Intoxication schreef:Hier kun je alles kwijt omtrent de k-hole
ervaringen, doseringen etc. kun je hier kwijt
ik heb wel een vraag
-ik voel me er redelijk klaar voor om aan deze diepe ervaring deel te nemen maar wat PRECIES kan ik verwachten ? ik lees soms echt ervaringen die in mijn achting nog erger zijn dan DMT (heb ik al ervaring mee)
- ben niet van plan om met naalden te knoeien, dus wat is het best 1 lijn van 100mg in het ene neusgat en in het andere ook of beter allemaal kleine doseringen (wordt lastiger als je wilt bijnemen naar k-hole toe omwille van verdoving). ik weet dat het gevaarlijk is om in een keer alles te nemen maar voor een k-hole kan tog bijna niks anders... ?
Intoxication schreef:Ik heb 2 enatiomeren de R & S-isomeer, ik heb gehoord dat de S-variant meer kans biedt voor k-hole ; in hoeverre is dit de waarheid?
Azgaza schreef:Intoxication schreef:Ik heb 2 enatiomeren de R & S-isomeer, ik heb gehoord dat de S-variant meer kans biedt voor k-hole ; in hoeverre is dit de waarheid?
Volgens mij klopt dat wel; S is de sterkere enantiomeer en de gene die het meest de zintuigen verstoord en dus op een hogere dosis afsluit, en dat is het punt van een k-hole dus neem ik aan dat van de losse enantiomeren S makkelijker een k-hole veroorzaakt.
Azgaza schreef:Intoxication schreef:Ik heb 2 enatiomeren de R & S-isomeer, ik heb gehoord dat de S-variant meer kans biedt voor k-hole ; in hoeverre is dit de waarheid?
Volgens mij klopt dat wel; S is de sterkere enantiomeer en de gene die het meest de zintuigen verstoord en dus op een hogere dosis afsluit, en dat is het punt van een k-hole dus neem ik aan dat van de losse enantiomeren S makkelijker een k-hole veroorzaakt.
Sublimo schreef:Ik ben tot nu toe nog nooit al snuivend in een k-hole geraakt...
Helaas.
The_Upsetter schreef:Sublimo schreef:Ik ben tot nu toe nog nooit al snuivend in een k-hole geraakt...
Helaas.
Ik ken wel iemand, die hier overigens ook op het forum zit, die wel degelijk in een K-hole is beland en zeker 2 uur niet kon bewegen op de bank, snuivend.
misantropie schreef:en wat als je zoiets niet aankan? kan er tijdens zo'n k-hole iets misgaan? Ik bedoel dan ivm gezondheid
snuifduif schreef:Bestaat het risico dat je in je eigen kots stikt als je knock out ligt en moet kotsen?
Azgaza schreef:Een dosering van 200-300 mg geeft bij de meeste mensen (zonder significante tolerantie tenminste) wel gewoon een k-hole. Het is misschien handig om te realiseren dat je neus slijmvlies geen eindeloze hoeveelheid tegelijk op kan nemen en dan langer achter elkaar kleine lijntjes pakken, bijvoorbeeld 6 lijntjes klaar leggen van 50 mg en dan steeds met 5 minuten er tussen er twee nemen lijkt me effectiever dan twee lijnen van samen 300 mg.
Mocht men dan al te vaag zijn om de laatste lijntjes nog te kunnen snuiven en dáár door geen k-hole halen dan is een neusspray maken natuurlijk een goede optie; zie de sticky hier over voor hoe dat moet.
Devil Fish schreef:Dat zeggen ze ja, maar alle keren dat ik K-hole ging snoof ik gewoon één grote lijn verdeeld over m'n neusgaten (zonder pauzes). Ik geloof het dus niet.
Saikedellik schreef:Zojuist mn eerste k-hole gehad... Lekkere dubstep op... Sleutelpuntje na sleutelpuntje, en een stemmetje in mij zei steeds "als je nog kúnt snuiven, neem dan wat meer" en zo heb ik mezelf een k-hole in gewerkt. Prachtig, kan het gewoon niet beschrijven, alles vloeide samen, ik voelde de muziek, zag vormen die de muziek maakte... Heerlijk! Ik ga er nog een lijn tegenaan gooien, ik wil meer zien!
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten