunt cocaine dan wegen ze en gaan ze naar
197 graden dan smelt de coke weg soms pas bij 200 btw en wat er overblijft is weer andere troep
daarom kan je ook nooit uitgaan van uitkoken in ammoniak er zijn zoveel stoffen met een hogere temperatuur om te doen oplossen dat uitkoken niet precies genoeg is

Cocaine (puur dus, 89,3%): 195°C
Mannitol: 165°C
Lidocaine:68 °C
Inositol: 225-227 °C

Ze passen ook weleens zuurbase extractie toe dat is veel ingewikkelder
Ga het dan ook niet uittypen

Ik vind het aan de ene kant zeer erg dat die dealers er zoveel mee rotzooien
Maar aan de andere kant jezus wat zijn veel gebruikers goed gelovig
1 ding vertrouw nooit een dealer als je niet word genept met versneden of bewerkte coke
Dan zeggen ze wel ik pak er niet veel op maar houd het wel schoon
Terwijl zijn inkoop mega laag is
Ik vind het begrijpelijk maar ook vervelend dat er geen prijzen neegezet mogen worden zal ik ook niet doen
Maar je zal versteld staan van de gemiddelde inkoop prijs alleen daarom is het al een schande dat ze vervolgens ook nog versnijden om op die manier nog meer te verdien
Je word hoedan ook genept maar ik haal altijd hetzelfde bij deselfde maar laat ongeveer toch 6x per jaar het testen het is maar 120mg he
Gaat wel over je geld en belangrijker gezondheid
Wie weet wat die schitteringen echt zijn!
acuut
Belezen Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor kikker » vr feb 17, 2017 11:37 am

acuut schreef:@dropsleutel je word genept ! (Geen aanval op jou of je afkraken maar ik haat het als de boel belazerd word terwijl er al zat te pakken is voor ze als ik een kilo suiker haal wil ik ook geen 600gram zout doorheen hebben of haarlak zodat het meer schitterd)
Waarschijnlijk zit er wat doorheen om te doen lijken dat je flakes heb
Als je het op je tong doet verdoofd die dan meteen of 'rukt' de verdoving na een minuutje of 2 op om vervolgens je totale mond te verdoven? Voor een 10-20tal minuten ala minuut verdoving zien vele als goed maar dat is het juist niet het komt langzaam op en na tien minuten is het op ze hoogte punt
Wanneer je het tussen je vingers draait wat gebeurd er dan? Blijven er poeder en brokjes over? Dan heb je slecht spul!
Goede coke word snel een papje en binnen notime opgenomen in je huid en dus niet neer voelbaar
Je zegt ook goede coke ruikt hetzelfde als kut coke dan word je helemaal genept flake coke ook wel crystel genoemd meurt als de ziekte naar kerosine als je het snuift ook en het schiet in je keel :puke:
Brokken flake als je die klein maken word het een parelwit poeder zonder glinstering

Brok flake 84%

Klein gemaakt :

Geen glinstering te zien en het komt wel van het brok

Ik lees iets over lage prijzen
Als je daar iets in die wereld wil doen
Raad ik je aan de iets duurdere te kopen
Die tegen spotprijs zijn namelijk nieuw geperst

Ik heb via 'google' een keer een blok gezien met int midden plastic
In de jungle gebruiken ze houden persen hier metalen die ze met platic afdekken
En 1 of ander middel erop spuiten om het plakken tegen te gaan
Die goedkopere blokken zijn ook kei en keihard
Zelfs met een mes bijna niet te doen knalt alle kanten op
Een goed blok mocht je hem door zagen zie je dat die is opgemaakt uit laagjes
Met indd kristal vorming maar niet zoveel als op de foto van drop

Ander soort blok is wat vochtig niet klein te maken lijkt wel klei
Het is licht smeuig en wit gelig van kleur
Bord 30 sec in de magnetron handwarm laten worden
Coke verdelen en na een minuut is het vocht eruit
Wanneer je het erop legt niet erboven hangen die damp kerosine geur prikt aan je ogen en neus
En kan je verpulveren
Maak je je bord te warm smaakt de coke heel zuur
Ik kan hier niet de prijzen van elk soort delen maar er zit wel een aardig verschil tussen
Maar ook hier geld goedkoop is rotzooi

