Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Bong Pijp

Vragen over alles wat met wiet of hasj te maken heeft mag je hier plaatsen.

Re: Bong Pijp

Berichtdoor MegaForce » wo apr 04, 2012 2:21 am

Peptalk schreef:Er zit toch niet iets van een speciale coating overheen ofzo?

Er zit wel degelijk een coating over heen genaamd chlooriformide (spelling ? :stoned: )
die brand je er zo af.
als je dit niet doet kan dit idd een viese/aparte smaak geven.
DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Bong Pijp

Berichtdoor Doc » do apr 05, 2012 6:22 pm



Uploaded with ImageShack.us

mijn huis-tuin-keuken oplossing om de rook uit mijn pijptje beter te laten koelen, een slangetje in de dierenwinkel voor een aquarium erop gedaan en is precies 1 rondje, maakt het zelfs wat wendbaarder :smokin:

(en is compleet smaakloos/geurloos, wat ik niet had verwacht)
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Bong Pijp

Berichtdoor Peptalk » ma apr 09, 2012 11:21 am

MegaForce schreef:Er zit wel degelijk een coating over heen genaamd chlooriformide (spelling ? :stoned: )
die brand je er zo af.
als je dit niet doet kan dit idd een viese/aparte smaak geven.


Hehe, lekkere bijtijdse reactie maar toch bedankt :)
Hoe kom je aan die wijsheid? Google me kapot en kan er niets over vinden, wel dat chlorides vaak als oxidant (dus juist anti-conserveringsmiddel) word gebruikt.
De meeste chlorides zijn erg toxisch, kan dus niet echt zelf redeneren waarom ze die screentjes zouden bewerken met dit?

Op chlooriformide kan ik helemaal niets vinden, de verzamelnaam chlorides komt er het dichtste bij.
Doc schreef:mijn huis-tuin-keuken oplossing om de rook uit mijn pijptje beter te laten koelen, een slangetje in de dierenwinkel voor een aquarium erop gedaan en is precies 1 rondje, maakt het zelfs wat wendbaarder :smokin:


Ziet er leuk uit, gelukkig geen plastic smaak van de slang.
Laat de slang door een bak met ijs lopen voor nog meer koeling :)
Hoewel ik met zo'n lange pijp al geen extra koeling meer nodig zou hebben hoor..
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Bong Pijp

Berichtdoor Einstein » ma apr 09, 2012 1:43 pm

Enige wat ik zo kan bedenken is chloroform, maar dat zal je wel niet bedoelen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Bong Pijp

Berichtdoor MegaForce » ma apr 16, 2012 2:26 pm

Peptalk schreef:
MegaForce schreef:Er zit wel degelijk een coating over heen genaamd chlooriformide (spelling ? :stoned: )
die brand je er zo af.
als je dit niet doet kan dit idd een viese/aparte smaak geven.


Hehe, lekkere bijtijdse reactie maar toch bedankt :)
Hoe kom je aan die wijsheid? Google me kapot en kan er niets over vinden, wel dat chlorides vaak als oxidant (dus juist anti-conserveringsmiddel) word gebruikt.
De meeste chlorides zijn erg toxisch, kan dus niet echt zelf redeneren waarom ze die screentjes zouden bewerken met dit?

Op chlooriformide kan ik helemaal niets vinden, de verzamelnaam chlorides komt er het dichtste bij.
Doc schreef:mijn huis-tuin-keuken oplossing om de rook uit mijn pijptje beter te laten koelen, een slangetje in de dierenwinkel voor een aquarium erop gedaan en is precies 1 rondje, maakt het zelfs wat wendbaarder :smokin:


Ziet er leuk uit, gelukkig geen plastic smaak van de slang.
Laat de slang door een bak met ijs lopen voor nog meer koeling :)
Hoewel ik met zo'n lange pijp al geen extra koeling meer nodig zou hebben hoor..


Dit is wat een vriend van mij tegen me heeft gezegd, die rookt al jaren en heeft in coffeeshops, growshops, headshops en in een smartshop gewerkt dus ga ervan uit dat hij weet waar die t over heeft.. :lol: Chlooriformide ik weet niet of dit exact is hij zei het op de webcam met middelmatige verbinding, zal het nog een x checken :rock: :wave:
DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Bong Pijp

Berichtdoor Lex Talionis » ma apr 16, 2012 5:15 pm

MegaForce schreef:
Peptalk schreef:
MegaForce schreef:Er zit wel degelijk een coating over heen genaamd chlooriformide (spelling ? :stoned: )
die brand je er zo af.
als je dit niet doet kan dit idd een viese/aparte smaak geven.


Hehe, lekkere bijtijdse reactie maar toch bedankt :)
Hoe kom je aan die wijsheid? Google me kapot en kan er niets over vinden, wel dat chlorides vaak als oxidant (dus juist anti-conserveringsmiddel) word gebruikt.
De meeste chlorides zijn erg toxisch, kan dus niet echt zelf redeneren waarom ze die screentjes zouden bewerken met dit?

Op chlooriformide kan ik helemaal niets vinden, de verzamelnaam chlorides komt er het dichtste bij.
Doc schreef:mijn huis-tuin-keuken oplossing om de rook uit mijn pijptje beter te laten koelen, een slangetje in de dierenwinkel voor een aquarium erop gedaan en is precies 1 rondje, maakt het zelfs wat wendbaarder :smokin:


Ziet er leuk uit, gelukkig geen plastic smaak van de slang.
Laat de slang door een bak met ijs lopen voor nog meer koeling :)
Hoewel ik met zo'n lange pijp al geen extra koeling meer nodig zou hebben hoor..


Dit is wat een vriend van mij tegen me heeft gezegd, die rookt al jaren en heeft in coffeeshops, growshops, headshops en in een smartshop gewerkt dus ga ervan uit dat hij weet waar die t over heeft.. :lol: Chlooriformide ik weet niet of dit exact is hij zei het op de webcam met middelmatige verbinding, zal het nog een x checken :rock: :wave:


Mij is ook verteld toen ik mn bong kocht dat ik de screentjes altijd eerst ff goed moest verhitten zodat ze 'schoon' worden. Heb er verder niet over doorgevraagd maar ze zullen het er niet voor jan lul speciaal bijvertellen
Misschien ben ik een simpele levensgenieter of zie ik de matrix, of zie ik em als enige niet
Avatar gebruiker
Lex Talionis
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 262
Geregistreerd: za feb 26, 2011 6:06 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Coffeeshop

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner