Drefbon schreef:Hmm, een kilo cafeïne kost toch ook rond de €75,- tot €100,- . Is dat nou echt zo heel veel goedkoper dan het synthetiseren van een kilootje pep?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Geen prijzen...
Davinci schreef:68%![]()
Steeds dichter bij de 70
pillenvreter schreef:westergas schreef:15% pep (vervuild met "sporen" 4-MA) en de rest koffie. Kutzooi.
klote uitslag ja.. ga je het wel snuiven?
Drefbon schreef:Ik kon donderdag de uitslag van m'n pep krijgen, val ik in slaap.
Aanstaande donderdag een nieuwe poging, volgens de verkoper zou het zuiver zijn dus duimen maar!
Drefbon schreef:Testuitslag binnen:
74%Spoiler! :
Donderdag a.s. komt de uitslag van m'n ketamine, ik van plan elke week iets te brengen.
AgeOfLove schreef:Drefbon schreef:Testuitslag binnen:
74%Spoiler! :
Donderdag a.s. komt de uitslag van m'n ketamine, ik van plan elke week iets te brengen.
Unk ket in je speed? :/
Drefbon schreef:Ik gok erop dat ik het zelf verontreinigd heb of dat de weegschaal van wie ik het kreeg eerder voor keta gebruikt is.
AgeOfLove schreef:Drefbon schreef:Ik gok erop dat ik het zelf verontreinigd heb of dat de weegschaal van wie ik het kreeg eerder voor keta gebruikt is.
Uhu, want ket en speed wil je toch niet mixen denk ik...
westergas schreef:Wat vinden jullie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten