Monologic schreef:Algemene testuitslagen?
MXE gekocht bij BAC. 70% methoxetmaine, >10 MDPV, rest onbekende stof. geruik wordt afgeraden.
Just my 2 cents.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
kevinoow schreef:Mdma Goudstaven: 201mg 78% puur
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:Tsja, je komt daar en zegt dat je LSD wilt laten testen, als het dan wss 25X-NBOMe is (iig geen LSD) , hebben zij hun taak volbracht: Jij weet dat je niet hebt wat je wilde en dat je belazerd bent
Miss E schreef:JongGeleerd schreef:Tsja, je komt daar en zegt dat je LSD wilt laten testen, als het dan wss 25X-NBOMe is (iig geen LSD) , hebben zij hun taak volbracht: Jij weet dat je niet hebt wat je wilde en dat je belazerd bent
Zij hebben hun taak nog niet volledig volbracht, ze horen eigenlijk ook te zeggen wat er dan wel op zit en in welke hoeveelheid.
Dat er een NBOME op zit, verbaasde me niet, ik heb zelfs bij het inleveren verteld dat ik vermoedde dat dat erop zit, maar ik had eigenlijk graag willen hoeveel er dan precies op één zegeltje zit. Ivm overdosis, zoals Druks al zegt.
De vrouw die ik aan de telefoon had vond het ook heel jammer dat er niet verder getest kan worden, maar ze zijn schijnbaar door de drukte al ver over hun budget heen en dit soort dingen kunnen alleen maar getest worden met hele dure apparatuur.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Miss E schreef:Vorige week een zegeltje ingeleverd, gekocht als LSD.
Is helaas niet uitgebreid getest wegens drukte bij het testcentrum en het was ook te duur om een enkel zegeltje te testen. Maar er is wel een zuurtest uitgevoerd.
Het zegeltje bevatte sowieso geen LSD, vermoedelijk was het iets uit de N-BOMe serie.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
http://psychonautwiki.org/wiki/AL-LADWhen used within a drug testing kit, AL-LAD does not cause a colour change with the marquis, mecke or mandelin reagents[1], but does cause the ehrlich's reagent to turn purple because of the presence of the indole moiety in its structure.
omerobert schreef:Deze bevat p-dimethylaminobenzaldehyde, ethanol en geconcentreerd zoutzuur volgens de folder die erbij zit. Hij schijnt volgens de kleurenlijst van alles te kunnen testen, heb dan ook ter referentie mijn 2C-D en 2C-C getest en die verkleuren naar behoren. De "LSD" kleurt geel-achtig, nergens in de buurt van paars of "Brown/violet" die de folder aangeeft.
The Ehrlich's reagent is used as a simple spot-test to presumptively identify alkaloids. It is prepared by dissolving 0.5-2.0 g of p–dimethylaminobenzaldehyde (DMAB) in 50 mL of 95% ethanol and 50 mL of concentrated hydrochloric acid.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Hier is een linkje waar je kunt zien waar de inleverpunten zijn:
[url]Drugs-test.nl[/url]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten