Crupke schreef:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Die hierboven is geweldig, ik heb hem ook. Vooral voor de beginnende smoker is het fijn want het zijn niet meteen ziek grote bonghits (waar ik niet zo van houd).
Hij wordt wel erg snel smerig en is moeilijk schoon te maken maar daar heb ik niet echt problemen mee.
The_Upsetter schreef:
En hij is me toch een partij fijn, die gaat al een hele tijd mee.
Ooit gekocht in een kleine headshop in Arnhem.
FRESH schreef:lolnoob schreef:Die hierboven is geweldig, ik heb hem ook. Vooral voor de beginnende smoker is het fijn want het zijn niet meteen ziek grote bonghits (waar ik niet zo van houd).
Hij wordt wel erg snel smerig en is moeilijk schoon te maken maar daar heb ik niet echt problemen mee.
Ohja, jij hebt 'm ook he?
Hoe maak jij hem ook alweer schoon? Ik gewoon met wat alcohol, soms azijn en een borstel.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:FRESH schreef:lolnoob schreef:Die hierboven is geweldig, ik heb hem ook. Vooral voor de beginnende smoker is het fijn want het zijn niet meteen ziek grote bonghits (waar ik niet zo van houd).
Ohja, jij hebt 'm ook he?
Hoe maak jij hem ook alweer schoon? Ik gewoon met wat alcohol, soms azijn en een borstel.
Ik maak hem gewoon niet schoon
Die van mij is al lang niet meer doorzichtig. Wat voor alcohol gooi je er in dan?
lolnoob schreef:Ja ik vind het wel jammer dat het er zo uit ziet. Maar met die alcohol wordt hij weer mooi glimmend?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Crupke schreef:Ik vind die screentjes in je pijp kut, dat proef je.
FryskHynder schreef:Crupke schreef:Ik vind die screentjes in je pijp kut, dat proef je.
Wat proef je dan? Heb je die screentjes van tevoren wel goed schoongebrand?
Koxbox schreef:Crupke schreef:
Cropp schreef:Goed dat ik er aan denk, ik zal hem straks eens bij mijn vriendin op de salontafel zetten
Lex Talionis schreef:Ik ben al echt een jaar van plan een keer zo'n puurpijpje te kopen maar het komt er telkens maar niet van. Hoor van veel mensen wel dat het een hele scherpe smaak geeft? is dat zo of doen die lui gewoon iets verkeerd?
Dreuge schreef:Cropp schreef:Goed dat ik er aan denk, ik zal hem straks eens bij mijn vriendin op de salontafel zetten
The_Upsetter schreef:Lex Talionis schreef:Ik ben al echt een jaar van plan een keer zo'n puurpijpje te kopen maar het komt er telkens maar niet van. Hoor van veel mensen wel dat het een hele scherpe smaak geeft? is dat zo of doen die lui gewoon iets verkeerd?
Nee hoor dit valt wel mee, gewoon kleine hits nemen, en zeker een zeefje gebruiken natuurlijk
Ze zijn ook erg goedkoop, 4,- ofzo, echt prachtige kleuren en details zitten er ook op!
Koop er een zou ik zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten