Gele Banaan schreef:Waanvos schreef:Vandaag de uitslag gehad van de test, waar ik zo naar uit keek.
7% kanker, 80% hiv![]()
En dat voor een achterlijk hoge prijs.
bad karma baby toch steun ik je
Nog steeds in gevecht gele?
Gele Banaan schreef:Waanvos schreef:Vandaag de uitslag gehad van de test, waar ik zo naar uit keek.
7% kanker, 80% hiv![]()
En dat voor een achterlijk hoge prijs.
bad karma baby toch steun ik je
Addictechemie schreef:Nou, mn eerste testresultaten:
11% Amf - 41% Caf - 40% Fenacetine
Was ook maar 5 euro per gram...
AgeOfLove schreef:Addictechemie schreef:Nou, mn eerste testresultaten:
11% Amf - 41% Caf - 40% Fenacetine
Was ook maar 5 euro per gram...
Weggooien nee? Die laatste stof is trouwens kankerverwekkend en doet schade aan je nieren.
Geef mij maar wat 2fa of 4fa.
pjenis schreef:- 25% amfetamine / 1% cocaïne / caffeine
Poseidon schreef:pjenis schreef:- 25% amfetamine / 1% cocaïne / caffeine
Die 1% sos zal wel uit de neus v d menger zelf gevallen zijn of zo
pjenis schreef:Poseidon schreef:pjenis schreef:- 25% amfetamine / 1% cocaïne / caffeine
Die 1% sos zal wel uit de neus v d menger zelf gevallen zijn of zo
Waarschijnlijk een of andere aap die denkt dat ie gebruikers zo sneller verslaafd maakt.
natuurkunde freak schreef:Bah.
Vandaag beste resultaat ooit teruggekregen van testcentrum, 66% amfetamine! Maar... helaas ook nog 3% 4-methyl-amfetamine. Erg weinig, maar voor mij toch een no-go.
4-methylamfetamine (doorgaans afgekort tot 4-MA) is een organische verbinding met als brutoformule C10H15N.
4-methylamfetamine wordt soms toegevoegd aan amfetamine. Deze stof kan in lage doses al ernstige gezondheidsschade veroorzaken. Hierbij treedt er oververhitting van het lichaam op
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
naturelover schreef:Vandaag eerste speed utslag: 70% amfetamine en 4% 4MA. Kan iemand me uitleggen hoe erg het is, deze vervuiling?
naturelover schreef:Oke thanks voor de reacties. De vrouw bij het testcentrum vertelde dat het een stofje is dat op de dopamine werkt, net als amfetamine, maar ook op de serotonine werkt (komt mijn mdma-pauze dan niet in het gevaar?).
Ik ben sowieso niet van plan om veel en veel tegelijk ervan te gebruiken
FRESH schreef:Blauwe superman (opvolger paarse Lamborghini en Nintendo), uitslag was 209mg (uitlekgewicht).
naturelover schreef:Vandaag eerste speed utslag: 70% amfetamine en 4% 4MA. Kan iemand me uitleggen hoe erg het is, deze vervuiling?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten