Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

Re: Testuitslagen Topic

zo sep 23, 2012 11:08 pm

dat is tegenwoordig zo'n beetje het gemiddelde.En het duurt al zo lang dat je het eigenlijk geen crisis meer kunt noemen maar dat je voor zo om en nabij ... euro per gram deze "
"kwaliteit" tegenwoordig hebt.

ma sep 24, 2012 12:24 am

Intriest gewoon dat er op zo'n goedkoop spul nog eens zoveel vermengt wordt.

ma sep 24, 2012 1:02 am

Hmm, een kilo cafeïne kost toch ook rond de €75,- tot €100,- . Is dat nou echt zo heel veel goedkoper dan het synthetiseren van een kilootje pep?

ma sep 24, 2012 9:36 am

Drefbon schreef:Hmm, een kilo cafeïne kost toch ook rond de €75,- tot €100,- . Is dat nou echt zo heel veel goedkoper dan het synthetiseren van een kilootje pep?

kostprijs van kilo pep.. mod edit

ma sep 24, 2012 10:29 am

Geen prijzen...

ma sep 24, 2012 4:34 pm

12% amfi
67% caffeine

GVD ik koop geen pep om Douwe Egberts te sponseren.

ma sep 24, 2012 7:58 pm

Ivo schreef:Geen prijzen...

excuses.

do sep 27, 2012 12:11 pm

Crisis ja, of gewoon veel meer aanbod (dealers) dan denk ik en dan nog dealers die niet veel belang hechten aan kwaliteit, maar met zoveel shit versnijden om zelf maar meer geld te verdienen, echt klote vind ik :mad: .

Ik heb mn pep nooit laten testen, maar heb er toch veel ervaring mee en heb ook al echte bagger gehad ( dat hoefde niet getest) en ook al goeie, maar percenten weet ik niet;

Wel lijkt het me jaar per jaar achteruit te gaan: iets meer dan 10 jaar terug voor "t eerst pep gesnoven en dat was toch vele beter kwaliteit dan nu en van iets 'oudere' mensen ook regelmatig horen zeggen dat 15 tot 20 jaar terug pep echt de naam pep waardig was

do sep 27, 2012 8:47 pm

36 % amf, 47% caff

een redelijk product :D :rock: :rock: :rock: :snort: :snort: :snort:

we komen steeds dichter bij de 70% :D

vr sep 28, 2012 12:00 am

68% :rock:
Steeds dichter bij de 70 :lol:

vr sep 28, 2012 1:12 pm

Davinci schreef:68% :rock:
Steeds dichter bij de 70 :lol:

:wave: :stoned:

zo okt 07, 2012 2:21 am

pillenvreter schreef:
westergas schreef:15% pep (vervuild met "sporen" 4-MA) en de rest koffie. Kutzooi.

klote uitslag ja.. ga je het wel snuiven?

Nope, het ligt nog steeds in me vriezer. Dacht eerst nog, ik ga het wassen. Maar ik denk dat ik mijn geluk toch ergens anders ga proberen. Vooral die sporen MA bevallen me niet. Moet voor die harde knal versie van awake (29-12) ff goeie pep regelen dus ik heb nog ff :grin:

wo okt 31, 2012 7:32 pm

Zo'n 3 maanden terug was het bagger maar gelukkig weer back on 69%, heerlijk! :roll2:

di nov 13, 2012 12:56 am

Toen ik pep gebruikte voelde 't altijd wel als top spul. Zal ik weer 'ns wat halen, zodat ik 't kan laten testen?
Kijken of ik jullie blij kan maken of dat ik mezelf altijd maar voor de gek hield?

di nov 13, 2012 2:41 am

Ik kon donderdag de uitslag van m'n pep krijgen, val ik in slaap. :#:

Aanstaande donderdag een nieuwe poging, volgens de verkoper zou het zuiver zijn dus duimen maar!

di nov 13, 2012 1:58 pm

68% wiehoe!

vr nov 16, 2012 5:36 pm

De stash die ik momenteel heb is de rechtsraaiende isomeer van pep, dextroamfetamine
Getest op 62%
Ben content :snort:

zo nov 18, 2012 5:35 am

71% dexamfetamine :kleuter:

zo nov 18, 2012 10:46 pm

Drefbon schreef:Ik kon donderdag de uitslag van m'n pep krijgen, val ik in slaap. :#:

Aanstaande donderdag een nieuwe poging, volgens de verkoper zou het zuiver zijn dus duimen maar!

Testuitslag binnen:

74% :woeh:

Spoiler! :
74% cafeïne :#:
8% amfetamine
1% ketamine (?)

Donderdag a.s. komt de uitslag van m'n ketamine, ik van plan elke week iets te brengen.

zo nov 18, 2012 10:56 pm

Drefbon schreef:Testuitslag binnen:

Spoiler! :
8% amfetamine
1% ketamine (?)

Donderdag a.s. komt de uitslag van m'n ketamine, ik van plan elke week iets te brengen.

Unk ket in je speed? :/

zo nov 18, 2012 10:58 pm

AgeOfLove schreef:
Drefbon schreef:Testuitslag binnen:

Spoiler! :
8% amfetamine
1% ketamine (?)

Unk ket in je speed? :/

Ik gok erop dat ik het zelf verontreinigd heb of dat de weegschaal van wie ik het kreeg eerder voor keta gebruikt is.

zo nov 18, 2012 11:01 pm

Drefbon schreef:Ik gok erop dat ik het zelf verontreinigd heb of dat de weegschaal van wie ik het kreeg eerder voor keta gebruikt is.

Uhu, want ket en speed wil je toch niet mixen denk ik :) ...

zo nov 18, 2012 11:29 pm

AgeOfLove schreef:
Drefbon schreef:Ik gok erop dat ik het zelf verontreinigd heb of dat de weegschaal van wie ik het kreeg eerder voor keta gebruikt is.

Uhu, want ket en speed wil je toch niet mixen denk ik :) ...

Als verkoper zeker niet in ieder geval, als gebruiker is het goed te doen.

zo nov 25, 2012 7:48 pm

Vraagje wat hierop redelijk aansluit... Is ** arie/gram een beetje normale prijs voor 60% pep?
Waar ik woon doet iedereen alsof ik gek ben als ik om %% vraag, die sukkels nemen gewoon alles wat in een sealtje zit :s

Kan dus 5gr 60% voor €** krijgen maar volgens mij is dit wat overpriced.

Wat vinden jullie?

zo nov 25, 2012 7:52 pm

Het is natuurlijk goedkoper te vinden maar het is een goede / normale prijs als ie daadwerkelijk 60% is. Je kunt beter wat meer betalen in plaats van bijvoorbeeld de helft te betalen en uiteindelijk maar 20% amfetamine in handen te hebben.

PS: Prijzen posten is trouwens niet toegestaan. ;)

zo nov 25, 2012 8:00 pm

westergas schreef:Wat vinden jullie?

Ook ik vind dat het posten van prijzen niet is toegestaan. Heb dus even in je post gesnoeid :D

zo nov 25, 2012 8:04 pm

71% peppaaa

ma nov 26, 2012 4:56 pm

de eeuwig durende zoektocht naar 73% speed.. :snort:

ma nov 26, 2012 10:24 pm

BOOBS schreef:71% peppaaa

Ho-ly-shit! :hulde:

di nov 27, 2012 3:03 am