Ik mag dit denk ik wel zeggen er zit een verschil van 1/3 in
Alleen die harde zooi is maar 62% max
Die columbiaanse is altijd 80% of hoger
Die testen ze allemaal op locatie als er nieuw vlees is zeg maar
Chemische test met aantal vloeistoffen
Maar ook kookpunt test tot 10 graden onder smeltpunt cocaine dan wegen ze en gaan ze naar
197 graden dan smelt de coke weg soms pas bij 200 btw en wat er overblijft is weer andere troep
daarom kan je ook nooit uitgaan van uitkoken in ammoniak er zijn zoveel stoffen met een hogere temperatuur om te doen oplossen dat uitkoken niet precies genoeg is

Cocaine (puur dus, 89,3%): 195°C
Mannitol: 165°C
Lidocaine:68 °C
Inositol: 225-227 °C

Ze passen ook weleens zuurbase extractie toe dat is veel ingewikkelder
Ga het dan ook niet uittypen

Ik vind het aan de ene kant zeer erg dat die dealers er zoveel mee rotzooien
Maar aan de andere kant jezus wat zijn veel gebruikers goed gelovig
1 ding vertrouw nooit een dealer als je niet word genept met versneden of bewerkte coke
Dan zeggen ze wel ik pak er niet veel op maar houd het wel schoon
Terwijl zijn inkoop mega laag is
Ik vind het begrijpelijk maar ook vervelend dat er geen prijzen neegezet mogen worden zal ik ook niet doen
Maar je zal versteld staan van de gemiddelde inkoop prijs alleen daarom is het al een schande dat ze vervolgens ook nog versnijden om op die manier nog meer te verdien
Je word hoedan ook genept maar ik haal altijd hetzelfde bij deselfde maar laat ongeveer toch 6x per jaar het testen het is maar 120mg he
Gaat wel over je geld en belangrijker gezondheid
Wie weet wat die schitteringen echt zijn!

Heel benieuwd wat Poseidon hier op te zeggen heeft eigenlijk, sommige dingen vind ik namelijk niet erg rieel lijken wat je zoal typt, maar goed ik ben coke kenner.
Maar dealers halen och wel alle trucjes uit de kast,inclusief een hoop nep info verspreiden, enigste dat je echt weet dat zuiver en goed spul is is laten testen.

Everybody’s gonna save something now. Save the trees, save the bees, save the whales, save those snails. And the greatest arrogance of all, save the planet. What? Are these fucking people kidding me? Save the planet? We don’t even know how to take care of ourselves yet. We haven’t learned to care for one another—we’re gonna save the fuckin’ planet? I’m gettin’ tired of that shit. Tired of that shit. Tired.
-George Carlin-
kikker
DF Addict

Berichtdoor acuut » vr feb 17, 2017 1:49 pm

Waar twijfel je aan?

Ik Al dan proberen beter uit te leggen
acuut
Belezen Gebruiker
Verbannen

Berichtdoor kikker » vr feb 17, 2017 1:56 pm

acuut schreef:Waar twijfel je aan?

beetje twijfel is nooit verkeerd, ik heb jouw deel van het verhaal gezien ,waar de twijfel zit, vind het te veel aannames, die ik niet gestaafd zie met keiharde resultaten, verder ben ik gewoon benieuwd hoe andere coke gebruikers/kenners hier van vinden.

De coke die jij als kerosine achtig en tot poeder verpulvert omschrijft was juist een van mijn betere/ beste coke ervaringen, en lees dat vaker, en her persen met versnijdingsmiddelen gebeurt volgens mij wel degelijk in NL zodat het lijkt alsof het een verse brok is.

Verders ben benieuwd naar de mephedrone in de coke, wat zou je hier eventueel van merken?

Everybody’s gonna save something now. Save the trees, save the bees, save the whales, save those snails. And the greatest arrogance of all, save the planet. What? Are these fucking people kidding me? Save the planet? We don’t even know how to take care of ourselves yet. We haven’t learned to care for one another—we’re gonna save the fuckin’ planet? I’m gettin’ tired of that shit. Tired of that shit. Tired.
-George Carlin-
kikker
DF Addict

Berichtdoor Amvitamientje » vr feb 17, 2017 2:59 pm

Die kerosinegeur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de coke.
Kerosine wordt als oplosmiddel gebruikt om van de cocabladeren pasta te maken.

En wat betreft dat er zogenaamd vaak versneden wordt met mephedrone; naar mijn weten komt dit nauwelijks voor. Mocht je toch twijfels hebben, dan moet je gewoon een beetje proeven. Tevens lijken die stoffen op het oog niet op elkaar.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor acuut » vr feb 17, 2017 6:57 pm

618157 schreef:
acuut schreef:Waar twijfel je aan?

beetje twijfel is nooit verkeerd, ik heb jouw deel van het verhaal gezien ,waar de twijfel zit, vind het te veel aannames, die ik niet gestaafd zie met keiharde resultaten, verder ben ik gewoon benieuwd hoe andere coke gebruikers/kenners hier van vinden.

De coke die jij als kerosine achtig en tot poeder verpulvert omschrijft was juist een van mijn betere/ beste coke ervaringen, en lees dat vaker, en her persen met versnijdingsmiddelen gebeurt volgens mij wel degelijk in NL zodat het lijkt alsof het een verse brok is.

Verders ben benieuwd naar de mephedrone in de coke, wat zou je hier eventueel van merken?

Ik zeg inderdaad dat pure coke naar kerosine ruikt en snaakt
En ik vertel ook dat heel veel opnieuw geperst word hier stukje beschreven over plastic in blok
Metalen pers..
Zet er zelfs percentages bij en dat je beter iets meer kan betalen

Ik denk dat je mijn stuk even overnieuw moet lezen
Wat jij als tegenargumenten aanvoert is juist wat ik ook van mening ben

Welke info zie jij als aanname?

@amvi ik benoem nergens dat die geur door versnijding komt
Maar juist bij de pure je dit reukt en proeft

Het lijkt en kan het me wel voorstellen dat mijn post met enige argwaan etc word gelezen
Maar volgens mij worden er dingen aangedragen die ik juist benoem omtrent goed spul
De coke met mephedrone is in omgeving 010/0180
Vorige zomer regelmatig verkocht
En ook getest omdat die gast altijd goed was
1 van de belangrijkste dingen waaraan mensen het merkte
Was de zwaar brandende en geirriteerde neus
Zeer vaak heftige hartkloppingen maar belangrijkste
Heel de nacht wel moeten plassen maar het lukte vooral niet
Nou ja jongens ik kan het niet met bewijs staven
Anders haal ik het wel uit me post dan is er geen stof tot discussie

Even een voorbeeld van een pers die ze iets verbouwen van 500g naar 1000
Er was nogal wat argwaan en twijfel
https://www.takatakasmart.nl/detail/943181/complete-set-20-ton-incl-500-gram-mal.htm
Gewoon heel simpel te koop
In de mal doen ze plastic spuiten er wat op en persen maar

Ik laat het voorlopig hierbij ik kan indd geen hard bewijs leveren
Je kan denk self ook wel inschatten dat bepaalde
Handelingen voorraad etc niet doormiddel van een foto
Op een openlijk forum gedeeld kan worden
Om mijn info kracht bij te zetten heb ik in me eerste post
De prijzen etc uit de doeken gedaan dat was hard bewijs
Helaas schond ik de regels van het forum
En is me post aangepast en heb ik een terechte waarschuwing
Ik had graag een kijkje willen geven en info delen over echte dingen
Echt puur en gewoon hoeveel en hoevaak er mensen intrappen en worden genaait