door Ciakranar » zo maart 20, 2011 12:29 am
Peptalk schreef:The_Upsetter schreef:Lex Talionis schreef:Ik ben al echt een jaar van plan een keer zo'n puurpijpje te kopen maar het komt er telkens maar niet van. Hoor van veel mensen wel dat het een hele scherpe smaak geeft? is dat zo of doen die lui gewoon iets verkeerd?
Nee hoor dit valt wel mee, gewoon kleine hits nemen, en zeker een zeefje gebruiken natuurlijk
Ze zijn ook erg goedkoop, 4,- ofzo, echt prachtige kleuren en details zitten er ook op!
Koop er een zou ik zeggen.
Merk toch uit mijn vriendenkring dat iedereen die het niet gewent is om met een bong/puurpijp te roken standaard hoestaanvallen krijgt.
Zelfs een van mijn ''stoere'' vrienden, die al vanaf z'n 12e een pakje zware shag in 2 dagen weg rookt moest flink hoesten en zei dat het het scherpste is wat hij ooit geïnhaleerd had.
Je krijgt er gewoon een ongelofelijke, onweerstaanbare hoest kriebel van in je keel.
Leer deze te negeren en je kunt ideaal stoned/high worden
Kleine hijsjes nemen helpt misschien wel ja, maar ik gebruik een bong juist om dat *BAM, ik ben in 1 knal super knetter* effect.
Jezus XD dat zijn wel zieke hits dan. Hoeveel g? Als ik knetter wil worden moet ik toch wel 3 -voor mij- best harde hijsen hebben waarbij hoesten soms onvermijdelijk is, en ik heb zo ongeveer GEEN tolerantie. Deed de laatste keer een maand met iets meer dan een halve gram
Maar als je wél tolerantie hebt en je wilt in 1 keer knetter zijn... XD ik vraag me af hoeveel
Done: LSD, paddo's, truffels, DMT, 2c-b, ketamine, N2O, N2O 2.0, alcohol, wiet, MDMA, diazepam, temazepam, oxazepam, midazolam, alprazolam, lorazepam, 4-AcO-DMT, caffeïne
To do: DXM, PCP, ayahuasca, flunitrazepam, opium