Exceptional Insight schreef:het feit dat ik door autorijden, alleen al, een soort van gehypnotiseerd raak..
Peptalk schreef:Exceptional Insight schreef:het feit dat ik door autorijden, alleen al, een soort van gehypnotiseerd raak..
Dit heb ik namelijk nog nooit gehad....
Exceptional Insight schreef:Peptalk schreef:Exceptional Insight schreef:het feit dat ik door autorijden, alleen al, een soort van gehypnotiseerd raak..
Dit heb ik namelijk nog nooit gehad....
Nee? Als je een lang stuk hebt gereden, word je dan niet rustig, duf?
herejezus schreef:Afgekeurd. Pure wiet en fietsen tijdens deze high, is dan wel een meesterlijke combinatie, mits je wind mee hebt, het prachtig weer is buiten, en je fiets goed is, en nog meer van die meespelende factoren zoals je geestelijke gesteldheid en erectieproblemen...
Flameon schreef:Onder invloed van DENKT men dat men beter kan rijden mijn inziens.
Je zal met een wietje op inderdaad rustiger rijden, maar zie je links rechts en achter nog alles? Op tijd!
Peptalk schreef:Ik kan overigens overal prima functioneren onder invloed.
Peptalk schreef:Juist wanneer ik nuchter ben, ben ik te arrogant om achterom te kijken, en ben ik veel minder sociaal.
Flameon schreef:maar zie je links rechts en achter nog alles? Op tijd!
Exceptional Insight schreef:Peptalk schreef:Juist wanneer ik nuchter ben, ben ik te arrogant om achterom te kijken, en ben ik veel minder sociaal.
Oh ja! Jij was één van die wietpriesters. Je wordt socialer door wiet. Wie houd je voor de gek?
Vuvuzela Haze schreef:Socialer in het verkeer.
Met wiet op heb ik bijvoorbeeld minder last van mensen die geen rijbewijs zouden moeten hebben. Minder haast en geduldiger naar anderen etc.. Normaal heb ik wel geduld voor vrachtwagens die keren enzo.. die doen hun best. Maar bejaarden of idioten die geen aanleg hebben die krijgen dat wel te voelen.. na een blow maak ik me er veel minder druk om en ben ik dus socialer in het verkeer. Ondanks dat ik misschien geen woord meer tegen mijn passagiers zeg
Azymuthification schreef:Als je het even cru bekijkt bestuur je eigenlijk wel een moordwapen, en vanaf er ook maar iets fout gaat, heb je niets in je voordeel te zeggen als je aan het blowen was. Ik zou zelf niet die gevolgen willen voor de rest van m'n leven. Spijtig genoeg zit je er als dagelijks blower sowieso wat mee als ze je daarna testen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten